Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellen__ schreef:ik vind cap= eigen keus een beetje egoistisch om te zeggen,want als ze dan wel verkeerd terechtkomen en ze hebben ernstige verwondingen dan is het dus niet de eigen keus voor de mensen die dan voor degene moet zorgen (artsen,familie)
superwoman schreef:Ellen__ schreef:ik vind cap= eigen keus een beetje egoistisch om te zeggen,want als ze dan wel verkeerd terechtkomen en ze hebben ernstige verwondingen dan is het dus niet de eigen keus voor de mensen die dan voor degene moet zorgen (artsen,familie)
Ook zonder cap kan er vanalles gebeuren dat je zorg nodig hebt. Stap damn maar niet meer op een paard, want die risico's zijn er nu eenmaal.
beantsje: helemaal mee eens!
Qimm schreef:En willemijn, zoals al eerder aangehaald, is het ook leuk voor je familie als jij hersenletsel oploopt, het is dus echt niet aléén jouw zorg maar ook de zorg van de mensen om je heen. Overigens moeten alle kosten in het ziekenhuis ook betaald worden, en als je door zo'n ongeval arbeidsongeschikt raakt mogen wij voor jouw uitkering dokken.
Heino schreef:Ik denk het ook niet nee, slimme conclusieMaar het gaat me nu ook niet eens om het feit dat mensen een cap móeten dragen. Ik probeer te begrijpen waarom mensen hun leven zo in de waagschaal willen zetten. Want dat er ongelukken met hersenletsel tot gevolg gebeuren door het niet dragen van een cap is geen mening maar een feit.
Willemijn, misschien even het topic lezen. Dan zie je dat daar ook al op ingegaan is. Zorgt voor een leuke discussies ipv herhaling op herhaling