Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:japielover schreef:ik vind het ook echt niet tof!.
ik ben via FB en prive mail benaderd..
en heb echt iets van rot op!
ik heb een vriend ben heel gelukkig..
en ook ik kreeg een mail met vragen en beschrijvingen van handelingen..
en ook meer dan 1 via bokt zelf ben ik niet benaderd maar er werd wel vermeld ja ik zag je profiel op bokt bla bla..
ook ik heb zo iets van daaag bokt!
beetje jammr alleen dat ik met een groep bokkers weg ga en dan is bokt eeb centraal makkelijk comunicatie punt
En je profiel hadden ze niet gezien zonder B&B? Wellicht waren ze er anders ook geweest.
En nogmaals: er zijn veel mensen van fokt die wilde stoken. Aardig gelukt denk ik.
Zahlina schreef:Wat ik veel erger vind is dat bokt nog weleens echte viezeriken aantrekt en dat je dan pb's ontvangt of je niet met je vieze rijlaarzen over iemand heen wil lopen en dat deze persoon ze dan voor je schoon likt (ja dat is me echt overkomen).
Voordeel is dat een pb zo verwijdert is en dat het erg gemakkelijk is om personen te negeren.
.
japielover schreef:milou123 schreef:
En je profiel hadden ze niet gezien zonder B&B? Wellicht waren ze er anders ook geweest.
En nogmaals: er zijn veel mensen van fokt die wilde stoken. Aardig gelukt denk ik.
met alleen mijn naam vind je me idd niet..
en ik heb idd nog nooit uit het niks zulke mails gehad..
en stoken en over.. nee..
ik vond het allemaal wel prima en leuk voor de deel nemers tot dit
japielover schreef:met alleen mijn naam vind je me idd niet..
en ik heb idd nog nooit uit het niks zulke mails gehad..
en stoken en over.. nee..
ik vond het allemaal wel prima en leuk voor de deel nemers tot dit
japielover schreef:ik zou het niet weten! werkelijk niet..
Maartje1990 schreef:Hmm, Ik heb op zich geen lastige berichten oid gekregen. Maar ik zie ook de toegevoegde waarde niet van een 'berg' tweakers die zich nu opeens registreren op bokt. En heb ook al een paar voorsteltopics gezien waarvan ik wel een beetje denk van 'moet dat nu echt?''. Als er daarbij inderdaad een aantal tweakers zijn die vervelende pb's rondsturen vind ik dat wel erg zorgwekkend. Maar, heb ik ook gelezen, dat de mods (mits hiervan op hoogte gesteld!) hiervoor ook direct actie zullen ondernemen. Dus ik hoop gewoon dat degene die inderdaad vervelende berichten krijgen deze personen meteen melden bij een mod. Want dat is zeker niet gepast en gewenst. Ik heb mijn 2 nichtjes van 11 jaar op bokt zitten, zou niet willen dat zij van zulke akelige berichten krijgen.
Roosch schreef:Geen kunst, japielover. Ik heb je al gevonden binnen 2 minuten.
_San87_ schreef:Maartje1990 schreef:Hmm, Ik heb op zich geen lastige berichten oid gekregen. Maar ik zie ook de toegevoegde waarde niet van een 'berg' tweakers die zich nu opeens registreren op bokt. En heb ook al een paar voorsteltopics gezien waarvan ik wel een beetje denk van 'moet dat nu echt?''. Als er daarbij inderdaad een aantal tweakers zijn die vervelende pb's rondsturen vind ik dat wel erg zorgwekkend. Maar, heb ik ook gelezen, dat de mods (mits hiervan op hoogte gesteld!) hiervoor ook direct actie zullen ondernemen. Dus ik hoop gewoon dat degene die inderdaad vervelende berichten krijgen deze personen meteen melden bij een mod. Want dat is zeker niet gepast en gewenst. Ik heb mijn 2 nichtjes van 11 jaar op bokt zitten, zou niet willen dat zij van zulke akelige berichten krijgen.
Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde is van een bokker die onder een schaduwaccount kwijt wil op Bokt dat ze misbruikt is.
N0a schreef:Het maakt toch niet uit hoe snel of makkelijk iemand te vinden is, het feit alleen al dat er mannen zich aanmelden om info van profielen te misbruiken (en ik zeg niet alle mannen, maar der zitten der genoeg bij.) is al erg genoeg.
Op 1 april heb ik leuk mee gedaan, als ik mijn facebook niet wilde geven hebben ze dat zelf uitgezocht.. ben ik ook niet van gediend, hoe wanhopig ben je dan? Lekker verwijderen en blokkeren, echter vind ik al die voorstel topics ook maar niks hoor.. Hoop dat het snel over waait.
Maartje1990 schreef:_San87_ schreef:
Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde is van een bokker die onder een schaduwaccount kwijt wil op Bokt dat ze misbruikt is.
Voor jou niet, maar voor die bokker wel. En bedenkt dat die bokker normaal gesproken wél oprecht geïnteresseerd is in paarden.
japielover schreef:door wat er aan info in het bericht stond.
ik zeg zeker niet dat de normaal gedragende tweakers niet mogen kletsen zeker niet!
maar ik vind die berichte ook echt niet tof
N0a schreef:milou123 schreef:Ik kwam nou ook niet echt voor de paarden op bokt hoor.
Waarom dan? Ik had nog nooit gehoord van bokt, tot ik iets ging googlen over problemen met mijn paard en hier terecht kwam. Een paardenforum meld je je niet zo snel aan omdat je geïnteresseerd bent in mode of in boeken ofzo