Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Fitzroy schreef:Volgens mij werd er met de subforums op proef gedraaid voor 3 maanden. En laat het nu precies vandaag 3 maanden verder zijn
De moderators zijn op dit moment al begonnen met de evaluatie.
Binnenkort zal er dan ook op de subfora informatie hierover vergaard worden.
Maar dit is een hele andere discussie.
meiske16 schreef:Idd,dit gaat om de moderatorschap over enkele fora van bokt,en niet de subfora!
En daarom misschien ook wel dat ze niet te kiezen zijn. (Vanwege de onzekerheid over het bestaan van die fora!)
Denk ik...
pharagirlke schreef:pfoeh half bokt is op missie
Reclame campagnes >;) Benieuwd hoe lang het gaat duren voor jullie elkaar in de haren vliegen
Sjoert schreef:Nog één keer: Houd dit topic vrij voor vragen over het script en de modtaken en gebruik het off topic topic in de Huiskamer voor ander geneuzel. Als je wilt toelichten waarom jij de beste keuze bent (of je vriend/vriendin/wiedanook) stuur Ellende dan een pb.
Geloof me, het pleit niet voor je als je als moderator-to-be aanwijzingen van moderators niet opvolgt
manzano schreef:Nou een serieuze vraag dan:
Er worden nu volgens mij echt heeeel veel mensen aangedragen in dat "stemveld". Hoe gaan jullie daar vervolgens verder mee? Gaan jullie ze allemaal bekijken? Of is er al een bepaalde voorkeur onder het huidige team etc. etc. Kortom hoe gaan jullie het vervolg hiervan aanpakken?