Katja schreef:Maar minder snel dan de meeste springfoto's.
Niks van gemerkt

(stond binnen de korste keren op paginás verderop)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Maar minder snel dan de meeste springfoto's.
zap schreef:Daarnaast moet ik Katja toch wel gelijk geven dat de mensen hier in dit topic echt niet de afspiegeling is van bokt.
Katja schreef:Lang niet iedereen reageert op FZ en daarbij kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen zijn mening durft te geven in een topic waar zo fanatiek een andere mening verkondigd wordt.
magda_90 schreef:zap schreef:Daarnaast moet ik Katja toch wel gelijk geven dat de mensen hier in dit topic echt niet de afspiegeling is van bokt.
Dat begrijp ik, maar waar is de rest dan die het wel goed vinden? Als je meer partijen krijgt dan vind ik het makkelijker om een beter beeld te krijgen.
Katja schreef:Dat is weer een hele andere discussie VValar maar mijn ervaring is dat de meeste bokkers graag met de massa meepraten en als ze het niet met de massa eens zijn hun mond houden.
magda_90 schreef:Katja schreef:Maar minder snel dan de meeste springfoto's.
Niks van gemerkt(persoonlijke ervaring)
(stond binnen de korste keren op paginás verderop)
VValar schreef:Katja schreef:Dat is weer een hele andere discussie VValar maar mijn ervaring is dat de meeste bokkers graag met de massa meepraten en als ze het niet met de massa eens zijn hun mond houden.
Als dit klopt, dan houdt in dat de meeste mensen die het niet eens zijn met de structurele veranderingen van HAW toch hun mond houden. Zo komen we er nooit achter of de inschikkende reacties daar slechts een kwestie van gewenning zal zijn, of een kwestie van monddood wordt.
zap schreef:Dat zal van twee kanten gelden. Overigens vraag ik me af of jullie (diegene in dit topic reageren) zelf een mening hebben gegeven toen dat mogelijk was.....
Katja schreef:De enquete heeft ook op VN gestaan Anya.
magda_90 schreef:De meesten zullen dat doen Anya en dat is logisch.
zap schreef:Bokt kent regels... en nu nieuwe regels. De 'bokkers' hebben er zelf voor gekozen en dit is eruit gekomen. Past het niet in je straatje dan is het jammer en kan je eraan meedoen of je kan er mee ophouden en dus je heil ergens anders te zoeken, bijvoorbeeld in HK.
Veranderingen kunnen niet altijd in je straatje passen!
magda_90 schreef:zap schreef:Bokt kent regels... en nu nieuwe regels. De 'bokkers' hebben er zelf voor gekozen en dit is eruit gekomen. Past het niet in je straatje dan is het jammer en kan je eraan meedoen of je kan er mee ophouden en dus je heil ergens anders te zoeken, bijvoorbeeld in HK.
Veranderingen kunnen niet altijd in je straatje passen!
Duh, veranderingen passen nu eenmaal niet aan aan iedereen (zij in net overigens ook). Ik post alleen met de reden hier in het topic dat ik wel weten waarom er veranderingen nodig waren en waarom zo moeilijk? En op beide heb ik gewoonweg nog geen antwoord gekregen.