in dik twee jaar nog geen BAN en/o OW. Ben het trouwens ook niet van plan te halen
Lous
Geplaatst: 17-09-09 03:19
Heb ooit een OW gehad omdat we een nieuweling niet in ons topic wilde. Heb haar niet uitgescholden maar wel flink gemeen gedaan. Dat is dan ook echt de enige tot nu toe.
Tja, dat valt dus allemaal voor de gewone bokkers niet te controleren en zoals door de mods wordt aangegeven: er wordt flink op los gelogen in dit topic
Je hebt toch ook ergens in het gebruikerspaneel ofzo dat je kan zien hoevaak je gewaarschuwd bent?
Anya
Geplaatst: 19-09-09 22:10
Nee dat is waar, zeker de begin ow's van jaren terug staan niet ergens.
oh_oh
Geplaatst: 19-09-09 22:12
Ik ben braaf!
wattenstaafj
Geplaatst: 19-09-09 22:14
Ik heb nog nooit iets gehad nee, ik probeer zo weinig mogelijk reacties te plaatsen zodat ik mijn sarcastische commentaar voor me houden kan. Als ik denk; dit kan echt niet, gebruik ik het als voorbeeld om aan mijn niet-rijdende-vriend uit te leggen dat het zo dus absoluut niet moet. En er eens flink over te zeuren. Tot nu toe heb ik me alleen in moeten houden bij fora als over abortus e.d. Had ik dit niet gedaan.. Poeh. Ik wil het niet eens weten.
ik heb mezelf alleen tijdelijk ban's gegeven in verband met huiswerk nog nooit een ban of OW gehad
slimmerik
Geplaatst: 19-09-09 22:19
M_ariskaa schreef:
Je hebt toch ook ergens in het gebruikerspaneel ofzo dat je kan zien hoevaak je gewaarschuwd bent?
Nee, en de tweede of meer ow's van meer dan een half jaar geleden staan niet meer op bokt. Bovendien iedereen die een ow gehad heeft en vervolgens braaf een half jaar post en daarna weer een OW krijgt daarvan wordt komt die ook niet in de banlijst omdat de vorige verlopen is
randalinpony
Geplaatst: 19-09-09 22:21
slimmerik schreef:
Tja, dat valt dus allemaal voor de gewone bokkers niet te controleren en zoals door de mods wordt aangegeven: er wordt flink op los gelogen in dit topic
Jij denkt wel weer slecht over de mensheid... maar waar wordt dan gezegd dat dit topic volgelogen wordt?