lotthje schreef:Het is nu drie april en eigenlijk wil ik wel een uitleg ondertussen Ik ook! En daarnaast vind ik dat iedereen die nu zijn ei moet missen een kuikentje krijgt
Bubblewrap schreef:En waar blijven statjes?(Al weet ik niet waar statjes van moeten komen )De persoon die het meest getemd heeft ?
Rebecca schreef:Bubblewrap schreef:En waar blijven statjes?(Al weet ik niet waar statjes van moeten komen )De persoon die het meest getemd heeft ?
Bubblewrap schreef:Ik wil mijn ei ook weer... *houdt een chocoladefontein voor Bart zijn neus...* please?Huh: Algemeen1 ??
Je moet voor de spiegel gaan staan, 3x in je handen klappen en zeggen "oh algemeen1, no drama no glory, geef mij een ei" en dan een rondje draaien
“Staat voor de spiegel “ klap!klap!klap! Ohhhhh algemeeeen no dramaaaa no gloryyyyy , geef mij een ei “draait een rondje “
Warboel schreef:Je moet voor de spiegel gaan staan, 3x in je handen klappen en zeggen "oh algemeen1, no drama no glory, geef mij een ei" en dan een rondje draaien
Warboel schreef:Je moet voor de spiegel gaan staan, 3x in je handen klappen en zeggen "oh algemeen1, no drama no glory, geef mij een ei" en dan een rondje draaien Moet je dat dan klokslag 12 uur in de nacht doen? Komt er dan en bloody moddy je leven verwoesten?
Tazzey schreef:Warboel schreef:Je moet voor de spiegel gaan staan, 3x in je handen klappen en zeggen "oh algemeen1, no drama no glory, geef mij een ei" en dan een rondje draaien Moet je dat dan klokslag 12 uur in de nacht doen? Komt er dan en bloody moddy je leven verwoesten? Here piggy piggy piggy