Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:...Zolang je uitdraagt dat nieuwe mensen die positief mee willen doen van harte welkom zijn, is het goed. Zodra je dat niet meer wilt, gaat het snel bergafwaarts. Maar dat kan altijd gebeuren, regels voorkomen dat niet. Het is net hoe je het invult...
natasja50 schreef:Jongens jullie maken het mooier dan het is.Er posten maar een paar mensen per dag. Op dit topic is het een stuk drukker dan op het hele BvT.
Machie schreef:sommige BvT'ers doen hier ook wel erg bealchelijk
luxje schreef:Machie schreef:sommige BvT'ers doen hier ook wel erg bealchelijk
dan ben ik dus gelukkig niet de enige die dat denkt..
MSQuincyTE schreef:Dan openen de BvT maar een eigen forum het bokkers van toen forum
luxje schreef:Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken
voor mij is het echt geen jaloezie, moet zeggen dat ik er ooit wel eens gelezen, maar nooit gepost heb.
Voor mij is het puur een principe kwestie.
En als er dan nog argumenten kwamen voor een besloten forum die ergens op gebaseerd zijn, maar die zie ik ook nergens.
Het enige dat ik zie is, daar kan de baas/het stalgenootje of ik weet niet wie tenminste niet meelezen..
Nogmaals als jij niet wilt dat bepaalde dingen, waarvan jij het kennelijk nodig vindt om te bespreken, door iedereen kan worden meegelezen, dan moet je het via mail of zoiets doen.
MSQuincyTE schreef:Dan openen de BvT maar een eigen forum het bokkers van toen forum
Fitzroy schreef:Ach, welke argumenten we ook aandragen, het is toch nooit goed in deze discussie.
Er zijn hier een aantal mensen die zich bij voorbaat al afzetten tegen het BvT-forum. In mijn beleving alleen omdat ze er niet kunnen lezen.
Dan kunnen we nog 100 x uit proberen te leggen waarom we graag ons eigen besloten forum willen, maar men is niet voor rede vatbaar.
Wij posten gewoon vrolijk verder op het BvT-forum, waar de sfeer gezellig is en geen onderling gezeur (zoals in dit topic).