EmmyJoycee schreef:_coquette_ schreef:Mischien moeten we geld inzamelen om de modjes om te kopen zodat ze gaan praten Beter tanden verzamelen Ik heb er nog genoeg liggen! Zelf 2 extra! Dat krijg je als je van je fiets dondert
zonnebloem18 schreef:Braaf tandjes poetsen en naar bed allemaal!Al gedaan! Maar ik kan niet meer slapen
EmmyJoycee schreef:_coquette_ schreef:Mischien moeten we geld inzamelen om de modjes om te kopen zodat ze gaan praten Beter tanden verzamelen Heb hier nog 4 verstandskiezen liggen, en 3 paarden kiezen, is dat genoeg?
EmmyJoycee schreef:_coquette_ schreef:Mischien moeten we geld inzamelen om de modjes om te kopen zodat ze gaan praten Beter tanden verzamelen Ik heb er ook nog van mn paard. + een aantal schedels met tanden
Hee indd hier ook nog paardentanden*ziet voor zich dat de mods bij elke bokker langs komt met collectebus voor tanden*
Fennee schreef:Wacht eens even. Tandenpoetsen doe je voordat je gaat slapen. Dus Bokt gaat slapen en dan ...Ik blijf bij mijn conclusie dat ie nog komt!
Maureen95 schreef:Zullen we ook allemaal uitloggen en als gast meespieken?Dan hebben we niks meer om met mee te spieken omdat niemand meer kan posten!
Fennee schreef:Fennee schreef:Wacht eens even. Tandenpoetsen doe je voordat je gaat slapen. Dus Bokt gaat slapen en dan ...Ik blijf bij mijn conclusie dat ie nog komt!Helemaal mee eens!
mara168 schreef:takkie_muis schreef:Mam kan je me.dan ook instoppen?En verhaaltje voorlezen mama?En een nachtkusje