Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Vind het ook jammer dat er geen echte grap was. Maar heb daarom niet minder lol gehad. De voorpret en gezelligheid vind ik nog altijd heel leuk rondom 1 april.
Dus bij deze mede bokkers bedankt daarvoor en jo top gedaan met die eier grap
Galathil schreef:Roosje01 schreef:Vind het ook jammer dat er geen echte grap was. Maar heb daarom niet minder lol gehad. De voorpret en gezelligheid vind ik nog altijd heel leuk rondom 1 april.
Dus bij deze mede bokkers bedankt daarvoor en jo top gedaan met die eier grap
Eens. Was toch erg gezellig , en het was ook ergens wel leuk dat niemand iets wist maar iedereen wel elkaar voor de gek probeerden te houden
A_nouk schreef:Ondanks dat we dit jaar geen gigantisch spektakel hebben gedaan voor 1 april wil niet zeggen dat er toch niet een beetje lol gemaakt mag worden.![]()
ik hoop oprecht dat dit topic de app groep en de grap van bubblewrap toch leuk voor jullie is geweest! En daarnaast dat we ook nog plezier gaan hebben aan de like functie![]()
Het is enorm moeilijk om DE grap neer te zetten waar jullie allemaal in stinken, jullie focus is gigantisch rondom 1 April! Dit is mijn tweede jaar met 1 april en ik het afkijken en het plezier van de afgelopen maanden vind ik op zichzelf al erg leuk.
Op naar 1 april 2019?!
spatter schreef:Ja, we hebben flink lol gehad met de eieren, gniffel gniffel![]()
Dat werd toch nog een leuke 1 april!
Vorig jaar was ook wel enorm groot uitgepakt met 1 april, best logisch dat er gedacht werd , daar niet meer over heen te kunnen.
Ben dan wel benieuwd wat er was met die rebussen en dat grote ei bij Jans in haar profile