Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Slimmerik kan je alsjeblieft even uitleggen wat je met dit topic wil bereiken?
Lobke_ schreef:ga zo door, oh en britt_sisi je ava is geweldig!!
groetjes daan
Citaat:Het is absoluut verboden andere personen - zowel Bokkers als niet-Bokkers - opzettelijk te kwetsen en/of uit te schelden.
gebeurt in sommige onderschriften echt wel....
Citaat:MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaan. Ook het gebruik van scheldwoorden is verboden.
Ook dat gebeurt gewoon in veel onderschriften...
Citaat:Och gut moet je er iets mee bereiken met een topic? Weer 'n nieuwe regel?? Kun je me de link geven waar ik die kan vinden?
Flying_Angel schreef:Nou ik reageer hier al niet meer hoor..
Maar nog 1 ding..
Waar staan dan regels voor het onderschrift?
Flying_Angel schreef:Nou ik reageer hier al niet meer hoor..
Maar nog 1 ding..
Waar staan dan regels voor het onderschrift?
Citaat:Hoe krijg ik een onderschrift bij mijn berichten?
Een onderschrift voeg je toe in het User Control Panel. Links klik je dan op de link 'profiel' en daarna op 'jouw onderschrift'. In het tekstvak kan je je onderschrift typen, door op verzenden te drukken wordt je onderschrift opgeslagen. Hou wel rekening met de volgende regels die voor onderschriften gelden:
Er geldt een maximum van drie regels tekst.
Grote tekst is niet toegestaan
Een overdaad aan smileys / kleurtjes maakt het forum druk en moeilijk leesbaar en is daarom niet toegestaan
Als je je onderschrift bij een bepaald bericht niet zichtbaar wilt laten zijn kan je de optie 'voeg een handtekening toe' uitvinken als je een bericht plaatst. Wil je nooit een onderschrift bij je berichten kan je dat instellen in het UserControlPanel: Ga naar voorkeuren, bericht geschiedenis en zorg dat de optie 'Gebruik altijd een onderschrift' op 'nee' staat.
Omgekeerd: als je onderschrift het niet doet en je hem wel zichtbaar wilt laten zijn, zet die optie dan op 'ja'.
Sabine_ schreef:als deze onderschriften niet mogen, hadden de mods allang ingegrepen
Sabine_ schreef:wat begrijp ik niet? mag ik geen eens het woordje als gebruiken??
Sabine_ schreef:ik mag van dat mens geen eens het woordje "als" gebruikenvan slimmerik dus
lees in dat topic