Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:SayaJones schreef:A_nouk schreef:Warboel schreef:A_nouk schreef:Warboel schreef:Galathil schreef:Warboel schreef:Bubblewrap schreef:Ik snap echt niets van dit jaar
- Geen duidelijke 1-april grap
- Veranderende profielfoto's en onderschriften, terwijl niemand weet wanneer hij veranderd.
- Een like-knop die op 2 april in ging. Waarom juist 2 april?
Teamies, ik wil een samenvatting
Je hebt zelf een redelijk accurate samenvatting geschreven
Ai![]()
Voeg er aan toe : - de modjes lachen ons uit achter de schermen.
Nee hoor wees daar maar niet bang voorIk iig niet
Maar ik wel
Jij hebt niet alle TEMs hoeven sluiten idd
![]()
Ik ben ook geen no drama mod![]()
Ik ben frozen
Ik wist niet eens dat ik zoveel kon quoten als mod
MODPOWERSSS
eilleen333 schreef:LaCiega schreef:Ik kan ook wel begrijpen dat er eens een jaar geen geap komt pfzo of dat het klein gehouden wordt, maar dat kan dan ook gecommuniceerd worden. Dat zou in ieder geval netjes zijn.
Nu werd er vrolijk meegegaan in reacties door modjes en waren er allemaal verwijzingen naar dat er wel iets wasm
Denk dus niet dat 1 april gewoon overgeslagen is maar dat de plank mis is geslagen of opzn minst beel minder werk in is gestoken.
Wat bijzonder dat er veracht wordt dat mensen een steengoeie 1 april grap uithalen en zich meoten verantwoorden wanneer ze dit niet doen.
Ik heb er nu even 1 bericht uitgepikt, maar ik ben echt verbaasd dat het blijkbaar een soort van eis is dat bokt helemaal op de kop moet met 1 april. En als de grap niet duidelijk of leuk genoeg is komt er commentaar.
Dat vind ik raar, en ook heel bijzonderrrrr.
Warboel schreef:ik heb een lepelei
Warboel schreef:LaCiega, als we "er is dit jaar geen 1 april grap" gezegd hadden, had je het dan geloofd?
Nee niet met Oreo, de normale met melk
Lienie_F schreef:Warboel schreef:LaCiega, als we "er is dit jaar geen 1 april grap" gezegd hadden, had je het dan geloofd?
Als er een uitleg was gekomen met waarom (geen tijd, inspiratie of motivatie meer) denk ik dat iedereen dat best begrepen zou hebben
Lienie_F schreef:Warboel schreef:LaCiega, als we "er is dit jaar geen 1 april grap" gezegd hadden, had je het dan geloofd?
Als er een uitleg was gekomen met waarom (geen tijd, inspiratie of motivatie meer) denk ik dat iedereen dat best begrepen zou hebben
Warboel schreef:LaCiega, als we "er is dit jaar geen 1 april grap" gezegd hadden, had je het dan geloofd?
APCIII schreef:Lienie_F schreef:
Maar dan had het denk ik niet in dit topic gepost moeten worden, maar als losstaande mededeling.