jiehaaa schreef:Heb je gelijk in, maar dat geldt natuurlijk voor heel veel zaken. Je hebt slimme jongeren en domme volwassenen.
Hoe zou je het graag zien, als slimme jongere? Ideeën zijn welkom, we hebben de interesse van de mods dus wie weet!
zie dat er ook nog een vraag voor mij is.
wel een lastige vraag.
(begin even met een voorbeeld omdat ik het moeilijk uitleggen vind)
er was een tijdje terug een topis over de slagerij in Nijkerk waar weer een excursie kwam.
daar werd met koeienletters vermeld dat men niet wou dat er reacties kwamen zoals zielugggh en dierenbeulen.(was een aanmeldingstopic en geen discussietopic)
toch werd dat topic weer helemaal verklo*t doordat er weer mensen waren die toch gingen beginnen.
ook in HAW zie je vaak reactie's van: leuke pony's, alleen maar om berichten te krijgen.
dit is ergelijk aangezien je daarvoor geen topic start.
ik zou graag zien dat daar streng beleid op is(vooral bij voorbeeld nijkerk en dat soort topic's) geen reacties die gewoon nergens over gaan en bovendien nog uitdrukkelijk bij vermeld staat dat daar geen reacties op worden gevraagd.
bij wel/niet cap dragen gaan er ook nog weleens HAW topic's aan omdat de discussie daarover gaat.
als er nou gewoon een topic komt over wel/niet cap gebruik, en daar mensen lekker kunnen discusseren en HAW voor rijtechnisch commentaar blijft. mensen die zonder cap rijden komen zo'n topic vanzelf tegen en kunnen(als ze dat willen) daar weer van leren.
dit voorkomt een hoop ergenis.
over meer dingen moet ik nog even mijn hersens gaan breken