Valkjelover schreef:Waarom hebben sommige modjes een onderschrift dat over tanden gaat joh, gisteren ging het nog over koffie....
delerium schreef:01San schreef:Ja want delerium zei net dat ze iedereen een pb zou sturen die info had, om het niet te delen...... Niet echt. Waar zou ik dat gezegd hebben?Nee je hebt gelijk ik had te snel gelezen, je vroeg de bokkers het niet via pb door te spelen
takkie_muis schreef:Muurp bewaakt ons XD En Sammie en JustkidAlsof Muurp ons aankan We worden in de gaten gehouden!
Sani schreef:Muuuuuuuuuuuuuuur Zeg eens hoi!HOOOOOOI!Zat op m'n telefoon, beetje irritant om te antwoorden.Maar even serieus, ik vind het echt jammer dat er zo wordt gereageerd...
Iejoorr schreef:takkie_muis schreef:Muurp bewaakt ons XD En Sammie en JustkidAlsof Muurp ons aankan We worden in de gaten gehouden!HAHA ik heb nog steeds banknopjes... So SSSSST!
Iejoorr schreef:takkie_muis schreef:Muurp bewaakt ons XD En Sammie en JustkidAlsof Muurp ons aankan We worden in de gaten gehouden!Met het materiaal wat ik heb , straks komt de FBI achter me aan voor die printscreen
Lente schreef:Haha zie die modtellertjes gaan! Die hebben lol achter de schermen Lol! Lol heb ik op dit moment niet!
Muurp schreef:Iejoorr schreef:Alsof Muurp ons aankan We worden in de gaten gehouden!HAHA ik heb nog steeds banknopjes... So SSSSST! Ik ben al lief!
Muurp schreef:Sani schreef:Muuuuuuuuuuuuuuur Zeg eens hoi!HOOOOOOI!Zat op m'n telefoon, beetje irritant om te antwoorden.Maar even serieus, ik vind het echt jammer dat er zo wordt gereageerd... Ja, ze zitten allemaal mij te pesten nu..
Sammie schreef:Lente schreef:Haha zie die modtellertjes gaan! Die hebben lol achter de schermen Lol! Lol heb ik op dit moment niet! Arme Spammie