1 april 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:47

theadora99 schreef:
Wil wel even zeggen dat (onder andere) A_nouk een aantal keer heeft gezegd dat er geen grap was ;)
[ [url=m/6PNxqc.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PU3Kxt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jzYVHk.png]Afbeelding[/url] ]

Dan wil ik nog even een kleine kanttekening aan mijn post toevoegen.

Als er inderdaad geen grap komt, hoeft er door de mods ook niet gedaan te worden alsof dat er wel komt. Want als je hiermee wilt zeggen dat er helemaal geen grap gaat komen voor 1 april, dan moet je niet ondertussen ook gaan verkondigen dat er niet goed genoeg gezocht wordt, moeten er geen clues gegeven worden etc.

Dit was echter niet het geval volgens mij? Want er Was wel degelijk een grap aan de gang, echter was deze wat minder groots als voorgaande jaren. Onderschriften en avatars die veranderden (de hoe en waarom mis ik echter wel een beetje).
Of was dit een last minute toch wel grap om de bokkers toch nog tevreden te houden omdat er dit jaar geen echte grap kwam? Dat kan natuurlijk ook.

APCIII

Re: 1 april 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:55

Ik sluit niet uit dat een aantal bokkers zelf daarom maar besloten hun plaatje en onderschrift te veranderen, en te doen alsof ze van niets wisten :)
(er zat te veel verschil in opmaak en tijdstip voor een automatisch iets)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:01

Maar is nu al ergens definitief gemeld dat er geen 1 april grap is dan? Want ik zie nog steeds nergens een uitleg :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:02

Oké, als jullie graag een verklaring willen kan dat hoor! :) Ik heb er vanavond één geschreven en eerst even gecheckt of de rest van de "1 april commissie" het ermee eens is, dit is het geval dus bij deze:

Citaat:
Het zal de meeste niet ontgaan zijn dat er dit jaar geen diepgaande 1 april grap uitgehaald werd op het forum. Dit heeft meerdere oorzaken, waaronder (te) weinig tijd vanuit het team om een geslaagde grap neer te zetten. De verwachtingen rond 1 april worden elk jaar hoger en wij hadden als team het gevoel daar dit jaar niet meer aan te kunnen voldoen. Aangezien de like-knop al een tijdje op de planning stond, hebben we besloten deze als zijnde 1 april "grap" in te zetten; met de dienstmededeling die op 1 april online kwam hoopte we dat jullie het niet zouden geloven en de verrassing des te groter zou zijn als de knop er 2 april echt zou zijn en ook zou functioneren.

De avatar-eieren en onderschriften kwamen overigens niet van het team, dit is door Bokkers zelf opgezet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:03

Ahh jullie zijn wel lief!

En die rebussen? Waar waren die voor?

Anoniem

Ik wil volgend jaar wel in het 1 april commissie team :)) , tijd genoeg.

1 april never dies ;(

Kimmie25501

Omg dus toch! Volgend jaar geef ik mezelf een ei haha. Fijn dat jullie eerlijk zijn met dit bericht!

Ik geef me ook op voor de commissie!

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:04

Ik zou het ook super leuk vinden om mee te helpen volgend jaar dus als jullie te weinig tijd hebben. let me know!!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:05

Mwah....flauw... Geen tijd vind ik wel een erg zwak argument. Zat bokkers die mee hadden willen werken. Jammer....ben echt teleurgesteld.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:05

Ik meld mij ook aan!

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:06

Jolliegirl schreef:
En die rebussen? Waar waren die voor?

Ben ik ook best benieuwd naar!

Anoniem

Coconut schreef:
Mwah....flauw... Geen tijd vind ik wel een erg zwak argument. Zat bokkers die mee hadden willen werken. Jammer....ben echt teleurgesteld.

Inderdaad en dan die rare rebussen... Geen grap = geen grap.

Mossel

Warboel schreef:
Oké, als jullie graag een verklaring willen kan dat hoor! :) Ik heb er vanavond één geschreven en eerst even gecheckt of de rest van de "1 april commissie" het ermee eens is, dit is het geval dus bij deze:

Citaat:
Het zal de meeste niet ontgaan zijn dat er dit jaar geen diepgaande 1 april grap uitgehaald werd op het forum. Dit heeft meerdere oorzaken, waaronder (te) weinig tijd vanuit het team om een geslaagde grap neer te zetten. De verwachtingen rond 1 april worden elk jaar hoger en wij hadden als team het gevoel daar dit jaar niet meer aan te kunnen voldoen. Aangezien de like-knop al een tijdje op de planning stond, hebben we besloten deze als zijnde 1 april "grap" in te zetten; met de dienstmededeling die op 1 april online kwam hoopte we dat jullie het niet zouden geloven en de verrassing des te groter zou zijn als de knop er 2 april echt zou zijn en ook zou functioneren.

De avatar-eieren en onderschriften kwamen overigens niet van het team, dit is door Bokkers zelf opgezet.

1 specifiek iemand heeft dat opgezet, en dat is echt heel grootst geworden, ik vind dan ook dat zij de credits er aan verdient! Dus bij deze bubblewarp!! _/-\o_

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:09

Hulda aan bubblewarp!!!
Whoehoeee

Anoniem

Op de app samen genoeg lol gehad :') , Jo je hebt 1 april gered :D

M_ontana

BUBBLEWRAP *\%/* *\%/*

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:10

Vind het ook jammer dat er geen echte grap was. Maar heb daarom niet minder lol gehad. De voorpret en gezelligheid vind ik nog altijd heel leuk rondom 1 april.
Dus bij deze mede bokkers bedankt daarvoor en jo top gedaan met die eier grap +:)+

theadora99

Haha inderdaad Bubblewrap! Ik heb wel echt ontzettend veel lol gehad met alle mensen die zich afvroegen waar die eieren nou vandaan kwamen :=

katja_silke

ookal deed ik niet mee aan de grap van bubblewrap: BUBBLEWRAP *\%/* *\%/* *\%/*

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:11

Rebecca schreef:
Op de app samen genoeg lol gehad :') , Jo je hebt 1 april gered :D

*\o/* Jo *\o/*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:12

Idd, bubblewrap krijgt de credits!!! [&] Y)(^) :)F

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:13

Coconut schreef:

Hoezo vind je geen tijd een zwak argument? :)
We zijn allemaal vrijwillig mod, en niet alle moderators willen/kunnen meedoen aan de 1 april grap.

Als ik naar mezelf kijk; vorig jaar heb ik bijvoorbeeld ontzettend veel tijd gestopt in Krabt, nieuw logo gemaakt, samen met Jans en Bart het forum gebouwd, dat soort dingen. Ik was toen op stage, en ik had tussen de opdrachten door daar best wel wat tijd om ook "eigen" dingen te doen.

Dit jaar moet ik beginnen met afstuderen, heb ik veel illustratie en logo opdrachten, en dat gaat toch echt voor allemaal. Hoe leuk ik 1 april op Bokt ook vind.

Vind het heel jammer dat het als zwak argument gezien wordt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:15

Het ei raadsel was inderdaad wel even weg grappig _O-

Jammer dat de 1 april wat in t eigeel is gevallen dit jaar :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:19

Wel jammer idd, maar alsnog wel een geslaagd 1 april door de drama :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:19

Is gewoon jammer ,bokt staat er elk jaar om bekend . Communiceer dan duidelijker

Ik stel voor om een feestcommissie voor volgend jaar samen te stellen