[Dienstmededeling] Ban voor Pipo, SP en Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:18

runningkawa schreef:
Mp wil ik dan ook (ja hebberige mensen blijf je houden)
Zou graag dat overleg eens lezen

Briljant idee! OK dan! Haha!

Hoezo ramptoerist, nieuwsgierig, hebberig.... Schijnheilig

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:20

gijsenkim schreef:
Zo ik kom even binnenwippen............. je kan ook hier niet even een dagje wegblijven he Haha! Haha! Haha!

Nou ja, mijn mening .......... Damn, wagebeurthier!!!

Ik kan het niet beter zeggen....ben niet zo'n incrowd-bokker, maar ken de betreffende mensen eigenlijk alleen maar als 'gewone' bokkers, af en toe wat extreem in uitlatingen, maar niet dom (vind ik toch wel belangrijk) - ik ken ze erger........Ik zit dus ook nog steeds te zoeken naar wat er precies is gebeurd, maar kan niets vinden (zijn er topics verwijderd??) dat deze strenge maatregelen rechtvaardigt.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:23

Amethyst schreef:
Briljant idee! OK dan! Haha!

Hoezo ramptoerist, nieuwsgierig, hebberig.... Schijnheilig

voor mp en mh wil ik best al mn negatieve uitlatingen voor me houden hoor Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:24

ik ben ook geen incrowd-bokker, maar ik vond toch wel dat Pipo, SP en Lovely wel altijd nuttige dingen toe te voegen haddan

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:25

Chantalleke schreef:
Het valt me ook op dat er hier ook een bepaald groepje plaatst. Het groepje "Discuseer" En tsjah die zijn natuurlijk allemaal voor die drie!!

Ik heb geen idee of ik onder jouw "Discuseer groepje" val Verward Maar ik ben helemaal niet voor of tegen deze 3 bokkers, ik ben het niet helemaal eens over waarom en hoe deze OW's en banen zijn uitgedeeld, daarom reageer ik. Ook al heeft dat verder weinig zin Lachen
Laatst bijgewerkt door Ann op 12-12-04 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:28

*flip flip flip*
Suzanne valt compleet stil en weet en durft niks meer te zeggen. Scheve mond

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:29

Ann schreef:
Ik heb geen idee of ik onder jouw "Discuseer groepje" val Verward Maar ik ben helemaal niet voor of tegen deze 3 bokkers, ik ben het niet helemaal eens over waarom en hoe deze OW's en bans zijn uitgedeeld, daarom reageer ik. Ook al heeft dat verder weinig zin Lachen

Ik heb het over een bepaald groepje

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:30

Waar zijn ze toch weer allemaal mee bezig?? Verward

Anoniem

Citaat:
Het valt me ook op dat er hier ook een bepaald groepje plaatst. Het groepje "Discuseer" En tsjah die zijn natuurlijk allemaal voor die drie!!

*steekt vinger op*

En als de andere bokkers nu hier ook gewoon meelul*llen hoeven wij dat niet zo vaak te doen Tong uitsteken

En het gaat mij ook niet om welke bokkers het nu gaat, maar op de manier waarop.
En met Lovely en sp lig ik ook wel eens in de klinsch, Met lovely nog in betreffende topic.
Maar dat betekend toch niet dat daar meteen een ban op moet komen?

Sprintje

Jeetje, dat zijn drie markante bokt figuren met een ban Wow!
Ik heb de topics verder niet zo gevolgd, maar als ik het verhaal hier zo lees worden de regels wel een beetje selectief toegepast door het bokt beheer...

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:31

Chantalleke schreef:
Ik heb het over een bepaald groepje

Je bedoelt de bokkers die wat beter en bijdehanter gebekt zijn? Is dat dan zo'n misdaad?

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:32

Wie gaat als we dit tempo aanhouden deel twee openen Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:53

sjokkemeule schreef:
Wie gaat als we dit tempo aanhouden deel twee openen Lachen

of HK in Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:53

Anya schreef:
Wij hebben zelf nog niet zolang geleden geconstateerd dat er met het antwoord geven op TEM wel eens wat misgaat. Een gewone melding komt in een rood kleurtje binnen. Als je dan de foto's verkleind o.i.d. en dat antwoordt... dan wordt die TEM blauw. Als zijnde afgehandeld.

