Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:loes-freke schreef:
bij mijn helaas niet ook niet via advocaat, *** reageerd nergens op.
Ook ik heb geld verloren bij ***. De mods hebben geprobeerd haar te contacten maar niet gelukt.
Is bij jou gelukt haar naam&adres te achterhalen loes-freke?
loes-freke schreef:helaas alleen politie kan opvragen na dat er aangifte zijn gedaan.
zo ver was ik al.
als iedereen nu mijn de naam geeft dan bundel ik deze en zet op een site van mijn.
want hier op bokt wordt het toch verwijderd.
en zet ik een link in mijn onderschift.
maar wees ook eerlijk als je geld of spullen als nog gekregen heb om dat te melden.
nelis schreef:kijk nou mevr *** is weer bezig!!
een echte oplichter dus
loes-freke schreef:helaas alleen politie kan opvragen na dat er aangifte zijn gedaan.
zo ver was ik al.
als iedereen nu mijn de naam geeft dan bundel ik deze en zet op een site van mijn.
want hier op bokt wordt het toch verwijderd.
en zet ik een link in mijn onderschift.
maar wees ook eerlijk als je geld of spullen als nog gekregen heb om dat te melden.
Karl66 schreef:Ik heb een aantal namen en een link naar een advertentie verwijderd. Die hier plaatsen is niet de bedoeling. Als je een probleem met een transactie hebt, dan kan je contact met de mods van EA opnemen. Die proberen te bemiddelen en als de tegenpartij niet mee werkt dan wordt er door de mods een topic over die persoon op FZ geplaatst. Het voordeel van Bokt is dat je de mogelijkheid van bemiddeling hebt bij een transactie waar iets mis gegaan is. Maar dat betekent tegelijkertijd dat het niet de bedoeling is om eigen rechter op Bokt te gaan spelen.
annastasia schreef:Karl66 schreef:Ik heb een aantal namen en een link naar een advertentie verwijderd. Die hier plaatsen is niet de bedoeling. Als je een probleem met een transactie hebt, dan kan je contact met de mods van EA opnemen. Die proberen te bemiddelen en als de tegenpartij niet mee werkt dan wordt er door de mods een topic over die persoon op FZ geplaatst. Het voordeel van Bokt is dat je de mogelijkheid van bemiddeling hebt bij een transactie waar iets mis gegaan is. Maar dat betekent tegelijkertijd dat het niet de bedoeling is om eigen rechter op Bokt te gaan spelen.
Dat is wel zo, maar helaas hebben wij (3 gedupeerden) nooit een topic op FZ gezien, en dat terwijl de TS nergens op reageerde.
Helaas hebben meerdere mensen dit probleem en juist het gevoel dat er ''niets'' aan gedaan wordt, maar je erg pissed off.
Niet dat de mod's er niets aan doen (dat kunnen wij niet zien), maar vaak hebben wij wel dat gevoel.