1 april 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:20

1 April was best wel leuk dit jaar. Ondanks de ??? bij iedereen.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:24

Roosje01 schreef:
Vind het ook jammer dat er geen echte grap was. Maar heb daarom niet minder lol gehad. De voorpret en gezelligheid vind ik nog altijd heel leuk rondom 1 april.
Dus bij deze mede bokkers bedankt daarvoor en jo top gedaan met die eier grap +:)+

Eens. Was toch erg gezellig , en het was ook ergens wel leuk dat niemand iets wist maar iedereen wel elkaar voor de gek probeerden te houden :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:25

Ok misschien is dit het leeftijdsverschil.

Het is toch geen verplichting om iets te doen, de like knop die er toch komt is een goede verder de voorpret is leuk. Het is een vrijwillige bezigheid dan komt het op mij erg kinderachtig over als er dan zo gezeurd wordt. Er is duidelijk aantal keren gezegd er is geen 1 april grap. Als we dat dan niet geloven ja wat moet je dan als modteam?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:26

Galathil schreef:
Roosje01 schreef:
Vind het ook jammer dat er geen echte grap was. Maar heb daarom niet minder lol gehad. De voorpret en gezelligheid vind ik nog altijd heel leuk rondom 1 april.
Dus bij deze mede bokkers bedankt daarvoor en jo top gedaan met die eier grap +:)+

Eens. Was toch erg gezellig , en het was ook ergens wel leuk dat niemand iets wist maar iedereen wel elkaar voor de gek probeerden te houden :')

Ja, precies.

Iets zoals dat gezegde met "feestje" en "maar je moet zelf de slingers ophangen" :+ *\o/*

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:27

Ik vind geen tijd een prima argument hoor :j
Gelukkig nu al mensen die aanbieden dat volgend jaar op te lossen :)

En inderdaad hulde aan Bubblewrap! Heb zo gelachen om die eieren :')

Anoniem

Het leuke van een 1 april grap is dat het iets spontaans en onverwachts is. Ik vind het jammer om te zien dat het min of meer afgedwongen wordt nu, na een aantal erg leuke 1 april grappen afgelopen jaren.
Er is een boel lol geweest van tevoren en jullie zijn op de dag zelf ook leuk zoet geweest er mee. Dit keer was de grootste grap dat er echt géén grap was.
:D Let it gooooooo

Pepperrr

Vind het ook jammer dat er geen echte 1 april grap was, Maar dat is dan maar zo. Nog genoeg 1 aprillen te gaan *\o/*

Eieren waren zeker leuk :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:28

Noooo drama nooooo glory :D

katja_silke

Re: 1 april 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:28

En de rebussen dan??

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:31

katja_silke schreef:
En de rebussen dan??

Die waren als afleiding, om ons te laten denken dat er toch wat te vinden was :D

...denk ik :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:32

Dat hebben een aantal teammies zelf verzonnen :j

spatter

Ja, we hebben flink lol gehad met de eieren, gniffel gniffel :D
Dat werd toch nog een leuke 1 april!

Vorig jaar was ook wel enorm groot uitgepakt met 1 april, best logisch dat er gedacht werd , daar niet meer over heen te kunnen.

Ben dan wel benieuwd wat er was met die rebussen en dat grote ei bij Jans in haar profile :?

A_nouk

Ondanks dat we dit jaar geen gigantisch spektakel hebben gedaan voor 1 april wil niet zeggen dat er toch niet een beetje lol gemaakt mag worden. *\o/*

ik hoop oprecht dat dit topic de app groep en de grap van bubblewrap toch leuk voor jullie is geweest! En daarnaast dat we ook nog plezier gaan hebben aan de like functie :D

Het is enorm moeilijk om DE grap neer te zetten waar jullie allemaal in stinken, jullie focus is gigantisch rondom 1 April! Dit is mijn tweede jaar met 1 april en ik het afkijken en het plezier van de afgelopen maanden vind ik op zichzelf al erg leuk.

Op naar 1 april 2019?!

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:35

A_nouk schreef:
Ondanks dat we dit jaar geen gigantisch spektakel hebben gedaan voor 1 april wil niet zeggen dat er toch niet een beetje lol gemaakt mag worden. *\o/*

ik hoop oprecht dat dit topic de app groep en de grap van bubblewrap toch leuk voor jullie is geweest! En daarnaast dat we ook nog plezier gaan hebben aan de like functie :D

Het is enorm moeilijk om DE grap neer te zetten waar jullie allemaal in stinken, jullie focus is gigantisch rondom 1 April! Dit is mijn tweede jaar met 1 april en ik het afkijken en het plezier van de afgelopen maanden vind ik op zichzelf al erg leuk.

