enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:34

Krijg weer wat door Haha!

pindakaas schreef:
Kun je dit er nog ff opzetten? Haha! :

Citaat:
Ook snap ik niet wat een brief van mensen die al tijden niet meer op Bokt zijn, nog hier te zoeken heeft? Wat is daar redelijk aan?

Ik heb alles op de voet gevolgd (met name de topics op bokt)! Ik trek mij weinig aan van die ipban Tong uitsteken. Bovendien heb ik alle betrokkenen op MSN. Jammer als ik hiermee mij kans verspeel om ooit nog terug te komen op bokt.

Misschien is het een idee om de discussie "wat vind jij ervan dat er ingebroken is in het modforum?" en "wat vind jij van de tekst op het modforum is geschreven op zich?" te scheiden. Overigens vind ik zelf er op beide vragen geantwoord kan worden dat er niet netjes gehandeld is.

@ Billy: ja ik ben wel degelijk pindakaas, waarom ga je de discussie met mij niet aan op www.fokt.nl als je dat niet gelooft? Dan kom je er snel genoeg achter.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:35

Kabinet vind ik inderdaad geen flitsend voorbeeld van 'hoe het hoort'.

Maar laten we niet vergeten dat dit maar een internetforumpje is, en dat foutjes hier niet zulke verstrekkende gevolgen hebben, en dat alles in perspectief gezien moet worden Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:36

En dat lijkt me voorlopig ook wel weer voldoende van de kant van Pindakaas. Waar ze te vinden is, staat wel in bovenstaand bericht. Knipoog

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:46

Shadow0 schreef:
geral schreef:
ThePast03 mag ik je er even op wijzen, dat het password niet gestolen was, doch simpelweg geraden.
Zo simpel was het password van Anya dus, niet erg slim denk ik.

Maakt dat uit? Is het in orde om een fiets mee te nemen die niet op slot staat? Is het prima om een portemonnee uit de kleedkamer te halen? Is het ok om een slot open te breken met een paperclip, want iedereen heeft tenslotte paperclips?

De mensen die het wachtwoord geraden hebben, hebben doelbewust geprobeerd om op een plek te komen waarvan ze weten dat ze er niet horen te komen. Dat is verkeerd, en daar is niets redelijks aan.
Vervolgens hebben ze deze informatie naar buiten gebracht. Ook daar is maar weinig redelijks aan.

Ook snap ik niet wat een brief van mensen die al tijden niet meer op Bokt zijn, nog hier te zoeken heeft? Wat is daar redelijk aan?

heb ik ergens gezegt dat ik het er mee eens ben of niet, nee dacht ik niet Koe
Ik corrigeer alleen een uitspraak Knipoog

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:47

Billy schreef:
Wat een verschil in schrijfstijl opeens Tong uitsteken
Als ik de berichten van Pindakaas terug lees, kon ze geen 2 zinnen schrijven zonder spelfouten. En nu deze supercorrecte brief?

Moet je toch eens wat verder kijken dan je neus lang is.
Want niet dat dat er verder toe doet, maar Pindakaas is student Rechten aan de Universiteit, iets wat ze vast niet bereikt zou hebben als ze geen fatsoenlijk Nederlands kon typen Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:51

Met andere woorden, ze kan het dus wel Haha! Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:56

Bonkie for president Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:59

Maargoed, ben eigelijk toch blij dat het groepje van SHT bij ons zit, het zijn toch eerlijke en fijne mensen om mee te praten..... Ook al waren ze op bokt wat rellerig.... Haha! Eerst keek ik er een beetje gek tegenaan, en wist niet hoe ze zich gingen gedragen Lachen

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:00

Sundancer schreef:
Maargoed, ben eigelijk toch blij dat het groepje van SHT bij ons zit, het zijn toch eerlijke en fijne mensen om mee te praten..... Ook al waren ze op bokt wat rellerig.... Haha!

