Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:48

@San, ik schop wel terug hoor >:) maar wel met een maatje kleiner :P

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:48

milou123 schreef:
japielover schreef:
ik vind het ook echt niet tof!.

ik ben via FB en prive mail benaderd..

en heb echt iets van rot op!
ik heb een vriend ben heel gelukkig..
en ook ik kreeg een mail met vragen en beschrijvingen van handelingen..
en ook meer dan 1 via bokt zelf ben ik niet benaderd maar er werd wel vermeld ja ik zag je profiel op bokt bla bla..

ook ik heb zo iets van daaag bokt!
beetje jammr alleen dat ik met een groep bokkers weg ga en dan is bokt eeb centraal makkelijk comunicatie punt

En je profiel hadden ze niet gezien zonder B&B? Wellicht waren ze er anders ook geweest.
En nogmaals: er zijn veel mensen van fokt die wilde stoken. Aardig gelukt denk ik. :7

met alleen mijn naam vind je me idd niet..
en ik heb idd nog nooit uit het niks zulke mails gehad..

ik heb het niet gemeld omdat ik hoopte dat na de grap het wel uit de lucjt gehaald zou worden.

mn facebook is nu idd potdicht daar kan ik niks meer ontvangen.
hoeze aan mn mail komen geeeen idee

en stoken en over.. nee..

ik vond het allemaal wel prima en leuk voor de deel nemers tot dit
Laatst bijgewerkt door japielover op 03-04-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:49

Zahlina schreef:
Wat ik veel erger vind is dat bokt nog weleens echte viezeriken aantrekt en dat je dan pb's ontvangt of je niet met je vieze rijlaarzen over iemand heen wil lopen en dat deze persoon ze dan voor je schoon likt (ja dat is me echt overkomen).
Voordeel is dat een pb zo verwijdert is en dat het erg gemakkelijk is om personen te negeren.
.

Zoals je ziet, ook voor B&B waren er dergelijke PB's.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:50

japielover schreef:
milou123 schreef:

En je profiel hadden ze niet gezien zonder B&B? Wellicht waren ze er anders ook geweest.
En nogmaals: er zijn veel mensen van fokt die wilde stoken. Aardig gelukt denk ik. :7

Dus omdat er een mongool tussen zit (of twee, weet ik het), moeten alle Tweakers die wel leuk meedoen ook maar oprotten? Lijkt me niet, toch.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:51

japielover schreef:

Ik vraag het me af.
Ik denk dat als ik even moeite doe dat ik je zo gevonden heb op FB.
Mij hebben ze overigens niet gevonden. En zo wel, dan hoef ik ze toch nog niet te accepteren?
Als ze een ranzig bericht sturen dan meld ik het bij facebook en verwijder ik ze weer. :wave:

En hoe weet je zo zeker dat het een tweaker was?

japielover

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:56

door wat er aan info in het bericht stond.

ik zeg zeker niet dat de normaal gedragende tweakers niet mogen kletsen zeker niet!
maar ik vind die berichte ook echt niet tof

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:58

Dat snap ik, dat is het ook zeker niet. :n
Maar dat er iets in het bericht staat wil overigens nog niet zeggen dat het ook werkelijk een tweaker is.
Maar er zullen heus wel rotte appels tussen zitten, net als dat op bokt ook heus wel zo zal zijn.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:01

Japielover, hoe hebben ze je facebook profiel dan gevonden?
Meestal is het inderdaad wel terug te puzzelen als je berichten gaat afzoeken naar woonplaats, achternaam enz. Maar dan zou iemand er wel veel moeite voor over moeten hebben.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:03

ik zou het niet weten! werkelijk niet..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:08

ik heb nergens last van... nooit eigenlijk :')
al was er gisteren wel een spammer die coke wou, maar gok dat dat los van tweakers staat :')

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:11

japielover schreef:
ik zou het niet weten! werkelijk niet..

