Chevano schreef:idd en jij leest het in jouw plaatje en wij lezen het in onze plaatje . Zo is het leven niet iedereen begrijpt elkaar.
Oke, maar dan begrijp ik nog niet waarom jij je druk maakt:
Chevano schreef:Maar daarom hoeven de gezetterde ruiters niet alijd commentaa te krijgen over hun gewicht en zo als ze vragen om rijtechnische ideeën. Dat kan ook op een normale manier zoals je normaal tegen mensen praat en niet elke keer afgezeikt worden.
maar vind bokt niet alleen aanvallend over gezetterde ruiters ook als iemand nog op zijn shetje rijd die te lang is of als er 2 mensen op een sterke Haf zitten. zoveel onzin word er dan geroepen en gezegd is niet normaal. Terwijl deze mensen in het echt hun mond niet openen durven te doen (jawel achter iemand zijn rug) . Iedereen wil graag opbouwend commentaar daar is haw voor (ik vind het onzin want dan kan je beter fimpjes plaatsen ivm de momentopname). Moet dat ook gedaan worden en sommige bokkers kunnen niet normaal reargeren op zo'n topic en dat vind ik dus niet kunnen!!
Je spreekt jezelf echt zwaar tegen....
BitchyWitchy schreef:Want nergens staat of ik me wel of niet druk maak om ongenuanceerd commentaar.
Jij bent het eens met Chevano die voor haar ongenuanceerde opmerking als excuus aandraagt dat het maar net is hoe je het leest... Dus ik neem aan dat dat dan ook opgaat voor ongenuanceerde opmerkingen richting de gezette bokker. Of meet jij met twee maten?