Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Zucht wat maakt iedereeen zich druk. Lees de reactie van Bart eens goed door. Daar wordt eigenlijk alles in uitgelegd.
.
karuna schreef:Zucht wat maakt iedereeen zich druk. Lees de reactie van Bart eens goed door. Daar wordt eigenlijk alles in uitgelegd.
Pipo schreef:Is Ime op de hoogte van dit verhaal ?
Liezel1 schreef:erg vreemd, mod Ellende had hier de opmerking geplaatst
"ik dacht dat ratten degenen waren die het zinkende schip verlieten"
na aanleiding van "als de kat van huis is dansen de muizen op tafel" (opmerking van kippie 17)
ik had als opmerking daarbij dat de moddies zich hiermee in het nauw hebben gedreven.
Als een van de moddies of beheerders nu vertrekt, zou dat betekenen dat zij onder de categorie "ratten" vallen?
Gek genoeg is dat hele stuk uit dit topic verdwenen!
Sjoert schreef:Bart,
de opmerking over nieuwe, assertieve mods had je ook wel achterwege kunnen laten...
knightloekie schreef:Pipo schreef:Is Ime op de hoogte van dit verhaal ?
Ik zag Ime net online
Sjoert schreef:ThePast03, voor zover ik weet is er nog nooit sprake geweest van enige vorm van democratie.
Dat zal ook nu niet het geval zijn.
Percy schreef:Daarnaast is de sponsor niet de enige reden, zie Bart's eigen post.
Angelstears schreef:ik ben nog niet zo lang op bokt, maar wil hier wel even wat over kwijt, miss alleen omdat ik het even kwijt wil (wet het kromme zin)
ik vind het zeer belachelijk dat jullie zo bart aan de kant zetten zonder de andere beheerder (heike) hierover te polsen
konden jullie er niet 2 weekjes mee wachten tot heike weer op de been was? is dat nu zo moeilijk? of waren jullie bang voor een tegenstribbelende heike? of hadden jullie die er dan ook gelijk maar uitgegooid?
en over die sjoert? die is nog maar een maand of 3 mod, en bij zijn aanstelling had ik al grote twijfels
de berichtjes die uit zijn pc/toetsenbord komen waren verre van vriendelijk en fair
en ook met die opmerking naar bart toe laat hij/zij zich flink kennen
ik ben ervoor om hem/haar te vervangen door lielle (als die het wil natuurlijk) die is veel stabieler en een stuk verstandiger
verder lijkt het mij ook verstandig dat er voortaan ook aan de leden wordt gevraagd wat zij er van vinden en of zij misschien een oplossing (in dit geval een inzameling bijvoorbeeld) hebben
ik vind het belachelijk dat wij gewoonweg buitenspel worden gezet
Pipo schreef:Is Ime op de hoogte van dit verhaal ?
Percy schreef:Zoals je in de eerste post had kunnen lezen hopen we dat dit tijdelijk zal zijn en we zijn dan ook nog volop in onderhandeling.
Daarnaast is de sponsor niet de enige reden, zie Bart's eigen post.