Als ik zo jouw profiel zie vermoed ik dat je vrij makkelijk te vinden bent op Facebook. Je hebt er behoorlijk wat info in staan.. Ook zie ik een e-mail knop (boven de PB knop), misschien hebben ze je zo benaderd?

Heb zelf niet zoveel meegekregen van het tweaker gebeuren, hitsige mannetjes ook nog niet gezien. Naar mijn idee valt het hele probleem wel mee. Rotte appels zijn overal, zou gek zijn om tweakers (en ieder ander) op bokt te weigeren (mits ze zich aan de regels houden).

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:13

Hmm, Ik heb op zich geen lastige berichten oid gekregen. Maar ik zie ook de toegevoegde waarde niet van een 'berg' tweakers die zich nu opeens registreren op bokt. En heb ook al een paar voorsteltopics gezien waarvan ik wel een beetje denk van 'moet dat nu echt?''. Als er daarbij inderdaad een aantal tweakers zijn die vervelende pb's rondsturen vind ik dat wel erg zorgwekkend. Maar, heb ik ook gelezen, dat de mods (mits hiervan op hoogte gesteld!) hiervoor ook direct actie zullen ondernemen. Dus ik hoop gewoon dat degene die inderdaad vervelende berichten krijgen deze personen meteen melden bij een mod. Want dat is zeker niet gepast en gewenst. Ik heb mijn 2 nichtjes van 11 jaar op bokt zitten, zou niet willen dat zij van zulke akelige berichten krijgen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:14

@ Japielover: lijkt me een no-brainer. Kostte me precies een halve minuut om je op FB te vinden en ik ben nog niet eens goed met computers.

Staat op je FB:
Favoriete uitspraken
De vriendschap van een paard, is een vriendschap voor het leven. Voor een ander niet te zien, hoeveel een paard kan geven. Want ben je verdrietig, dan kijkt hij je aan, Alsof hij wil zeggen, ik zal altijd naast je staan. En als je dan weer vrolijk bent, zwaait hij met zijn staart, Alsof hij wil zeggen, dat hebben we weer geklaard. Die vriendschap is een wonder.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:15

Geen kunst, japielover. Ik heb je al gevonden binnen 2 minuten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:18

Maartje1990 schreef:
Hmm, Ik heb op zich geen lastige berichten oid gekregen. Maar ik zie ook de toegevoegde waarde niet van een 'berg' tweakers die zich nu opeens registreren op bokt. En heb ook al een paar voorsteltopics gezien waarvan ik wel een beetje denk van 'moet dat nu echt?''. Als er daarbij inderdaad een aantal tweakers zijn die vervelende pb's rondsturen vind ik dat wel erg zorgwekkend. Maar, heb ik ook gelezen, dat de mods (mits hiervan op hoogte gesteld!) hiervoor ook direct actie zullen ondernemen. Dus ik hoop gewoon dat degene die inderdaad vervelende berichten krijgen deze personen meteen melden bij een mod. Want dat is zeker niet gepast en gewenst. Ik heb mijn 2 nichtjes van 11 jaar op bokt zitten, zou niet willen dat zij van zulke akelige berichten krijgen.

Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde is van een bokker die onder een schaduwaccount kwijt wil op Bokt dat ze misbruikt is.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:34

Roosch schreef:
Geen kunst, japielover. Ik heb je al gevonden binnen 2 minuten.

Het maakt toch niet uit hoe snel of makkelijk iemand te vinden is, het feit alleen al dat er mannen zich aanmelden om info van profielen te misbruiken (en ik zeg niet alle mannen, maar der zitten der genoeg bij.) is al erg genoeg.
Op 1 april heb ik leuk mee gedaan, als ik mijn facebook niet wilde geven hebben ze dat zelf uitgezocht.. ben ik ook niet van gediend, hoe wanhopig ben je dan? Lekker verwijderen en blokkeren, echter vind ik al die voorstel topics ook maar niks hoor.. Hoop dat het snel over waait.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:46

lieveli schreef:
Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.

+1

Al heeft de chat me enkel 2 lesbiennes en een twijfelgeval opgeleverd.
Aan wie ik niet kan beantwoorden.
Noem me complex....

