Moet je F5 indrukken.. Dan krijg je hij een andere kleur..Ik durf te wedden dat dit niet de laatste kleur zal zijn..
Ik wilde gewoon mijn ava veranderen en nu ehb ik ook 1 april. Terwijl ik er niet ingestonken ben. Dat klopt niet he.......
Geweldig Ik heb gelukkig mijn oude vertrouwde avater nog.Had het ook vd week uit mijn onderschrift gehaald.En bokt is hier roze!
Wat je nu ziet is de vernieuwde AntiOfficeLay-out. Maak af waar je mee bezig bent en ga weer terug aan het werk. Voor meer informatie, zie dit topic op forumzakenwat is dit dan? en een rose knipperende achtergrond die verrekte 1 april grappen hahah
Hm ik ben net even weggeweest en nu heb ik gelukkig de normale bokt.Ik vind het wel hilarisch al die avaters e.d.
Je postte om 15:30 en nu om 15:46... daar zitten 15 minuutjes tussen he Oftewel na het uitloggen begint na 15 minuten de kleur weer te veranderen
Ja klopt dat wist ik..Maar ik had nog nooit roze tekst gehad vandaag..Dat is nou ook weer weg, maar dat had ik net.
myxlea schreef:hahaha wat een geweldige ava's ik wil ze ook ik ga even mijn avater veranderen dus Heb ik ook gedaan