Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:`Daarmee ga je niet uit een topic hoor
Druk er maar eens op
LimaGentle schreef:russel schreef:LimaGentle, ik vind jouw berichten naar om te lezen en dat komt door je avantar. Ik weet wel dat je dat bewust zo doet, maar jouw scroll ik altijd verder. Misschien ben ik niet de enige, gemiste kans.
a misschien krijg ik daarom wel vaak een OW, omdat ze mijn avater irritant vinden
katiavl schreef:russel schreef:Kortom we gaan allemaal cursusje LOI volgen, hoe discussier ik effectief en hoe vergroot ik mijn woordenschat zodat ik net zo scherp, gemeen en doeltreffend kan zijn zonder de verboden woorden te gebruiken, maar ze wel te bedoelen.
Dat mag iedereen doen buiten bokt ook naar mijn mening![]()
Ik snap het scherp discussieren eigelijk niet, dan geef je de tegenpartij toch gelijk. In mijn ogen is koel reageren veel effectiever sta jij erboven en daar kan de tegenpartij al zeker niet bij als ze uit aan het lokken zijn.
runningkawa schreef:Lielle, de mods moeten niet 1 stukje lezen, maar meer
En dat deed jij als mod ook, jij gaf niet iemand een OW op 1 stukje tekst, als er een hoop steken door een ander aan vooraf gingen.
Dan kreeg de steker de ow en diegene die reageerde een un omdat hij niet had moeten reageren
runningkawa schreef:Ja dat weet ik
Maar ik heb toch echt het idee aan de ow's en slotjes die ik de laatste tijd zie, dat er de laatste 2 maanden ongeveer, veel veranderd is, in niet positieve zin
Citaat:En ik kan scherp debatteren met de besten hier, en vind daar ook absoluut lol in, maar dan alleen als de ander ook a) kennis van zaken heeft en b) daadwerkelijk leest wat er staat en niet maar wat denkt te zien.
Citaat:a misschien krijg ik daarom wel vaak een OW, omdat ze mijn avater irritant vinden
Lielle schreef:runningkawa schreef:Ja dat weet ik
Maar ik heb toch echt het idee aan de ow's en slotjes die ik de laatste tijd zie, dat er de laatste 2 maanden ongeveer, veel veranderd is, in niet positieve zin
ik moet zeggen dat ik dus echt geen verschil heb gemerkt. Vind juist dat er heel vele is gedaan om dingen helderder te beschrijven (regels, en de wie zijn wij) en ook de actie om submods nauwer te betrekken vind ik heel goed.
runningkawa schreef:Juist amanda, jij verwoord precies wat ik bedoel.
En wat ik eerder aanhaalde, maar iedereen alleen maar mijn hitler opmerking leest...
Gooi opmerkingen van de rellers naar de mesthoop, maar laat het topic zelf open
Karl66 schreef:LimaGentle, één van de redenen dat we allemaal op onze eigen fora modereren is omdat we proberen zoveel mogelijk in de topics mee te lezen. Op het moment dat er heel snel gereageerd wordt, dan is de kans groot dat er al meegelezen wordt en achter de schermen al overleg wordt voordat er getemd is.
Amanda schreef:runningkawa schreef:Juist amanda, jij verwoord precies wat ik bedoel.
En wat ik eerder aanhaalde, maar iedereen alleen maar mijn hitler opmerking leest...
Gooi opmerkingen van de rellers naar de mesthoop, maar laat het topic zelf open
Ja, dat is een goede oplossing.
Reacties verwijderen, mod-opmerking en het topic verder laten gaan.
Karl66 schreef:LimaGentle, één van de redenen dat we allemaal op onze eigen fora modereren is omdat we proberen zoveel mogelijk in de topics mee te lezen. Op het moment dat er heel snel gereageerd wordt, dan is de kans groot dat er al meegelezen wordt en achter de schermen al overleg wordt voordat er getemd is.
runningkawa schreef:Vroegah zag elke mod elk topic op MP, nu niet meer
LimaGentle schreef:Karl66 schreef:LimaGentle, één van de redenen dat we allemaal op onze eigen fora modereren is omdat we proberen zoveel mogelijk in de topics mee te lezen. Op het moment dat er heel snel gereageerd wordt, dan is de kans groot dat er al meegelezen wordt en achter de schermen al overleg wordt voordat er getemd is.
maar als er dan nog niet goed gelezen word en een verkeerde beslissing gemaakt word dan is er toch iets niet goed bij die mod lijkt me..
Karl66 schreef:Amanda, er wordt altijd terug gelezen. Zoals ik al zei, een OW wordt altijd gegeven voor het overtreden van de regels in combinatie met de situatie. We kijken echt naar de situatie en niet naar één post.
Maar mensen vragen aldoor om voorbeelden en ik was eerlijk gezegd te lui om een complete discussie van twee pagina's te gaan verzinnen, vandaar mijn opmerking voor de quote dat er voorafgaand niet al te leuk gediscussieerd werd
runningkawa schreef:ja lielle, life sucks..is dat gewoon niet altijd zo?
Citaat:maar als er dan nog niet goed gelezen word en een verkeerde beslissing gemaakt word dan is er toch iets niet goed bij die mod lijkt me..
Ik vind dat je wel erg doorzaagt nu.
Probeer niet alleen te beschuldigen, maar ook een oplossing te zoeken.
Daar hebben we met zijn allen veel meer aan.
En, zoals ze al vaker hier neergezet hebben, zo'n beslissing wordt niet door 1 mod genomen.
*edit: heel mijn bericht weg...poging 2.
LimaGentle schreef:Karl66 schreef:LimaGentle, één van de redenen dat we allemaal op onze eigen fora modereren is omdat we proberen zoveel mogelijk in de topics mee te lezen. Op het moment dat er heel snel gereageerd wordt, dan is de kans groot dat er al meegelezen wordt en achter de schermen al overleg wordt voordat er getemd is.
maar als er dan nog niet goed gelezen word en een verkeerde beslissing gemaakt word dan is er toch iets niet goed bij die mod lijkt me..