runningkawa schreef:Mp wil ik dan ook (ja hebberige mensen blijf je houden)
Zou graag dat overleg eens lezen
Briljant idee!

Hoezo ramptoerist, nieuwsgierig, hebberig....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gijsenkim schreef:Zo ik kom even binnenwippen............. je kan ook hier niet even een dagje wegblijven he![]()
![]()
![]()
Nou ja, mijn mening .......... Damn, wagebeurthier!!!
Chantalleke schreef:Het valt me ook op dat er hier ook een bepaald groepje plaatst. Het groepje "Discuseer" En tsjah die zijn natuurlijk allemaal voor die drie!!
Citaat:Het valt me ook op dat er hier ook een bepaald groepje plaatst. Het groepje "Discuseer" En tsjah die zijn natuurlijk allemaal voor die drie!!
Anya schreef:Wij hebben zelf nog niet zolang geleden geconstateerd dat er met het antwoord geven op TEM wel eens wat misgaat. Een gewone melding komt in een rood kleurtje binnen. Als je dan de foto's verkleind o.i.d. en dat antwoordt... dan wordt die TEM blauw. Als zijnde afgehandeld.
Andere wat meer ingewikkelde TEM's bespreek je eerst in de groep. Die melding maakt je dan (topic wordt blauw). Zo''n topic verdwijnt binnen een halve dag dan al snel naar pagina twee. En dan is het uit het oog. Op het moment dat een bokker dan gaat vragen of er nog wat gebeurt, wordt het topic weer rood... Maar dat kan dus zomaar gebeuren dat wij dat topic uit het oog verliezen. Klopt. We zijn aan het denken over mogelijke oplossingen op dit terrein.
sjokkemeule schreef:* Pakt een bak chips*
* Pakt een pilsje *
*Geniet van de soap *
De beslissing is genomen, hoe hard iemand ook mekkert, hij wordt niet teruggedraait. Ik vind ook dat het Mod-team aan ons niet echt verantwoording schuldig is om de exacte hoe en wat.
Waarom niet ? Zij beslissen, en anders hebben ze voor elke actie die ze nemen een dagraak eraan om ons te vertellen het hoe en wat.....
*Rest my case*
Remy schreef:Je bedoelt de bokkers die wat beter en bijdehanter gebekt zijn? Is dat dan zo'n misdaad?
Sugarmiss schreef:Regel 8 weet je nog. Dat je het er niet mee eens bent OK, maar na 1x weten we het wel.
Het verandert er niets aan, al zeg je het 100x.
Verder trek ik me terug uit deze 'discussie' , want echt 'doordringen' doen we toch niet.
Chantalleke schreef:Het valt me ook op dat er hier ook een bepaald groepje plaatst. Het groepje "Discuseer" En tsjah die zijn natuurlijk allemaal voor die drie!!
sjokkemeule schreef:Ik vind van niet, heb al uiteengezet waarom ik dat vind.
Waarom vind jij van wel dan ??