En dat wil ik beamen, alleen blijf ik van mening dat je wel een vreemde kronkel in je hoofd moet hebben als je als username pindakaas gebruikt Clown

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:01

Hey, gaan jullie die gebruikers even ergens anders verafgoden. Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:03

Sjoert schreef:

En Sjoert vind ik een topmod OK dan! en nog een aantal en dat mag ook wel eens naar voren komen Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:04

naaaa, ik heb heel lang Sjoert als minder goede mod gezien Haha! Haha! ik moet zeggen dat mijn mening wel is bijgedraaid Haha!

Climax

Sjoert schreef:

Ruik ik hier enige jaloezie? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

LuvdaTossa

Climax schreef:
Sjoert schreef:

Ruik ik hier enige jaloezie? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Is alweer recht getrokken dacht ik zo Haha! Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:07

Sjoert is toppie inderdaad Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:49

geral schreef:

Ik blijft het stelen vinden, ook al heb ik zo'n makkelijk password daarmee geef ik jou niet het recht om er gebruik van te maken. Knipoog

Jammer dat nu een groep probeert de fout bij bokt neer te leggen: zij hadden de gebruikers blijkbaar niet mogen bannen en daarom hebben ze het passwoord geleend (zal even voor Geral een ander woord gebruiken). Zij hebben volgens hun verkeerde woorden over een gebruiken gebruikt terwijl ze zelf in openbare forums wel mensen mogen afkraken over hun manier van kleden en andere dingen.

Voor mij is het allemaal zo simpel. Als je zo kinderachtig kunt rellen in een topic dat je vervolgens geband wordt en dan vervolgens niet op een normale manier met je ban om kunt gaan maar gaat proberen een forum te verzieken en passwoorden gaat lenen dan ben je in mijn ogen niet volwassen genoeg om op een discussieforum te kunnen functioneren.

Als je het zo oneens bent met het modbeleid van bokt, of je vindt het veel te groot geworden dan blijf je toch lekker op het kleinere en volgens jou gezellige forum?
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat er nooit kritiek zou mogen komen over bokt of haar modbeleid, heb zelf ook vaak genoeg kritiek gegeven.
Maar als daar niets mee gedaan wordt is dat jammer voor mij en kan ik kiezen, of ik blijf en pas me aan of ik ga op zoek naar een ander forum

Verder denk ik dat iemand die geinterreseerd is in de post van de gebande dat andere forum wel weet te vinden. Zou een beetje rommelig worden als alle gebanden hier via een niet gebanden mee gingen discusseren. Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:01

Ik vond het een nette brief en ik denk niet dat discussieëren van gebanden door anderen een gewoonte zal worden op bokt. Maar in dit geval lijkt het mij wel passend aangezien het juist over gebanden gaat die niet kunnen reageren.

Volgens mij is voor de rest zo'n beetje alles wel gezegd, maar ThePast03 heeft gelijk dat kritiek geven prima is. En ik denk dat opbouwende kritiek veel meer zin heeft dan de boel te gaan lopen afkraken, het enige wat je daar mee bereikt is dat mensen stellingen gaan betrekken en dat er dus uiteindelijk niks veranderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:07

Er zitten zeker mods tussen die prima zijn. Ik vind eerst SjoerT ook een meeloper, maar ik moet zeggen dat ik een hele lieve reactie van hem kreeg toen mijn dochtertje ziek was en nare onderzoeken moest ondergaan. Toen heeft SjoerT mijn hartje wel gestolen Ja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-08-06 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:11

Sjoerd er staat nog een vacature bemiddelaar open Tong uitsteken

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:19

ThePast03 schreef:
geral schreef:

Ik blijft het stelen vinden, ook al heb ik zo'n makkelijk password daarmee geef ik jou niet het recht om er gebruik van te maken. Knipoog

Jammer dat nu een groep probeert de fout bij bokt neer te leggen: zij hadden de gebruikers blijkbaar niet mogen bannen en daarom hebben ze het passwoord geleend (zal even voor Geral een ander woord gebruiken). Zij hebben volgens hun verkeerde woorden over een gebruiken gebruikt terwijl ze zelf in openbare forums wel mensen mogen afkraken over hun manier van kleden en andere dingen.

