Staat bokt ook weer op Horse event? WRAAK OP BART (en team) (mocht ik dan weer het dwangbuisje uitzijn of de mannen in witte pakken om de tuin hebben geleid......)GRMBL!
Onali
Geplaatst: 01-04-09 16:28
Das een hele goeie Puss
Laatst bijgewerkt door Onali op 01-04-09 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Nathalie
Geplaatst: 01-04-09 16:29
Ohhh ja nu zie ik ook allerlei kleurtjes... Bah! Ik krijg er koppijn van & wordt er misselijk van! Niet zo grappig eigenlijk. De eerste minuten moest ik wel lachen, maar nu mag het wel weer weg...
In het begin is het inderdaad wel grappig, maar daarna is het helemaal niet zo leuk meer. Haha, ik denk dat het nog werkt ook, heel stiekem. Zo'n 1 april grap is zo slecht nog niet, na een tijdje gaat idereen vanzelf wel weer er van af omdat het zo vervelend is.
Trouwens, na een tijdje stopt het met flikkeren, als je even in het zelfde topic zit. Dan heb je een vrolijk gekleurde achtergrond wat ik wel grappig vind.
Ik vind het niet echt vervelend, maar toch kom ik maar eventjes snel kijken en dan peer ik hem weer. maar dat komt ook omdat het weer te mooi is om binnen te zitten!
Oonax
Geplaatst: 01-04-09 16:33
Ninita schreef:
Die grap was toch echt te doorzichtig
Dat daar driekwart van bokt is ingetrapt!
Idd, hoe bokt-team-achtig geschreven was die bewuste pb wel niet? Daardoor alleen al viel het kwartje bij mij.
Hier nog geen geflikker... nog maar 10 minuutjes ingelogd. Ik wacht bang af
De ava's zijn er idd ook weer, dat had ik eerst nog niet eens door, nu pas waardeer ik die zachte babyblauwe kleur van bokt, dat geknipper werd wel erg heftig voor mijn oogjes!
op het eind kreeg de achtergrond wel alle kleuren..
CM_
Geplaatst: 01-04-09 17:07
Haha net goed, hadden jullie maar slimmer moeten zijn. Ik bedoel welke bokker verzint nu zo'n grap...
Het was toch veel te voor de hand liggend dat de mods er makkelijk af wilden zijn dit jaar, en wat is nu makkelijker dan dat de bokkers hun eigen kuil graven
Olijkje
Bij mij was dat geknipper niet
cp112
bel91 schreef:
op het eind kreeg de achtergrond wel alle kleuren..
haha, ik had al zo'n soortgelijk mailtje gestuurd naar Slimmerik dat ik het gevoel had midden in het complot te zitten en het de 1 april fool moest zijn En het is gelukt, heb genoten vandaag
Jolliegirl
Geplaatst: 01-04-09 17:22
oke.. mijn achtergrond is dus niet veranderd. mijn ava heb ik zelf veranderd...
hier is niets gebeurt??
en toch hebben ze mijn ava veranderd naar die groene O, terwijl ik m zelf al had veranderd naar 1 april... :S