Marleenloveu schreef:Zucht, ik dacht dat ik nooit een penny ben geweest..
Totdat ik mijn eigen oude topic doorlas.
link

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JasmijnJoy schreef:Marleenloveu schreef:Zucht, ik dacht dat ik nooit een penny ben geweest..
Totdat ik mijn eigen oude topic doorlas.
link
Fair schreef:Ik zat altijd op online paardenspelletjes, en dan staat het nieuwte topic op pagina 1, hier dus niet
Dus ik reageren in een topic van jaren oud.
Krijg ik een bericht van een moderator dat dat niet mag.
Ik heel verbaasd: Nou waarom zetten jullie dat topic dan niet gewoon op slot?
Mod: Dat weet ik eigenlijk ook niet.
VivaLaVida schreef:Dat ik iemand blij wilde maken met een jong bokje, de anders naar de slacht zou gaan.
Heel drama natuurlijk.
Toen had ik iemand die m wel wou hebben, had ik het verkeerde tel nr opgeslagen
Kwam ik op stal, was ie al opgehaaldoeps.
Het was meer de bedoeling om een laatste poging te doen om iemand te vinden die toevallig een bok zocht.. In plaats daar van kreeg ik allemaal "sielug" pb's.
Doen we dus ook nooit meer
Fair schreef:Met je eerste probleem, je moet je teugels strak houden, en contact houden. Je moet niet denken van gelijk 'Onee ik doe hem pijn' Soms moet je even streng zijn. Natuurlijk moet je niet aan de teugels trekken, maar wel laten weten dat jij de baas bent.
Voor je tweede probleem, het moet geen porren zijn, je moet niet kleine schopjes doen, om hem even goed te laten luisteren, even een hard been geven. niet schoppen maar duidelijkheid. De pony moet gewoon weten dat jij de baas bent.
Fair schreef:Ik zou een paard nooit opvoeden met straffen, maar met belonen, dan krijg je ook sneller een band en vertrouwen.
Als je begint met wandelen, als hij 1 stapje zet, geef je hem bijvoorbeeld een stukje brood, of iets anders, dat die je met elk stapje.
Fair schreef:Ik zat altijd op online paardenspelletjes, en dan staat het nieuwte topic op pagina 1, hier dus niet