Voor mij is het allemaal zo simpel. Als je zo kinderachtig kunt rellen in een topic dat je vervolgens geband wordt en dan vervolgens niet op een normale manier met je ban om kunt gaan maar gaat proberen een forum te verzieken en passwoorden gaat lenen dan ben je in mijn ogen niet volwassen genoeg om op een discussieforum te kunnen functioneren.

Als je het zo oneens bent met het modbeleid van bokt, of je vindt het veel te groot geworden dan blijf je toch lekker op het kleinere en volgens jou gezellige forum?
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat er nooit kritiek zou mogen komen over bokt of haar modbeleid, heb zelf ook vaak genoeg kritiek gegeven.
Maar als daar niets mee gedaan wordt is dat jammer voor mij en kan ik kiezen, of ik blijf en pas me aan of ik ga op zoek naar een ander forum

Verder denk ik dat iemand die geinterreseerd is in de post van de gebande dat andere forum wel weet te vinden. Zou een beetje rommelig worden als alle gebanden hier via een niet gebanden mee gingen discusseren. Clown

Dat roddelen over de gebruikers is nog 1 ding, hoewel ik dat ook niet normaal vindt, ze bannen wel mensen die rare praat over hen uitslaan maar gaan vervolgens wel rare praat over deze gebruikers uitslaan.
Maar wat ik eigenlijk wel belachelijk vond uit wat ik gelezen heb, is dat ze gewoon dingen aan het zoeken waren om een bepaalde gebruiker maar zo lang mogelijk van het forum te verwijderen.
Dat is niet rechtvaardig gebruik maken van de bestaande regels maar gewoon de bestaande regels misbruiken zodat ze maar in je eigen straatje passen en je eruit kan bonjouren wie je weg wilt hebben en kan houden wie je houden wilt.

Daar werd ik zacht uitgedrukt een beetje misselijk van.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:29

Climax schreef:
Dat roddelen over de gebruikers is nog 1 ding, hoewel ik dat ook niet normaal vindt, ze bannen wel mensen die rare praat over hen uitslaan maar gaan vervolgens wel rare praat over deze gebruikers uitslaan.
Maar wat ik eigenlijk wel belachelijk vond uit wat ik gelezen heb, is dat ze gewoon dingen aan het zoeken waren om een bepaalde gebruiker maar zo lang mogelijk van het forum te verwijderen.
Dat is niet rechtvaardig gebruik maken van de bestaande regels maar gewoon de bestaande regels misbruiken zodat ze maar in je eigen straatje passen en je eruit kan bonjouren wie je weg wilt hebben en kan houden wie je houden wilt.

Ik zie een heel goed verschil in de rare praat van de gebruikers en wat jij rare praat vindt van de moderators. Buiten dat om zit er nog een verschil in of je die rare praat uit op een openbaar forum of in een gesloten gedeelte.
Mensen genoeg trouwens die hier openbaar op bokt anderen veroordelen om hun kledingkeuze. Clown

En wat jij gelezen hebt heb ik niet gelezen. Begrijp ik hieruit dat jij het hele mp forum hebt doorgelezen en niet alleen de screenshots?
En al zou ik het gelezen hebben dan zou ik nog eerst de andere kant willen weten om te oordelen als ik er al een oordeel over zou willen vellen.

