Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Ik denk dat ik ook maar eens moet reageren...
Allereerst wil ik even benoemen dat ik het niet erg vind dat er geen 1-april grap is geweest.
Tuurlijk was het leuk geweest, maar ik weet dat er goede redenen zijn waarom de teamies geen grap uit konden halen. Want anders was er ongetwijfeld een grap geweest![]()
Ennuhm... Al die credits. PfoehDank jullie wel allemaal!
Maar terug naar 1 april...
Naarmate de dag vorderde had ik door dat er geen grap zou komen. Ach, ik had meer te doen naast bokt. Dus in dat opzichte was 'geen grap' positief![]()
Die avond was ik aan het oppassen, en toen de kinderen al een hele poos op bed lagen, en ik al wat dingetjes had opgeruimd, begon ik me een beetje te vervelen.
Toen kreeg ik een ideetje, en appte ik Rebecca.
[ [url=m/kcjXWs.png]Afbeelding[/url] ]
Zou ik even wat bokkers voor de gek houden, of niet? Zoals jullie hebben gemerkt, besloot ik om mijn grapje toch even door te zetten. Niet wetende dat het zo groot zou worden![]()
Nadat de eerste verbaasde reacties binnen waren gekomen in dit topic, kreeg ik een PB.
Met de vraag of ik het zelf had gedaan, want als dat het geval was... Dan wou deze bokker graag mee doen!
En zo ontstond de paaseieren-invasie. Willekeurig ben ik bokkers die online waren in dit topic gaan PB'en met de vraag of ze mee wouden doen aan deze grap. En zo ontstond de verwarring bij de bokkers zonder paaseitjes, terwijl de bokkers met paaseitjes alles doorhadden![]()
En wat heb ik genoten van dit topicBokkers die allemaal dingen uit gingen proberen om ook een profielfoto te krijgen... Bokkers die bang waren dat hun profielfoto zou worden veranderd en uit voorzorg hun huidige profielfoto op gingen slaan... En natuurlijk alle 'verbaasde' berichten van de bokkers met een paas-ei avatar.
Ook waren de reacties op de PB's ontzettend leuk om te lezen.
Van 'leuk, ik doe mee' tot 'Prachtig![]()
' en 'Ik ben puuur voor dit plan
![]()
'
En toen zag ik steeds meer paas-eitjes verschijnen in dit topic! En niet alleen door mij, maar ook door andere bokkers die PB's begonnen te sturen met het verhaal.![]()
En hoe later het werd, hoe schuldiger ik me begon te voelenWant stel je voor dat er bokkers wakker zouden blijven om uit te vogelen hoe ze een paasei kregen.
Volgensmij viel dit achteraf wel mee! GelukkigWant het moet wel leuk blijven.
Volgensmij is de zin No drama, no glory van de modjes wel gelukt! Allemaal verwardheid, dus drama, en daarmee toch nog een geslaagde avond/ochtend, dus glory, voor (ik hoop) veel bokkers.
En hiermee nog één grote buiging voor alle bokkers die mee hebben gedaan. Zonder jullie was deze (uit de hand gelopen) grap nooit geslaagd! Dankjulliewel!