Paisano schreef:Lente schreef:Moet het eens zijn met Muur dat er geen informatie gaat naar mensen buiten het team Dus de kleurtjes zijn héééél onhandig bezig geweest? Ik heb het over het feit dat we niet zomaar een niet-teamie ergens bij betrekken. Niet bewust iig Dat blijkt wel weer.
Valkjelover schreef:Ik voel me dom Tja.. Heb geduld zou ik zeggen. Over een paar uur weet jij het (ook)
Muurp schreef:Paisano schreef:Dus de kleurtjes zijn héééél onhandig bezig geweest? Ik heb het over het feit dat we niet zomaar een niet-teamie ergens bij betrekken. Niet bewust iig Dat blijkt wel weer.Dat heb ik begrepen ja..
Muurp schreef:Ik heb het over het feit dat we niet zomaar een niet-teamie ergens bij betrekken. Niet bewust iig Dat blijkt wel weer.Ja precies.. Dus als het wel gebeurd is dat nogal onhandig
Paisano schreef:Valkjelover schreef:Ik voel me dom Tja.. Heb geduld zou ik zeggen. Over een paar uur weet jij het (ook) of het is toch iets andrrs..
Paisano schreef:Muurp schreef:Ik heb het over het feit dat we niet zomaar een niet-teamie ergens bij betrekken. Niet bewust iig Dat blijkt wel weer.Ja precies.. Dus als het wel gebeurd is dat nogal onhandig Ja.. nogal ja..
takkie_muis schreef:of het is toch iets andrrs..Vandaar de ook tussen haakjes Je kan niemand vertrouwen he
Paisano schreef:Valkjelover schreef:Ik voel me dom Tja.. Heb geduld zou ik zeggen. Over een paar uur weet jij het (ook) of het is toch iets andrrs..[/quote]Wat is het nouwww
Paisano schreef:Zoo... Moet je al die kleurtjes een zien die meelezen!! Ja, die doen het bijna in hun broek van het lachen om ons.
Haha, ik lees al tijdje mee, ook ik heb gelezen, Hhhmmm, maart vertrouw heb niet helemaal. Dit is te makkelijk...
Sani schreef:*vangt hem terwijl ze op een hand balanceert en met haar voeten een trap beweging maakt.Klinkt als een aap?
Lees je 1 dag niet mee, is het aantal bladzijdes explosief gestegen.... Pff, dat lees ik nooit meer bij. Iemand een samenvatting?
secricible schreef:Lees je 1 dag niet mee, is het aantal bladzijdes explosief gestegen.... Pff, dat lees ik nooit meer bij. Iemand een samenvatting?Sorry, ik heb zwijgplicht.
Sani schreef:secricible schreef:Lees je 1 dag niet mee, is het aantal bladzijdes explosief gestegen.... Pff, dat lees ik nooit meer bij. Iemand een samenvatting?Sorry, ik heb zwijgplicht.Wij allemaal Hoewel jij het meest te vertellen hebt ja...
secricible schreef:Lees je 1 dag niet mee, is het aantal bladzijdes explosief gestegen.... Pff, dat lees ik nooit meer bij. Iemand een samenvatting?Ze doen net alsof we de grap weten maar wij denken dat het niet zo is.
De modjes sturen "perongeluk" 2x een mail naar SaniEn "perongeluk" is dit hele gedoe uitgelekt Heel vreemd dit xd