Iris82 schreef:Iris82 schreef:Ah joh, ik ben al 22 jaartjes en nog steeds op mijn fiets paardje aan het rijden...
![]()
En...is dat nu anders dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:2.Ga je voor een KWPN of liever Fjord? Kwpn is nog iets te groot voor mij en Fjorden zijn wel koel dus ik ga voor Fjord!
3. Bruinbont of zwartbont? Zwartbont (: Geld ook voor koeien haha :p
6. Mooiste beenaftekening: Witvoed oplopend tot halverwege de pijp (jep heb ik opgezocht)
26. Peesbeschermers of bandages: Kweetniet :3
33. Wat vind je van halsters met een neusbontje: Super schattig en lijkt me ook fijn voor het paard.
Citaat:HoiIk ben is benieuwd welke bij mij past (:
Ik ben 12 jaar en ben ongeveer nu zo'n 1.56. Ik ben rond de 43 kg en ben niet dik ofzo xd. Ik rij net paard (pony) dus ik heb ong. 10 lessen gehad. Ik denk dat ik meer eenn dressuur typje word. Voor nu hou ik gewoon van de lievere paarden die niet pittig enzo zijn. Gewoon een lekkere knuffelaar (: Ik hou niet zo van de kleur wit. Ik hou van lange manen en behang. Zelf ben ik blond met een wit huidje (: Iemand ideeen ?
Frankaas schreef:Een greep uit zo'n invullijstje toen ik net op bokt zat... Was hier 12.
Citaat:2.Ga je voor een KWPN of liever Fjord? Kwpn is nog iets te groot voor mij en Fjorden zijn wel koel dus ik ga voor Fjord!
3. Bruinbont of zwartbont? Zwartbont (: Geld ook voor koeien haha :p
6. Mooiste beenaftekening: Witvoed oplopend tot halverwege de pijp (jep heb ik opgezocht)
26. Peesbeschermers of bandages: Kweetniet :3
33. Wat vind je van halsters met een neusbontje: Super schattig en lijkt me ook fijn voor het paard.
Wel eerlijk dat ik er bij zet dat ik het had opgezocht... Neusbontjes vind ik nu trouwens super lelijkCitaat:HoiIk ben is benieuwd welke bij mij past (:
Ik ben 12 jaar en ben ongeveer nu zo'n 1.56. Ik ben rond de 43 kg en ben niet dik ofzo xd. Ik rij net paard (pony) dus ik heb ong. 10 lessen gehad. Ik denk dat ik meer eenn dressuur typje word. Voor nu hou ik gewoon van de lievere paarden die niet pittig enzo zijn. Gewoon een lekkere knuffelaar (: Ik hou niet zo van de kleur wit. Ik hou van lange manen en behang. Zelf ben ik blond met een wit huidje (: Iemand ideeen ?
Want het maakt ook echt uit hoe je er zelf uit ziet? Overigens vind ik schimmels nu wel leuk.
Heb helaas niet hele erge penny posts, maar deze zijn ook wel vrij... typisch.
xxxlottie schreef:Frankaas schreef:Een greep uit zo'n invullijstje toen ik net op bokt zat... Was hier 12.
- quote -
Wel eerlijk dat ik er bij zet dat ik het had opgezocht... Neusbontjes vind ik nu trouwens super lelijk
- quote -
Want het maakt ook echt uit hoe je er zelf uit ziet? Overigens vind ik schimmels nu wel leuk.
Heb helaas niet hele erge penny posts, maar deze zijn ook wel vrij... typisch.
'Zelf ben ik blond met een wit huidje'![]()
Citaat:Wij doen vanalles
Ik verveel me echt noooooooooooooit
Nou ik overdrijf want we niet niet alles
een beetje raar berichtje maar..