Shadow0 schreef:odetteke schreef:Aan de andere kant zullen de mensen die diep van binnen weten dat ze schuldig zijn (en volgens mij zijn dat er heel veel) of bang zijn dat ze ongelijk krijgen niet naar de mids stappen omdat ze bang zijn hiervoor bestraft te worden met een dubbele boete.
Dat lijkt mij dan wel weer prima. Ik vind dat zelfkritiek toch ook wel nuttig is. De bezwaarcommissie is van groot belang voor de keren dat de mods onterecht hebben gehandeld, maar als ze gewoon volkomen terecht een OW hebben ontvangen vind ik het vooral erg onsportief om de tijd van de bc te gaan verdoen met een zinloos protest.
Net als het protesteren tegen terechte verkeersboetes, dat vind ik altijd zo onsportief. Jammer, maar als jij te hard rijdt en je wordt gepakt, draag dat dan ook gewoon als een volwassene, en verspil geen tijd en geld omdat je de gevolgen van je eigen acties en beslissingen niet wenst te dragen.
Als zaken niet kloppen verdient iedereen wat mij betreft alle hulp om het onrecht recht te zetten, maar bezwaar aantekenen in situaties waarin je best weet dat je fout zit is alleen maar erg respectloos naar de bc, wiens tijd (die ze vrijwillig doneren) je verspilt.
Shadow,
Als dat nu niet het geval is? Dat het onterecht was, maar dat dat niet terug gedraaid word, en de mod in kwestie ook geen excuus maakt? Wat dan? Als er een bemiddelings team tussen zit, die ook de kant van de mods trekt, terwijl ze de rand van de hoed niet weten, en massaal achter de beheerder gaan staan, terwijl die een onwijs grote fout heeft gemaakt?
Vriendjes politiek noem ik dat. Ordinaire vriendjespolitiek.