hmmm ik denk bijna niet dat de modjes bij iedereen in zijn/haar onderschrift gaat kijken of er een groene O in staat..... Lijkt me iets te veel van het goede
AARGH ik gister 2 uur later dan geplanned toch maar gaan slapen in de hoop dat jullie vandaag ontdekt zouden hebben wat de grap dan was; NIKS! Kom maar op met die dwangbuis.
Ik heb nu alle topics doorgelezen, en ik snap hem!
Iedereen die een groene O in zijn/haar onderschrift had, kon niet zijn ava meer veranderen. Deze zien alleen bij zichzelf de 1 april ava. Ook de bans werken niet. Ik vraag me alleen af wat er met de mensen gebeurd die een blauwe Y in hun onderschrift hadden......
Geldt dat dan voor mensen die tot de laatste dag een groene O in het onderschrift hadden, of ook voor de mensen die hem er al een tijdje uit hadden? Want ik had hem in het begin wel maar later niet meer maar heb toch en 1april ava..
Sodeletuut
Geplaatst: 01-04-09 07:26
Lielle schreef:
hij heeft wel vsl kleurtjes
Dat is inderdaad wel leuk!
PussInBoots
Wel leuke Ava's, maar we hebben maar 1 dom blondje in ons midden *zoekt dekking*
VonDutch
Nu heb ik ook zon avatar...
19LindA83
vinurr schreef:
Ik ben volgens mij heel erg ... dom ik ben iedere dag op bokt.nl maar ik heb óók géén pb's gehad & ik snap ook niks van die o's, x's en y's.
wie praat me bij?
En toch een mooie nieuwe avator
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-09 07:26
Sodeletuut schreef:
Lielle schreef:
hij heeft wel vsl kleurtjes
Dat is inderdaad wel leuk!
Maar ik vind 'm alsnog niet mooi.
Lielle
Geplaatst: 01-04-09 07:27
potverdikkie, dat klopt niet. heb net bij een paar vriendinnetjes met groene O gekeken en die hebben geen andere ava, wsl alleen als je die hebt proberen te wijzigen gisteren
Sodeletuut
Geplaatst: 01-04-09 07:28
Lielle schreef:
potverdikkie, dat klopt niet. heb net bij een paar vriendinnetjes met groene O gekeken en die hebben geen andere ava, wsl alleen als je die hebt proberen te wijzigen gisteren
& Nu nogsteeds. Ik wilde hem net veranderen en toen werd hij ook zo