[Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:32

Katja schreef:
Maar minder snel dan de meeste springfoto's.

Niks van gemerkt Nagelbijten / Gniffelen (persoonlijke ervaring)
(stond binnen de korste keren op paginás verderop)
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 01-06-08 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:33

zap schreef:
Daarnaast moet ik Katja toch wel gelijk geven dat de mensen hier in dit topic echt niet de afspiegeling is van bokt Lachen.

Dat begrijp ik, maar waar is de rest dan die het wel goed vinden? Als je meer partijen krijgt dan vind ik het makkelijker om een beter beeld te krijgen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:35

Lang niet iedereen reageert op FZ en daarbij kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen zijn mening durft te geven in een topic waar zo fanatiek een andere mening verkondigd wordt.

Tieneke

Ik ben het helemaal eens met Zap. Zulke veranderingen zijn altijd wennen. Laat het even rusten en bekijk alles dan nog eens opnieuw. Het zal altijd voor verbetering mogelijk blijven, maar we moeten beginnen bij het begin en het begin moeten we nu wat afwachten.

VValar

Ach de hedendaagse bokkers zijn echt niet op hun mondje gevallen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:36

Katja schreef:
Lang niet iedereen reageert op FZ en daarbij kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen zijn mening durft te geven in een topic waar zo fanatiek een andere mening verkondigd wordt.

Klopt, maar zoals ik al aangaf heb ik even een paar (!) willekeurige (!) topics op HAW bekeken en in de reacties kwam toch steeds weer (!) naar voren dat ze de nieuwe gang van zaken eigenlijk niets vonden, dus tis echt niet alléén FZ waar ongenoegen wordt geuit.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:37

magda_90 schreef:
zap schreef:
Daarnaast moet ik Katja toch wel gelijk geven dat de mensen hier in dit topic echt niet de afspiegeling is van bokt Lachen.

Dat begrijp ik, maar waar is de rest dan die het wel goed vinden? Als je meer partijen krijgt dan vind ik het makkelijker om een beter beeld te krijgen.

Waar je die kan vinden? Niet in dit topic iig Lachen ik denk niet dat je die ergens kan vinden zoals de mensen die het niks vinden je hier bijvoorbeeld kan vinden. Wat moeten mensen die het wel wat vinden in dit topic... die worden toch compleet ondergensneeuwd door de rest Lachen want ik vind wel dat het er hier wel wat fel aan toegaat. Maakt niet uit... maar af en toe komt het behoorlijk ondankbaar over zonder dat er iemand is die nog maar geprobeerd heeft om dit wél in goede banen te leiden!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:38

Dat is weer een hele andere discussie VValar maar mijn ervaring is dat de meeste bokkers graag met de massa meepraten en als ze het niet met de massa eens zijn hun mond houden.
Is overigens een topic over op FZ.

Nouks: Tijd zal leren of het onwennigheid is of dat het een structureel probleem is.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:38

Nou Katja.. er loopt op WN ITP ook een topic en los van de 'vaak postende mensen", post daar nu een groep mensen die helemaal niet zo vaak een mening geeft. Maar wel degelijk niet happy zijn met het besluit.

En persoonlijk moet ik er werkelijk niet aan denken dat ik op HAW zou moeten posten en een heel verhaal zou moeten opschrijven waar ik mee bezig ben, want mijn probleem is..
Laat staan commentaar te geven.

ITP algemeen, vind ik het meest oninteressante forum dat er is. Ik kijk daar helemaal nooit. Daarom stonden die foto's van westernmensen ook bij western. Dat is een kleine groep met paarden die je kent en mensen die je kent. Die foto's wil ik nog wel bekijken. Ik wil ze i.i.g. niet tussen heel ITP weg moeten halen.

En die argumentatie heb ik nu al heel vaak voorbij zien komen.
Het is simpel. Ik denk dat de meeste mensen wel in de HK gaan posten.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:40

Ik iig, dat is zeker Anya.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:48

Katja schreef:
Dat is weer een hele andere discussie VValar maar mijn ervaring is dat de meeste bokkers graag met de massa meepraten en als ze het niet met de massa eens zijn hun mond houden.

Als dit klopt, dan houdt in dat de meeste mensen die het niet eens zijn met de structurele veranderingen van HAW toch hun mond houden. Zo komen we er nooit achter of de inschikkende reacties daar slechts een kwestie van gewenning zal zijn, of een kwestie van monddood wordt.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:51

magda_90 schreef:
Katja schreef:
Maar minder snel dan de meeste springfoto's.

