Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:26

Wat ik een beetje ongeloofwaardig vind aan al die excuses is dat jullie vanmiddag of eerder deze avond een nieuwe HK hebben gemaakt met ledenstop, en toen die dichtging een ander HK hebben 'gekraakt' en ook daar het woord ledenstop hebben laten vallen.

Volgens mij hebben jullie spijt dat het openbaar is geworden en dat zoveel mensen jullie uitkotsen, niet van de daad an sich.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:27

Hhilde schreef:
lieveli schreef:
Nee, Shaunibef en Hhilde willen me dólgraag hebben.

Sorry, Shauni en ik hebben vriendenstop en je valt er net buiten..

:(:)

Ik stuur mijn woeste shethengst op je af, biaaatch.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:27

Ik vind het sowieso raar dat je een toppic start en dan je eigen regels gaat maken. Als je zo graag een 'eigen club' wilt hebben maak je zelf gewoon een eigen forum. (of Hyves/Facebook pagina) Daar kan je dan je eigen regels maken.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 23:28

JoopC schreef:
Goedenavond allemaal.

Ik hoop dat mijn reactie in goede aard valt.
Ik zit fout en heb fout gezeten.
Nu ik Lions zie, durf ik ook.
Ik moest zonodig stoer doen. Ik had er een reden voor, zogenaamd.grote bek, ik zit toch achter de pc.
dat had ik niet mogen doen. ik wil graag mijn excuses ook aanbieden. sasa en ik hebben ook gekletst, en hebben het opgelost. Ik wil graag verder op Bokt omdat ik weet dat het onwijs gezellig kan zijn. Met elkaar.

+:)+ top dat je na gister nog even komt en je excuses aan bied! dat vergt ook wat namelijk :j

vuurneon

Re: Ledenstops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:28

Dit topic kan zo ook wel dicht... Punt is gemaakt; er wordt wat meegedaan en later teruggekoppeld en t is nu alleen maar zwaar of topic :=

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:29

lieveli schreef:
Wat ik een beetje ongeloofwaardig vind aan al die excuses is dat jullie vanmiddag of eerder deze avond een nieuwe HK hebben gemaakt met ledenstop, en toen die dichtging een ander HK hebben 'gekraakt' en ook daar het woord ledenstop hebben laten vallen.

Volgens mij hebben jullie spijt dat het openbaar is geworden en dat zoveel mensen jullie uitkotsen, niet van de daad an sich.

Ja om gezellig te kunnen kletsen, ik heb net gepraat met een vriend van me waar ik gister mijn frustraties aan heb verteld en ook met meerdere bokkers die me hebben laten inzien dat het écht niet okee was wat ik deed.
En dat weet ik en ik flipte helemaal om iets wat niet had mogen gebeuren en heb daar wel degelijk spijt van!

magda_90

Hoe oud zijn we hier ook al weer? Diegene die zich nu aangesproken gaan voelen: zoek de betekenis van OPENBAAR en INTERNET eens op.
Als je zo graag besloten wilt zijn, open dan een nieuw forum en schaam je je haren uit je kop voor deze cyberpesthandelingen.
Ik vind het diep triest hoe "normaal" de jeugd (en volwassenen!) dit schijnbaar vinden. :r

Modjes, ik hoop inderdaad dat jullie hard optreden want met cyberpesten maak
je mensen kapot.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 24-10-12 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Agossie

JoopC schreef:
Goedenavond allemaal.

Ik hoop dat mijn reactie in goede aard valt.
Ik zit fout en heb fout gezeten.
Nu ik Lions zie, durf ik ook.
Ik moest zonodig stoer doen. Ik had er een reden voor, zogenaamd.grote bek, ik zit toch achter de pc.
dat had ik niet mogen doen. ik wil graag mijn excuses ook aanbieden. sasa en ik hebben ook gekletst, en hebben het opgelost. Ik wil graag verder op Bokt omdat ik weet dat het onwijs gezellig kan zijn. Met elkaar.

