FaberSmid schreef:Ik schrijf zoals mij dat geleerd is, juist als ik anders ga schrijven dan het geen mij geleerd is bega ik meer fouten. Ik maak toch ook geen bezwaar op uw schrijfwijze, waarom dan wel andersom?
Volgens mij heb ik dit al een paar keer uitgelegd, maar dat wil ik best nog een paar keer doen hoor.
Citaat:
Als u zoveel moeite heeft met mijn schrijven, staat u vrij mijn berichten niet meer te lezen. Of zou u liever mijn schrijven verbieden?
Nee, ik geloof niet in verbieden. Maar reactie geven, ja zeker. Omdat ik niet de enige ben die bezwaar heeft tegen de wijze van verwoorden: lees de rest van dit topic maar. Er zijn veel mensen die aangeven dat ze reacties zoals jij die plaatst vervelend te vinden, en ze leggen ook uit waarom. En ik vind dat zij gelijk hebben. Je geeft nu al een paar keer aan dat je geen zin hebt om je aan te passen, en ik geef daar mijn mening over: ik vind dat een onsportieve en niet sociale opstelling op een forum als dit. Er lezen hier allerlei soorten mensen en ik vind dat je daar als schrijver, juist als je vindt dat jij de juiste 'opvoeding en onderwijs' hebt gehad, best wat rekening mee kunt houden.
Citaat:
Maar wat doet dat er eigenlijk toe?
Niets, maar de vraag is nog niet beantwoord: waarom gebruik je zulke moeilijke constructies en woorden als je ze niet correct wilt gebruiken en als je weet dat veel gebruikers je reacties daarom niet willen lezen en ze als storend ervaren?