mariekie schreef:Lelijke avator, ben benieuwd wie dat gemaakt heeft...... Haha, dat komt er lekker uit
maar wat was de opdracht dan? Zet X of O of Y in je naam anders dan??? Okeej, je krijgt een pb over xyo maar, wat stond daarin dan?
Iets over dat het een grap was om Bokt terug te pakken, en als je meedeed moest je een groene o in je os zetten.
Ik snap er ook geen hout van, ook niet van alles wat eraan vooraf ging.. (en ik wil ook zo'n leuke ava!)
Precies. Deed je niet mee een rode X.en de Y weet ik niet meer. Eline is wel ineens actief in het sluiten van topics.
RoseK schreef:Ik snap er ook geen hout van, ook niet van alles wat eraan vooraf ging.. (en ik wil ook zo'n leuke ava!)Ga dan nar gebruikerspaneel, profiel, avatar wijzigen.
Nyckle schreef:mariekie schreef:Lelijke avator, ben benieuwd wie dat gemaakt heeft...... Haha, dat komt er lekker uit Ik wil mn eigen avator, dus zeik ik de maker van de 1 april avator af...Hebben ze tenminste geen lol om mij...
Dan nog vind ik het een oerlelijke avator....Afijn ik ga aan het werk, en maak me niet druk meer om die afgrijselijke avotor...
zullen ze dan ook lol om mij hebben?en om alle andere bokkers die er in getrapt zijn en nu meerdere topics volpraten?
Pasamba schreef:Achter de schermen openen ze ook allemaal topics over hoe stom wij wel niet zijn. Ik niet