Op naar 1 april 2019?!

Wat? Was er een app groep? -O-
:+

Tot volgend jaar, en niet te vergeten de voorpret-voor-volgend-jaar! *\o/* <3 *\o/*

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:36

spatter schreef:
Ja, we hebben flink lol gehad met de eieren, gniffel gniffel :D
Dat werd toch nog een leuke 1 april!

Vorig jaar was ook wel enorm groot uitgepakt met 1 april, best logisch dat er gedacht werd , daar niet meer over heen te kunnen.

Ben dan wel benieuwd wat er was met die rebussen en dat grote ei bij Jans in haar profile :?

Dat grote ei van Jans haar profiel was een paaspuzzel van vorig jaar, je kon doen in de profielen van teammies eieren zoeken en een zin maken :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:36

Superfijn warboel dat er nu een verklaring is. Helemaal begrijpelijk hoor dat het soms lastig is om hier op door te gaan. Je moet onderhand 6mnd van tevoren al beginnen met het publiceren hier (zoals farbenfroh destijds), laat staan hoe lang van tevoren al beginnen met iets te verzinnen.

Ik wacht nog steeds op het jaar dat de gebruikers een grap verzinnen voor de moderators :j :o

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:37

Leuk dat er een app groep is?? Maar dit was mijn eerste actieve 1 april op bokt. Dus alles nieuw.
Wel geweldig dat er zo gepuzzeld is.

En anouk: Zeker dat ik ga proberen 2019 weer mee ga doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:38

Sorry alleen Jo en ik hebben geappt samen :')

Al vind ik een groepapp wel een idee :+ ,voor over 10 jaar

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:40

Bubblewrap onwijs leuk bedacht alsnog, vond het leuk om gister nog even mee te kunnen spelen :D

En dat er geen grote grap was van de teamies, get over it, ik heb ook de hele dag het topic zitten refreshen in de hoop dat er iets zou komen maar ze zijn ons niks verplicht, plus dat er meerdere keren in het topic gezegd was door A_nouk dat er niks kwam en de hints daar ook naar waren. Dat wij dachten dat dat niet waar was kunnen ze toch niks aan doen..

Nogmaals ze zijn niks verplicht en vond het van Bubblewrap toch nog een leuke nasleep, waarvoor dank!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:41

Go Bubblewrap!

Ik vind het overigens ook helemaal niet erg- het is 1 april, het is pasen, ook mods willen/moeten dan iets met familie doen, of hebben iets anders. Dat je mod bent, wil niet zeggen dat je verder geen leven mag hebben, of verplicht bent om 1 april in te vullen ter vermaak voor anderen.

Geen grap vond ik eigenlijk al een hele goede grap!

Ook ik wil natuurlijk graag tijd en moeite doneren als dat nuttig is :)

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:43

Rebecca schreef:
Sorry alleen Jo en ik hebben geappt samen :')

Al vind ik een groepapp wel een idee :+ ,voor over 10 jaar

Ja, over tien jaar lijkt me een realistische planning, dat gaat me denk ik wel lukken :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:46

Maar vorig jaar zeiden ze ook er komt geen grap en kregen we Harry potter gifjes. Dus dan kunnen ze het ons niet kwalijk nemen dat we het niet geloven.
Maar begrijpelijk dat het lastig is om te organiseren. Maar we hebben lol gehad en daar gaat het tenslotte om.

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:58

Heb me prima vermaakt hoor, wat woordpuzzel, speuren, wat fantasie gebruiken, leuk op elkaar reargeren en gaandeweg erachter komen dat de mods het meeste lol hebben omdat ze niets hebben opgezet.

Was er zelfs zover ingestonken dat ik mijn avatar maar effe heb gesaved, stel je voor tot volgend jaar met een ei bij je naam :D

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:03

Ik heb gewoon een nieuwe foto uitgezocht voor mijn ava. :))

En in mijn onderschrift heel veel enters zodat alleen het ei onderschrift zichtbaar was. :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:13

Ik vond het ondanks de geen 1 aprilgrap een gezellige 1 april. Soms is tijd ook een reden om het niet te hebben. Het hoeft ook niet elk jaar, sterker nog, stel je doet het 2 jaar niet, dan is de verrassing in jaar 3 misschien wel veel groter!