Iris82 schreef:marlies85 schreef:Juist ja... ik ga van hip roze naar verwassen roze Beter passend bij je leeftijd. En bedankt he maar jij ziet zo te zien groen van jaloerzie op al dat prachtige(ahum) verwassen roze
Waarom komen er geen modjes (m.u.v iris) om even uit te leggen waarom roze zo wordt voorgetrokken...?
Ik ben ondertussen mn blauw al een tijdje kwijt terwijl jullie alle tinten roze eerst krijgen Het leven is hard.......
Kaus schreef:Waarom komen er geen modjes (m.u.v iris) om even uit te leggen waarom roze zo wordt voorgetrokken...? Omdat die er helemaal niets mee van doen hebben. Bart Baaaaaahaaaah is de paintmaster.
Fijn, Bart houdt gewoon van roze!!!! Ik vond de vorige tint mooier, maar je hoort me niet klagen hoor
Iris, vergeef me want ik ken de modjes niet allemaal uit mijn hoofd, maar was jij nou al een modje of had je die kleur voor de fun gekregen?
Ik was nog geen modje. Ik heb kennelijk heel goed mn best gedaan want ik was net zwart.Maar nu weer opnieuw groen.
Ik denk dat Bart nog geen koffie op heeft......... Dan gaat het vaker minder lekker allemaal.Senseotje maar weer Bart???