Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_L_ schreef:Ik denk dat het goed is dat ieder voor zich eens stil staat bij zichzelf van: "hee, kan ik dit maken of niet maken om dit bericht te plaatsen."
holly schreef:M_L_ schreef:Ik denk dat het goed is dat ieder voor zich eens stil staat bij zichzelf van: "hee, kan ik dit maken of niet maken om dit bericht te plaatsen."
Moet je daar bij stil staan? Als je normaal in elkaar steekt, dan hoef je je toch niet af te vragen of alles wat uit je mondje komt eerst gefiltert moet worden? De ooievaar heeft je toch niet zo hard naar beneden gekiepert dat je op je hoofd terecht bent gekomen en daarmee een beschadiging op hebt gelopen aan het stukje hersens waar je fatsoen in zit?
hopla schreef:Nou ja,
Probeer ik eens normaal mee te praten en jullie reageren meteen aanvallend.
Zo zie je maar dat je bevoorrecht bent als er iemand iets gepost heeft die je bij voorbaat al niet mag.
Je kunt dingen dus ook verkeerd interpreteren en dat wordt hier gedaan.
@Barmat, ik heb nergens gezet dat ik het een stom topic vind maar ik vraag me oprecht af wat Runningkawa denkt wat het topic gaat brengen.
Zoveel bokkers met allemaal hun eigen gedachte.
Ik denk dat het antwoord van de mods moet komen.
hopla schreef:Nou ja,
Probeer ik eens normaal mee te praten en jullie reageren meteen aanvallend.
Zo zie je maar dat je bevoorrecht bent als er iemand iets gepost heeft die je bij voorbaat al niet mag.
Je kunt dingen dus ook verkeerd interpreteren en dat wordt hier gedaan.
@Barmat, ik heb nergens gezet dat ik het een stom topic vind maar ik vraag me oprecht af wat Runningkawa denkt wat het topic gaat brengen.
Zoveel bokkers met allemaal hun eigen gedachte.
Ik denk dat het antwoord van de mods moet komen.
Citaat:Dat er geen moddie zijn mond opentrekt moeten ze zelf weten, ik vind dat RK best een punt heeft hier dat ook wel eens besproken mag worden.
Enkel ik stop niet bij groep of persoon, maar vind dat daar ook het relnichten zoals Russel dat zo geinig noemt bij hoort.
runningkawa schreef:Niet eens vind ik een te groot woord.
Duidelijkheid lijkt me wel fijn, maar ook hoe andere dit ervaren. Sta ik daarin alleen of niet. Lijkt me ook belangrijk
Zou ik de enige zijn moet ik tegen mezelf zeggen, rk stel je niet aan, nu blijken er meer mensen te zijn met ook andere voorbeelden, maar ook met dezelfde voorbeelden, maar ook deze gevoelens.
Dus is het geen kwetste van je aangevallen voelen, maar ook duidelijke aangevallen worden
En dat wilde ik ook graag weten
Barmat schreef:Hopla, waarom haal je nu je reactie weg? Wat moet ik daar nu weer van denken?