Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Dus we blijven zitten met 1001 topics van het is uit met mn vriendje en ik mag niet op zn feessie komen?
Citaat:@Turbotinker: het zwangerschapstopic in de HK is niet echt een 'verplicht centraal topic' maar gewoon een kletstopic, net als er kletstopics zijn over Natural Horsemanship maar er ook gewoon vragen daarover gesteld mogen worden.
Ellende schreef:of eventueel zelfs ouders / huisartsen waar je serieuze vragen aan kwijt kan.
Citaat:Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo! werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
LiSSy schreef:
als je in die topics een vraag stelt sneeuwt het al snel onder... je vraag wordt niet gelezen, niet benatwoord of gewoon genegeerd omdat er toch een kliekje is in zo'n topic.
ik stem nog steeds voor een subforum, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen op bokt
Ellende schreef:
Voor echt 'belangrijke' vragen over sex (SOA's, pijn, weet ik veel) is het zoiezo verstandiger om gewoon contact op te nemen met iemand die je kan helpen.
Citaat:Een SA maak je aan omdat je een probleem hebt dat in de taboe-sfeer zit, of waarbij je persoonlijk in gevaar zou kunnen komen als je identiteit bekend zou worden. Bijvoorbeeld: je hebt een relatie met een getrouwde man, je wordt misbruikt door je vader (incest), je bent getuige geweest van een misdrijf. Overigens raden wij bij dergelijke ernstige problemen altijd aan óók professionele hulp te zoeken. Je kunt hier je hart luchten, maar niemand op bokt kan jouw probleem oplossen. Dat kan een arts of een vertrouwenspersoon, of in het geval van een misdrijf de politie, waarschijnlijk wél
Yvonniej schreef:trouwens..
Waarom geen subforum als je we een SA mag aanvragen/maken voor desbetreffende problemenCitaat:Een SA maak je aan omdat je een probleem hebt dat in de taboe-sfeer zit, of waarbij je persoonlijk in gevaar zou kunnen komen als je identiteit bekend zou worden. Bijvoorbeeld: je hebt een relatie met een getrouwde man, je wordt misbruikt door je vader (incest), je bent getuige geweest van een misdrijf. Overigens raden wij bij dergelijke ernstige problemen altijd aan óók professionele hulp te zoeken. Je kunt hier je hart luchten, maar niemand op bokt kan jouw probleem oplossen. Dat kan een arts of een vertrouwenspersoon, of in het geval van een misdrijf de politie, waarschijnlijk wél
Shiloh schreef:jah maaar... ze zeggen dus net dat sex alleen is toegestaan in het sex en relatie topic...
turbotinker schreef:En dan: we moeten dus bijna verplicht in [HK] gaan posten over dat onderwerp,waarom geen centraal topic in [MW]?
turbotinker schreef:
In een centraaltopic kun je beter bekijekn of je vraag al gesteld is,en het vervelende in [HK] topics vindt ik dat je 10 pagina's door moet lezen met offtopic reacties of 'ohja's' en ''...
turbotinker schreef:En dan: we moeten dus bijna verplicht in [HK] gaan posten over dat onderwerp,waarom geen centraal topic in [MW]?