Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoopC schreef:Goedenavond allemaal.
Ik hoop dat mijn reactie in goede aard valt.
Ik zit fout en heb fout gezeten.
Nu ik Lions zie, durf ik ook.
Ik moest zonodig stoer doen. Ik had er een reden voor, zogenaamd.grote bek, ik zit toch achter de pc.
dat had ik niet mogen doen. ik wil graag mijn excuses ook aanbieden. sasa en ik hebben ook gekletst, en hebben het opgelost. Ik wil graag verder op Bokt omdat ik weet dat het onwijs gezellig kan zijn. Met elkaar.
lieveli schreef:Wat ik een beetje ongeloofwaardig vind aan al die excuses is dat jullie vanmiddag of eerder deze avond een nieuwe HK hebben gemaakt met ledenstop, en toen die dichtging een ander HK hebben 'gekraakt' en ook daar het woord ledenstop hebben laten vallen.
Volgens mij hebben jullie spijt dat het openbaar is geworden en dat zoveel mensen jullie uitkotsen, niet van de daad an sich.
JoopC schreef:Goedenavond allemaal.
Ik hoop dat mijn reactie in goede aard valt.
Ik zit fout en heb fout gezeten.
Nu ik Lions zie, durf ik ook.
Ik moest zonodig stoer doen. Ik had er een reden voor, zogenaamd.grote bek, ik zit toch achter de pc.
dat had ik niet mogen doen. ik wil graag mijn excuses ook aanbieden. sasa en ik hebben ook gekletst, en hebben het opgelost. Ik wil graag verder op Bokt omdat ik weet dat het onwijs gezellig kan zijn. Met elkaar.
vuurneon schreef:Dit topic kan zo ook wel dicht... Punt is gemaakt; er wordt wat meegedaan en later teruggekoppeld en t is nu alleen maar zwaar of topic
Wendy1978 schreef:Het "pesten" achter de computer is vaak net zo makkelijk als "sorry" zeggen achter de computer
vuurneon schreef:Dit topic kan zo ook wel dicht... Punt is gemaakt; er wordt wat meegedaan en later teruggekoppeld en t is nu alleen maar zwaar of topic
magda_90 schreef:Hoe oud zijn we hier ook al weer? Diegene die zich nu aangesproken gaan voelen: zoek de betekenis van OPENBAAR en INTERNET eens op.
Als je zo graag besloten wilt zijn, open dan een nieuw forum en schaam je je haren uit je kop voor deze cyberpesthandelingen.
Ik vind het diep triest hoe "normaal" de jeugd (en volwassenen!) dit schijnbaar vinden.
Modjes, ik hoop inderdaad dat jullie hard optreden want van cyberpesten maak k
je mensen kapot.
vuurneon schreef:Een terugkoppeling over de regels en de toepasbaarheid ervan in de HK
Sansje schreef:Vuurneon:
Dat betekent:
- ledenstops zijn niet toegestaan
- merk je dat je ergens geweerd wordt; tem / schakel een mod in
- vanuit het moderatorteam wordt steekproefsgewijs dwars door de huiskamer gelezen en zij doen regelmatig cheks.