Niks van gemerkt Nagelbijten / Gniffelen (persoonlijke ervaring)
(stond binnen de korste keren op paginás verderop)

En waar wijt je dat aan? Misschien dat wel hele andere oorzaken Ja! Ik vind het een beetje krom om dit bij elkaar te halen eigenlijk. Springtopics zag je niet heel vaak en zeker niet lang op HAW. Sommige andere topics zag je niet lang op HAW maar dat was vaak ook terecht in mijn ogen. Geen goede foto's, niks 'speciaals' en gewoon niks om op te reageren (in alle opzichten). Ik heb het hier niet specifiek over jouw topics hè Knipoog

Bekijk eerst zelf eens kritisch de foto's en ga dan je conclusies trekken. En geef toe.. je reageert toch zelf ook veel liever op een superpaard met spectaculaire gangen en mooie foto's dan op onduidelijke foto's?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:52

Vandaar dat ik in eerdere posts zei dat het offtopic was Knipoog

En als je doelt dat de oorzaak was van onduidelijke foto's, nee dat was het niet.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:53

VValar schreef:
Katja schreef:

Als dit klopt, dan houdt in dat de meeste mensen die het niet eens zijn met de structurele veranderingen van HAW toch hun mond houden. Zo komen we er nooit achter of de inschikkende reacties daar slechts een kwestie van gewenning zal zijn, of een kwestie van monddood wordt.

Dat zal van twee kanten gelden Ja. Overigens vraag ik me af of jullie (diegene in dit topic reageren) zelf een mening hebben gegeven toen dat mogelijk was.....

[edit] @magda.. sorry dat had ik even gemist Tong uitsteken Bloos
Laatst bijgewerkt door zap op 01-06-08 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:53

Bedoel je toendietijd in dat andere topic? Zoja dan wel.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:54

Yep heb ik gedaan Zap, ik heb duidelijk vermeld dat ik tegen de opsplitsing was van HAW RT commentaar en 'gewoon' HAW.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:56

zap schreef:
Dat zal van twee kanten gelden Ja. Overigens vraag ik me af of jullie (diegene in dit topic reageren) zelf een mening hebben gegeven toen dat mogelijk was.....

eh dat kon niet.. wij van Western hebben die hele enquete gemist. Omdat we nooit op HAW komen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:58

De enquete heeft ook op VN gestaan Anya.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:59

Okee Lachen

Blijkt maar eens dat de meerderheid toch vóór was... en dan kan je IMO niks anders doen dan je erbij neerleggen of het in ieder geval even gaan proberen!!

j

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:00

Katja schreef:
De enquete heeft ook op VN gestaan Anya.

ja daar komen de westernruiters ook ieder dag
Maar wel een besluit nemen dat behoorlijke gevolgen heeft voor WN.

En als ik de gevolgen voor HAW lees, dan wordt ik ook niet vrolijk.
Maar goed. Zoals gezegd: ik trek me wel meer terug in de HK.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:04

De meesten zullen dat doen Anya en dat is logisch.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:10

magda_90 schreef:
De meesten zullen dat doen Anya en dat is logisch.

prima toch Lachen

Bokt kent regels... en nu nieuwe regels. De 'bokkers' hebben er zelf voor gekozen en dit is eruit gekomen. Past het niet in je straatje dan is het jammer en kan je eraan meedoen of je kan er mee ophouden en dus je heil ergens anders te zoeken, bijvoorbeeld in HK.

Veranderingen kunnen niet altijd in je straatje passen!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:12

Sorry Anya, maar jij zit voor een stuk ook achter de schermen. Is daar nooit een woordje gevallen over HAW? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Verder: VN is er voor iedereen. Dat daar door veel WN-ruiters niet gekeken wordt, kan het team niet veel aan doen. Dat ligt imo aan die mensen zelf.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:16

zap schreef:
Bokt kent regels... en nu nieuwe regels. De 'bokkers' hebben er zelf voor gekozen en dit is eruit gekomen. Past het niet in je straatje dan is het jammer en kan je eraan meedoen of je kan er mee ophouden en dus je heil ergens anders te zoeken, bijvoorbeeld in HK.

Duh, veranderingen passen nu eenmaal niet aan aan iedereen (zei ik net overigens ook). Ik post alleen met de reden hier in het topic dat ik wel weten waarom er veranderingen nodig waren en waarom zo moeilijk? En op beide heb ik gewoonweg nog geen antwoord gekregen.

[edit] typo's
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 01-06-08 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:17

magda_90 schreef:
zap schreef:

Duh, veranderingen passen nu eenmaal niet aan aan iedereen (zij in net overigens ook). Ik post alleen met de reden hier in het topic dat ik wel weten waarom er veranderingen nodig waren en waarom zo moeilijk? En op beide heb ik gewoonweg nog geen antwoord gekregen.

Waarom het nodig was was te lezen in dat topic waar je je mening kon geven Ja. Waarom zo moeilijk? tja, misschien dat aan je medebokkers vragen.. die hebben namelijk gekozen en daar is dit uitgekomen!