:D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:49

_San87_ schreef:
Maartje1990 schreef:

Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde is van een bokker die onder een schaduwaccount kwijt wil op Bokt dat ze misbruikt is.

Voor jou niet, maar voor die bokker wel. En bedenkt dat die bokker normaal gesproken wél oprecht geïnteresseerd is in paarden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:53

N0a schreef:
Het maakt toch niet uit hoe snel of makkelijk iemand te vinden is, het feit alleen al dat er mannen zich aanmelden om info van profielen te misbruiken (en ik zeg niet alle mannen, maar der zitten der genoeg bij.) is al erg genoeg.
Op 1 april heb ik leuk mee gedaan, als ik mijn facebook niet wilde geven hebben ze dat zelf uitgezocht.. ben ik ook niet van gediend, hoe wanhopig ben je dan? Lekker verwijderen en blokkeren, echter vind ik al die voorstel topics ook maar niks hoor.. Hoop dat het snel over waait.

Natuurlijk wel, het gaat hier om het internet... Het is niet slim om makkelijk te vinden te zijn. Dit is nog relatief onschuldig, wat zeg ik, dit is onschuldig. Er lopen veel grotere klootzakken op internet rond, ik ken genoeg vrouwen (en ja, ook mannen) die daarover mee kunnen praten.

Je moet jezelf wel in bescherming nemen en niet alles open en bloot maar neerplempen.

Maartje1990 schreef:
_San87_ schreef:

Voor jou niet, maar voor die bokker wel. En bedenkt dat die bokker normaal gesproken wél oprecht geïnteresseerd is in paarden.

Sla jij even de spijker op zijn kop, die tweaker zal ook een toegevoegde waarde zien aan het aanmelden op Bokt. Wie ben jij om ze dat te ontzeggen omdat JIJ het geen toegevoegde waarde vindt?

En er zijn dus ook Tweakers die wél geïnteresseerd zijn in paarden. Dat je het even weet. Toevallig babbel ik nu met eentje over zijn pony.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:00

Maar het overgrote geheel van de tweakers zal niet zozeer voor de paarden op bokt zijn gekomen of wel soms? :)

En wie ben ik om dat te zeggen? Nou, we leven hier in het land waarin mensen vrij zijn om dat soort dingen te zeggen, vrijheid van meningsuiting noemen ze dat ook wel. En ik zeg ook dat ik de toegevoegde waarde niet zie, daar ben ik vrij in toch? :)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:05

Ik kwam nou ook niet echt voor de paarden op bokt hoor. :=

MueR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:06

japielover schreef:
door wat er aan info in het bericht stond.

ik zeg zeker niet dat de normaal gedragende tweakers niet mogen kletsen zeker niet!
maar ik vind die berichte ook echt niet tof

Doe me een lol en stuur die mails (als je ze nog hebt) even door naar muer [apenhaak] tweakers [punt] net, dan kijk ik even of die bekend is. Zo ja dan volgen er gewoon sancties.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:07

Dat klopt. En ik heb de vrijheid daar tegenin te gaan. En de Tweaker heeft de vrijheid zich aan te melden, whether you like it or not. Je kan vinden wat je wilt, verbieden kan je niks.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:08

milou123 schreef:

Waarom dan :')? Ik had nog nooit gehoord van bokt, tot ik iets ging googlen over problemen met mijn paard en hier terecht kwam. Een paardenforum meld je je niet zo snel aan omdat je geïnteresseerd bent in mode of in boeken ofzo :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:10

N0a schreef:
milou123 schreef:

Waarom dan :')? Ik had nog nooit gehoord van bokt, tot ik iets ging googlen over problemen met mijn paard en hier terecht kwam. Een paardenforum meld je je niet zo snel aan omdat je geïnteresseerd bent in mode of in boeken ofzo :+

Je kon wel vooraf de gezellige topics zien (huiskamer geklets, misschien de markt).

Verder, wat zijn Tweakers nu precies? :')