Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het systeem is anoniem, de stemmen worden natuurlijk wel opgeslagen (anders kan het systeem er niets mee) maar niemand kan deze stemmen zo bekijken. Alleen gemiddelden en totalen worden gebruikt/zichtbaar gemaakt.
stef schreef:ik zie de meerwaarde wel. OP het forum van Nu.nl kan je ook een bericht beoordelen.
Mas schreef:Edit: jammer dat het topic van Chiqa nu op slot moet... was misschien wel leuk geweest om de mening
van de bokkers te vragen...
Narya schreef:Ik heb het nu een paar keer gebruikt, als ik zinnige posts tegenkwam, waar ik het echt mee eens was, dan kregen die een 2. Een -1 heb ik nog niet uitgedeeld, ik probeer het positieve van posten in te zien. Ofzo
Kikka schreef:Dit krijg je dan dus, niets tegen jou persoonlijk trouwens hoor, maar mensen hebben allemaal een eigen mening over wat zinnig en niet zinnig is. Nu zal iedereen 'aHh,, wAtt een DuS$hii,,-reacties' wel behoorlijk kansloos vinden, maar bijvoorbeeld bij RT-discussies, waar het er behoorlijk hard aan toe kan gaan, blijft iedereen er zijn eigen mening op na houden en zal de mening van anderen naar beneden halen. Lijkt me.
BartVB schreef:Sommige mensen wordt idd gevraagd of ze het wel/niet eens zijn met de inhoud van het bericht. Dit is een van de rating opties die zeker niet terug gaat komen in het uiteindelijke systeem. Die informatie (eens/oneens) is echter wel heel erg belangrijk voor het kunnen analyseren van de stemmen. Hiermee kunnen we kijken of mensen die geen labels hebben bij de opties stemmen op mening (eens/oneens) of op vorm (b.v. 'goed onderbouwde post').
x_Marr schreef:Ja en, ook al is het een doelloos en achterlijk idee, jullie zijn nog doellozer en achterlijker bezig.
casperrr schreef:Ik heb er nog is over nagedacht en het 'een kans gegeven' maar het is gewoon doelloos en een achterlijk -sorry voor dat woord, kon het niet anders beschrijven- idee.
pascale schreef:x_Marr schreef:Ja en, ook al is het een doelloos en achterlijk idee, jullie zijn nog doellozer en achterlijker bezig.
nou dat is dus een -1 beetje vreemde opmerking,iedereen heeft een eigen mening elkaar uitmaken voor achterlijke is daarbij niet nodig lijkt me,maar oke we zullen zien laten we het maar afwachten de tijd zal het uitwijzen.
Sjimmy schreef:Ik heb geen 10 blz gelezen maar wel apart dat je jezelf kan 'punten'