Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Gebruiker in de 1e post staat in mijn 'vriendenlijstje' en zie ik dan toch best een tijdje online staan
jacimatho schreef:Quellian schreef:Gebruiker in de 1e post staat in mijn 'vriendenlijstje' en zie ik dan toch best een tijdje online staan
Je bedoelt degene die is aangehaalt in de eerste post?
Die zou toch echt niet online mogen kunnen???
Prima schreef:Complimenten? Het is een aanfluiting. Ridicul en ronduit onbeschoft. Het schreeuwt gewoon om bestuurlijke vernieuwing.
Daarnaast plaats ik als voetnoot of ampel beraad iets te maken heeft met het tijdsbestek.
Sjoert schreef:Dat is dan.. "Nu SP"
Vroegaaaah was dat nog " Stem tegen" toch?
slimmerik schreef:Wat is dat?? Gaat Sjoert nu ook SuperPepeijn terughalen??
Geweldig modjes !!
Sjoert schreef:slimmerik schreef:Wat is dat?? Gaat Sjoert nu ook SuperPepeijn terughalen??
Geweldig modjes !!
Euhm.. hoezo ik?
slimmerik schreef:
Je schrijft toch NU SP ?? En als je on-topic bezig bent (zoals een mod betaamt) dan kan dat alleen op SuperPepeijn slaan toch??
Sjoert schreef:slimmerik schreef:
Je schrijft toch NU SP ?? En als je on-topic bezig bent (zoals een mod betaamt) dan kan dat alleen op SuperPepeijn slaan toch??
Geweldig.
Jij moet vaak om jezelf lachen ofniet?![]()
slimmerik schreef:
Ja, maar niet op FZ als het om de gebanden gaat. Daar valt zóóó weinig te lachen. Ik krijg vaak het idee dat alleen de mods daar geukkig van worden. Correct me if I'm wrong......
Sjoert schreef:
Nee, daar worden wij ook niet blij van.