Al met al blijf ik het maar flauwe smoesjes vinden om het inbreken op een besloten forum goed te praten.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:31

Die rechtvaardiging om een gebruiker zo lang mogelijk te bannen heb ik totaal niet meegekregen uit de screenshots Verward

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:33

Karl66 schreef:
Die rechtvaardiging om een gebruiker zo lang mogelijk te bannen heb ik totaal niet meegekregen uit de screenshots Verward

Niemand behalve degene die daadwerkelijk ingebroken hebben op het mp forum heeft die gelezen schat ik Knipoog

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:37

ThePast03 schreef:
Climax schreef:

Ik zie een heel goed verschil in de rare praat van de gebruikers en wat jij rare praat vindt van de moderators. Buiten dat om zit er nog een verschil in of je die rare praat uit op een openbaar forum of in een gesloten gedeelte.
Mensen genoeg trouwens die hier openbaar op bokt anderen veroordelen om hun kledingkeuze. Clown

En wat jij gelezen hebt heb ik niet gelezen. Begrijp ik hieruit dat jij het hele mp forum hebt doorgelezen en niet alleen de screenshots?
En al zou ik het gelezen hebben dan zou ik nog eerst de andere kant willen weten om te oordelen als ik er al een oordeel over zou willen vellen.

Al met al blijf ik het maar flauwe smoesjes vinden om het inbreken op een besloten forum goed te praten.

Wat een onzin dat er verschil zit in rare praat uitslaan op een openbaar forum of op een besloten gedeelte.
Ik heb liever dat mensen die een hekel aan me hebben of bepaalde dingen over mij kwijt willen dat tegen mijzelf zeggen dan dat ze daar achter mijn rug over gaan lopen roddelen.
Als je dan toch je woordje klaar hebt heb dan het lef om het tegen diegene zelf te zeggen, en houd anders gewoon helemaal je mond.

En een overgroot deel van de uitspraken van de gebande gebruikers was met gein bedoeld, terwijl de mods serieus iemand veroordelen omdat hij merkkleding draagt en volgens hen nog uit de kast moet komen, dat kunnen gewoon echt kwetsende dingen zijn voor zo iemand, weten zij veel hoe die jongen in elkaar zit, wie weet ligt hij daar wel nachten wakker van!

En nee ik heb niet zelf het besloten gedeelte doorgelezen, maar blijkbaar wel printscreens die jullie niet gezien hebben.
Ik heb ook niet gezien wat er precies op Bokt is geplaatst dus weet niet wat jullie gelezen hebben, ik heb iig alles wat er aan printscreens en kopiën was gelezen ja, maar niet het forum zelf.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:45

Climax schreef:
En een overgroot deel van de uitspraken van de gebande gebruikers was met gein bedoeld, terwijl de mods serieus iemand veroordelen omdat hij merkkleding draagt en volgens hen nog uit de kast moet komen, dat kunnen gewoon echt kwetsende dingen zijn voor zo iemand, weten zij veel hoe die jongen in elkaar zit, wie weet ligt hij daar wel nachten wakker van!

Dat is makkelijk praten om achteraf te zeggen dat het allemaal als gein bedoelt was, zeker als er al verschillende keren is gewaarschuwd.
Vreemd genoeg zag ik die gein wel terug bij de screenshots, zoals ik al zei: ik kon er om lachen en zeker weten dat ik dat ook had gekund als daar mijn naam had gestaan.

Mods mogen geen grapjes maken over de merkkleding die iemand draagt, maar gebruikers mogen wel topics openen over hoe achterlijk mensen wel zijn die witte sokken dragen?
Als het kwetsend is voor de desbetreffende jongen dan moet hij toch even na gaan denken.
Als je zo gekwetst wordt door mensen die je niet eens kent dat je er wakker van ligt dan zit er iets niet goed of ze hebben misschien wel dichter bij de waarheid gezeten dan dat ze zelf dachten?

Maar het zijn en blijven goedkope smoesen om het inbreken op een besloten forum en het daarna op een openbaar forum te plaatsen goed te praten.
Daar zijn geen smoesen voor, ook al was het wel verschrikkelijk geweest wat de mods op het mp forum hadden geplaatst dan praat dat het inbreken nog niet goed.