Andere wat meer ingewikkelde TEM's bespreek je eerst in de groep. Die melding maakt je dan (topic wordt blauw). Zo''n topic verdwijnt binnen een halve dag dan al snel naar pagina twee. En dan is het uit het oog. Op het moment dat een bokker dan gaat vragen of er nog wat gebeurt, wordt het topic weer rood... Maar dat kan dus zomaar gebeuren dat wij dat topic uit het oog verliezen. Klopt. We zijn aan het denken over mogelijke oplossingen op dit terrein.

ik heb hier onlangs met wat moddies over gdiscussieerd, zowel per PB als op TeM, en lang niet iedere moddie zag de noodzaak van een latere reactie (dus na "we bespreken met in het MT) in.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:54

sjokkemeule schreef:
* Pakt een bak chips*
* Pakt een pilsje *
*Geniet van de soap *

De beslissing is genomen, hoe hard iemand ook mekkert, hij wordt niet teruggedraait. Ik vind ook dat het Mod-team aan ons niet echt verantwoording schuldig is om de exacte hoe en wat.
Waarom niet ? Zij beslissen, en anders hebben ze voor elke actie die ze nemen een dagraak eraan om ons te vertellen het hoe en wat.....

*Rest my case*

en waarom niet trouwens? Dit is nou eenmaal geen bedrijf, maar een virtual community met een - zekere vorm van democratisch - gekozen 'bestuur'.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:54

Remy schreef:
Je bedoelt de bokkers die wat beter en bijdehanter gebekt zijn? Is dat dan zo'n misdaad?

Nee ik heb het over bokkers die alleen maar andere mensen lopen af te zeiken. Zo ook de Moderators. Wat veel mensen vergeten is dat ze dit in hun vrije tijd doen. En alleen maar continu gezeik over hun heen krijgen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:55

Sugarmiss schreef:
Regel 8 weet je nog. Dat je het er niet mee eens bent OK, maar na 1x weten we het wel.
Het verandert er niets aan, al zeg je het 100x.

Verder trek ik me terug uit deze 'discussie' , want echt 'doordringen' doen we toch niet.

gek he, er komen in de ogen van zeer veel bokkers nl geen steekhoudende argumenten naar voren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:56

Maar afzeiken doe je ook in je vrije tijd..

ow sorry, dat bedoelde je niet Schijnheilig

Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:56

Lielle schreef:
gek he, er komen in de ogen van zeer veel bokkers nl geen steekhoudende argumenten naar voren.

En dat doordringen gebeurt aan 2 kanten niet Haha!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:58

Lielle schreef:
en waarom niet trouwens? Dit is nou eenmaal geen bedrijf, maar een virtual community met een - zekere vorm van democratisch - gekozen 'bestuur'.

Ik vind van niet, heb al uiteengezet waarom ik dat vind.
Waarom vind jij van wel dan ??

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:59

runningkawa schreef:
En dat doordringen gebeurt aan 2 kanten niet Haha!

Frusty

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:00

Chantalleke schreef:

nee, er posten hier een hoop mensen die misschien wat kritischer kijken En nogmaals, wat mij het meeste stoort is de houding van het MT, over de bans kun je van mening verschillen. En nee, ik ben het lang niet altijd eens met betreffende 3 en regelmatig zelfs zeer oneens.

Overigens vind ik dit ook een beledigende opmerking, ik zal maar eens TeMmen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:01

Tja tis wel een lange tijd hoor, maargoed gestemd is gestemd!

Maar hebben ze eigenlijk wel eens een waarschuwing gehad of nog nooit? *weet weer van niets en vraagt misschien wel weer iets doms nu*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:02

sjokkemeule schreef:
|o

dan ga ik hier eens over temmen
Zo word gedaan of ik blonT ben, of een bord voor mijn kop heb.
Heb alleen duidelijk een andere mening, dat is wat anders.

Vind die smilie dan niet leuk, denk dat ik ga janken bij MT

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:03

sjokkemeule schreef:
Ik vind van niet, heb al uiteengezet waarom ik dat vind.
Waarom vind jij van wel dan ??

precies om wat ik zeg. Mijn baas hoeft geen rekenschap af te leggen aan mij, het bestuur van een vereniging wel. En ik denk dat je bokt daarmee zo langzamerhand aardig kunt vergelijken.

en een toevoeging van een oud medebestuurslid van een vereniging waar ik in het bestuur zit "het is wel vrijwillig maar niet vrijblijvend. " Het feit dat iemand het moderaten in zijn vrije tijd doet, geeft nog geen carte blanche! Bokt is nou eenmaal met 20.000 gebruikers geen klein forumpje meer waarop de beheerder de baas kan zijn. Dat stadium zijn we ontgroeid, en IMO zou de hele benadering van gebruikers, spewlregels e.d. een heel stuk professioneler kunnen.

*Heb ik het al gehad over de 3841e vraag over de hoogte van hindernissen? Lips are sealed Frusty *
Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-12-04 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt