geral schreef:heb ik ergens gezegt dat ik het er mee eens ben of niet, nee dacht ik niet
Ik corrigeer alleen een uitspraak

Ik blijft het stelen vinden, ook al heb ik zo'n makkelijk password daarmee geef ik jou niet het recht om er gebruik van te maken.

Jammer dat nu een groep probeert de fout bij bokt neer te leggen: zij hadden de gebruikers blijkbaar niet mogen bannen en daarom hebben ze het passwoord geleend (zal even voor Geral een ander woord gebruiken). Zij hebben volgens hun verkeerde woorden over een gebruiken gebruikt terwijl ze zelf in openbare forums wel mensen mogen afkraken over hun manier van kleden en andere dingen.
Voor mij is het allemaal zo simpel. Als je zo kinderachtig kunt rellen in een topic dat je vervolgens geband wordt en dan vervolgens niet op een normale manier met je ban om kunt gaan maar gaat proberen een forum te verzieken en passwoorden gaat lenen dan ben je in mijn ogen niet volwassen genoeg om op een discussieforum te kunnen functioneren.
Als je het zo oneens bent met het modbeleid van bokt, of je vindt het veel te groot geworden dan blijf je toch lekker op het kleinere en volgens jou gezellige forum?
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat er nooit kritiek zou mogen komen over bokt of haar modbeleid, heb zelf ook vaak genoeg kritiek gegeven.
Maar als daar niets mee gedaan wordt is dat jammer voor mij en kan ik kiezen, of ik blijf en pas me aan of ik ga op zoek naar een ander forum
Verder denk ik dat iemand die geinterreseerd is in de post van de gebande dat andere forum wel weet te vinden. Zou een beetje rommelig worden als alle gebanden hier via een niet gebanden mee gingen discusseren.