Overigens is een rectificatie over MIJN OW hier op zijn plaats: het is niet helemaal zo gegaan als ik mij herrinerde (want ik had hem zelf niet meer).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikka schreef:Hier ben ik het mee eens. Ik ben ooit eens bij een topic geweest waar iedereen verschrikkelijk veel lol had, het was wat off topic geraakt maar het verliep als een tierelier en iedereen had lol. Komt er een mod aan met een soort opmerking van: Ja dames jullie hebben aardig plezier gehad, bij deze een slotje. Dan denk ik: is het niet bedoeling om gewoon plezier hier te hebben. Echt lollige topics komen niet al te vaak voorbij. Moet dat dan? Vind het persoonlijk dan behoorlijk flauw.
Ilzas schreef:Nou ja, op die lijst doel ik dus. Dacht dat daar ook de OW's tussenstaan. Maar mijn punt blijft dat als je op die lijst staat (dan voor een ban) en het blijkt later niet terecht, dat dat dan ook op die lijst komt te staan.
_Tivoli_ schreef:Maar ik snap wel waar het om gaat Hilli.
DE fouten van gebruikers komen dus openlijk op FZ en de fouten van mods kennelijk niet.
Als er een fout is wordt de OW/ban wel teruggedraait,maar het naamplaatje blijft toch hangen bij mensen die Japie in de ban-lijst hebben zien staan.
Waarom moeten de fouten van gebruikers wel gemeld worden,en die van mods niet?
_Tivoli_ schreef:Heel simpel vikki:
Grootst aantal gebruikers online : zo en zoveel op die en die datum.
Op dezelfde plaats als waar je kan zien we er allemaal online zijn.
_Tivoli_ schreef:Het grootste aantal gebruikers online was 1566 op 02-03-08 21:01
silfie35 schreef:_Tivoli_ schreef:Heel simpel vikki:
Grootst aantal gebruikers online : zo en zoveel op die en die datum.
Op dezelfde plaats als waar je kan zien we er allemaal online zijn.
Even offtopic maar dat vroeg ik me dus af waar je kan zien wie er allemaal online zijn
_Tivoli_ schreef:Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag over hoe er naar mods gekeken wordt door het team.
Moeten er een bepaalt aantal Ban's/OW's / hulk's (want zo heten die dingen blijkbaar) uitgedeelt worden?
Zijn er anders geen mods die er qua OW's uitdelen gigantisch bovenuit steken,terwijl anderen misschien haast nooit iets uitdelen?
Hoe zit dat dan?
edit; typo
Amanda schreef:_Tivoli_ schreef:Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag over hoe er naar mods gekeken wordt door het team.
Moeten er een bepaalt aantal Ban's/OW's / hulk's (want zo heten die dingen blijkbaar) uitgedeelt worden?
Zijn er anders geen mods die er qua OW's uitdelen gigantisch bovenuit steken,terwijl anderen misschien haast nooit iets uitdelen?
Hoe zit dat dan?
edit; typo
Nee, er moet geen bepaald aantal Bans/OW's of wat dan ook uitgedeeld worden. Liefst natuurlijk zo min mogelijk
En of er bepaalde mods gigantisch boven uit steken is niet van toepassing.
Een OW wordt door 1 mod verstuurd, maar door meerdere mods besloten.
Eline schreef:Kritiek mag, kritische vragen mag ook, maar als je ons wilt helpen zou het fijn zijn als je ook de volgende stap zet. Wat kan er beter? Wat kunnen we doen om te zorgen dat het fotokwartier volgens jou weer wél de moeite is bijvoorbeeld?