Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marcella schreef:Mis Mint had voor studie een online paarden game gemaakt (Equity). Staat al jaren een pb van mij in de box.
Storm schreef:Wat ik me nog kan herinneren is dat er een heleboel mensen waren geband die zelf een nieuw topic op gingen richten en daar topic over Bokt gingen maken en de bokkers gingen bespreken met naam en al. Ik was toen mod hier. Ik ben daar toen wel erg van geschrokken.
Suzanne F. schreef:Ben ik ook besproken op Poetsplaats?![]()
Wat een verhalen lees ik hier. Daar heb ik echt geen weet van. Al kom ik bijna dagelijks op Bokt maar sommige dingen weet ik echt niet, of niet meer. Er is sowieso een hele periode geweest waar ik nog heel weinig herinneringen aan heb.
Eloya schreef:Er was ook een hele tijd terug een verhaal van een bokker die in eerste instantie zei dat ze van een paard was gevallen. Had haar nek gebroken maar later bleek het een andere oorzaak te hebben dat ze ergens van gesprongen was in wanhoop. Dat heb ik toen ook wel gevolgd en vaak gedacht hoe het nu met haar zou gaan. Heb toen ook nog een kaartje gestuurd weet ik nog wel.
Jolliegirl schreef:Wat zou het leuk zijn als we al die bans zullen opheffen
DuoPenotti schreef:Kurrie deed?
Maar mag het ook niet als je het nu vraagt?