Silence schreef:Citaat:Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Kan ik me helemaal in vinden.
Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.
Er zijn bokkers, die niet altijd goede plaatjes kunnen schieten om wat voor reden dan ook.
Moeilijk paard bijvoorbeeld. Deze hebben dan ook niet vaak een HAW topic.
Als ze dan wel een keer goede foto´s hebben, plaatsen ze die en zijn echt blij met het commentaar dat ze krijgen, omdat ze er echt wat mee kunnen.
Daar wordt dan ook minder gekeken en die persoon krijgt dus minder commentaar. Terwijl deze persoon er in mijn ogen zo veel meer aan heeft dan iemand die vaak topics opent, maar gewoon meer voor het showen.
Meen me een tijd geleden te hebben herrinnert dat jij zelf ook 3 (of meer) topics opende over jou met Silence en endurance en stal wissels en weet ik wat nog meer. Daarin kreeg je zelf ook commentaar dat je niet voor ieder vraagje een topic hoefde te openen. Noem je dat geen aandacht trekken dan?