[Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:40

Domme vragen stellen die al 20 keer beantwoord zijn, zal (hoop ik, als het team verstandig is) denk ik niet echt een positieve invloed hebben op de sollicitatieprocedure Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:54

nouja.. een exacte datum is niet genoemt. Maar ik bedoel zelf vooral van krijg je dat een maand later te horen bijv. (door dat er toch veel kandidaten bekeken zullen moeten worden etc.) of weet je 't bij wijze van spreken binnen 3 dagen al? Ik hoef (uiteraard) ook niet precies te weten dat je 't bijv al op 1 november weet ofzo Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:59

Maartje, dat hangt een beetje af van hoeveel mensen zich op het laatst nog opgeven. Zoals het er nu naar uitziet zijn we nog wel even bezig met 'selecteren', maar stel dat de aanmeldingen de laatste dagen/weken veel minder worden, dan zal het na de 31ste niet heel vreselijk lang meer duren eer degenen die we hebben gekozen, uitgenodigd zullen worden. Daarna duurt het meestal geloof ik nog een paar dagen om uit te vogelen wie precies waar gaat modden en ongeveer tegelijk met het groen maken van de nieuwe mods komt er op FZ een dienstmededeling betreffende de nieuwe modjes Lachen

Met andere woorden, geduld is een schone zaak Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:13

Ik wacht in elk geval geduldig af Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:11

Bovendien, vanwege de begeleiding en zo, zullen ook niet direct alle lege plaatsen opgevuld worden. De namen van de aanmeldingen gaan dan gewoon mee naar volgende rondes dat er nieuwe mods moeten komen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:13

oh komt daar ook nog een heleboel tijd bij kijken dus? tjonge.. nouja ik wacht ook gewoon geduldig af dan hoor Tong uitsteken

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:15

Ik ben echt zo benieuwd wie het gaan worden.

I'll keep my fingers crossed Haha!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:21

jammer dat ik nog te jong ben,, maar heb er eigenlijk ook geen tijd voor! Bloos

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:22

Nieuwe mods worden niet in het diepe gegooid, en worden de eerste weken (ongeveer een maand) begeleid door ervaren mods. Bovendien mogen nieuwe mods niets doen zonder toestemming van een hoofdmod. Er gaat dus extra tijd in zitten, en daarom zullen er normaliter (tenminste, sinds ik mod ben is het altijd zo gegaan) niet meer als ongeveer 5 nieuwe mods per keer aangesteld worden. Goede begeleiding is namelijk ook zeer belangrijk.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:24

Neonlight: Dat is fijn om te horen! Vork

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:29

Zeker goed om te horen, ik had eerlijk gezegd geen idee dat dat inwerken nog zoveel tijd en werk met zich mee zou brengen!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:35

opzich wel logisch natuurlijk... volgens mij heb je echt tig nieuwe knopjes etc. ben wel blij om te horen dat daar júist zulke inwerktijd bij zit Ja en dan niet alleen voor als je dan dus een nieuwe mod bent maar ook voor de 'gewone' gebruikers dat je er dus van verzekerd bent dat degene die mod zijn ook weten waar ze mee bezig zijn Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:49

Volgens mij denken sommige mensen serieus dat mod worden enkel 'ooeehh groen kleurtje' betekent, en verder not much.. Kan me zo voorstellen dat iemand wel even ingewerkt moet worden etc. ja en dat alle knopjes en regels leren wel even wat tijd kost... Ja En een nieuwe mod kiezen lijkt me ook niet in 2 dagen gedaan zijn.. gedult dus. Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:33

Maartje1990 ik heb het helemaal met je eens, erg fijn! Ja

Groen is wel mijn lievelingskleur hoor. Blauw oog
Ben ik nou al uitgesloten dan? Puur omdat mijn lievelingskleur groen is? Discriminatie! Vork Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 06:58

Nou ik was heel blij dat ik ingewerkt werd toen ik net mod was. Haha!
Jeetje mina, al die knopjes, dingen waar je op niet letten, dingen die je moet doen en dingen die je vooral níet niet moet doen.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 07:37

Kben benieuwd wie de nieuwe worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:21

Haha ik snap een beetje wat je bedoelt met al die knopjes Mocca! Ik ben mod op een forumpje met 40 leden (stelt niks voor dus) en toen dat net zo was ingesteld heb ik ooit eens per ongeluk iemand berichtje compleet gewijzigd omdat ik op 'edit' drukte in plaats van op 'quote' Nagelbijten / Gniffelen Was geen belangrijk berichtje, maar toch Bloos

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:22

Nouks schreef:
Domme vragen stellen die al 20 keer beantwoord zijn, zal (hoop ik, als het team verstandig is) denk ik niet echt een positieve invloed hebben op de sollicitatieprocedure Clown

geen enkele vraag is dom. beetje rare opmerking van je. Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:44

Domme vragen bestaan zeker niet, maar als je het topic had doorgelezen had je kunnen zien dat die vraag al meerdere malen gesteld was, Lonneke Knipoog
Maargoed, terug ontopic Lachen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:59

Maaike... wat dacht je van een laptop met draadloos internet.. kan je gewoon blijven zitten op de wc... haha... Sorry erg offtopic.

Ontopic dan maar, het is wel heel fijn om te horen dat je de eerste tijd begeleid wordt. Het is niet zomaar iets natuurlijk wat je gaat doen. Ik denk dat je in het begin door de bomen het bos niet meer ziet en dat een ervaren mod aan je zij dan wel heel fijn is.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:34

Ik heb mezelf ook aangemeld Haha!
Ik ben 22 jaar, heb alle tijd van de wereld (werk op kantoor dus zit hele dagen achter de pc Cool )
Heb veel ervaring op en rond paarden, ben gemotiveerd (oke mijn schrijstijl is niet altijd even geweldig, maar hey ik vind dat iemand met een "schrijf handicap" ook wel een kans mag krijgen)

In het verleden ben ik niet altijd even aardig geweest, maarja we leren er allemaal wat van , en we zijn niet altijd even aardig tege elkaar geweest toch?? Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:47

PinkyBubble: Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat een schrijfhandicap niet een grote blokkade is Knipoog Ben zelf licht dyslectisch namelijk.

En over het inwerken: Dat is gewoon zo nodig! Vooral de eerste dagen zit je je te verbazen over de wereld met knopjes en achter de schermen, maar na een tijdje weet je er de weg wel te vinden. Ja

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:50

Ik ben de eerste 2 dagen alleen maar bezig geweest met lezen Clown
En toen durfde ik pas mijn eerste slotje te plaatsen of een topic te verplaatsen.
Pas na een week ofzo heb ik een OW uitgedeeld. Na 100 aanpassingen op mijn eerste versie.
Inwerken is zeker wel nodig. Daarom is er ook een maand een proeftijd.

Weltevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:58

Wuahaha nou ik denk dat ik zowiezo al geen schijn van kans maak daar ik vaak overhoop lig met de modjes!
Hoewel het me wel leuk lijkt als die mensen die gedist zijn als mijn naam ´groen´kleurt! Huilen van het lachen
Maar hey, wie niet waagt wie niet wint! Go jij! Go jij!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:21

Zwartwitje schreef:
Domme vragen bestaan zeker niet, maar als je het topic had doorgelezen had je kunnen zien dat die vraag al meerdere malen gesteld was, Lonneke Knipoog
Maargoed, terug ontopic Lachen

oeps, sorry!! had inderdaad niet de moeite genomen om het hele topic door te lezen.