_/-\o_
Ik zag ook dat jij in het bewuste topic al tot inkeer gekomen was. Goed zo. Respect voor jullie allebei dat jullie hier zo open er over durven praten. Het is niet gemakkelijk om toe te geven dat je niet goed zat.

Ondanks dat het er nogal fel aan toe ging en dat er dingen fout gezegd zijn, heeft het wel iets goeds gebracht. De discussie over "ledenstop" zou niet opgestart zijn, denk ik.

Erg goed dat jullie allebei met Sasa hebben gekletst.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:30

Het "pesten" achter de computer is vaak net zo makkelijk als "sorry" zeggen achter de computer :j

Maar goed,
ik hoop wel dat de meiden wel echt iets hebben meegekregen van dit alles :j
Laatst bijgewerkt door Wendy1978 op 24-10-12 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:31

vuurneon schreef:
Dit topic kan zo ook wel dicht... Punt is gemaakt; er wordt wat meegedaan en later teruggekoppeld en t is nu alleen maar zwaar of topic :=

Helemaal mee eens, ik heb mijn excuus aangeboden aan de mensen die ik heb lastig gevallen met een PB, de rest kan het hier openbaar vinden en ik sta er nog steeds achter en weet zeker dat ik 100 keer na ga denken voor ik een bericht op bokt plaats.

Hhilde

lieveli schreef:

*gooit*
Afbeelding

Eunomia

Wendy1978 schreef:
Het "pesten" achter de computer is vaak net zo makkelijk als "sorry" zeggen achter de computer :j

Maar ik meen het zeker wel, ik ben als ik niet achter mijn computer zit ook zo.
Zodra ik iets fout heb gedaan heb ik na een tijd spijt dus waarom zou het hier dan niet kunnen.
Ik zie mijn fouten in en er gaat aan gewerkt worden, meer kan ik ook niet doen.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:32

Het motief kun je nooit voor 100% achterhalen... Toch waardeer ik de geste. Fijn dat jullie een excuus maken dames. Dat betekent voor de mensen die direct betrokken zijn geweest wellicht heel wat. Het verandert niets aan de situatie zoals hij er ligt, maar het geeft hoop voor de toekomst dat een harde maar wijze les is geleerd.

Hhilde

fiets, m'n Pokéball doet het niet :oo

Urbanus

Hhilde schreef:
lieveli schreef:

*gooit*
[ Afbeelding ]

Ik zie een rood kruis. Is dit een slechte grap of een foutje? >;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:34

Hhilde schreef:
fiets, m'n Pokéball doet het niet :oo

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:34

Al deze zogenaamde excuses vind ik echt extreem nep..

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:35

vuurneon schreef:

Ik denk dat Vuurneon hier de spijker op zijn kop slaat.

Vriendelijk verzoek om topic te blijven. Mocht je een serieuze bijdrage hebben met betrekking tot de kwestie dan kun je deze uiteraard kwijt. Een kwinkslag is leuk, maar hier niet op zijn plek.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:35

magda_90 schreef:
Hoe oud zijn we hier ook al weer? Diegene die zich nu aangesproken gaan voelen: zoek de betekenis van OPENBAAR en INTERNET eens op.
Als je zo graag besloten wilt zijn, open dan een nieuw forum en schaam je je haren uit je kop voor deze cyberpesthandelingen.
Ik vind het diep triest hoe "normaal" de jeugd (en volwassenen!) dit schijnbaar vinden. :r

Modjes, ik hoop inderdaad dat jullie hard optreden want van cyberpesten maak k
je mensen kapot.

Ik zie zeker mijn fouten in en heb nu al meerdere malen aangegeven dat ik soms last heb van woedeaanvallen / een bom die ontploft.
Erg stom maar dit doe ik zeker niet expres en ik ben er hard mee aan het werk om dit te voorkomen.
Maar er hoeft maar iets verkeerd gezegd te worden en de kans is er dat de bom ontploft, maar dat neemt niet weg dat ik geen spijt kan hebben.
Dan ben ik misschien pas 14 maar ik zie nu zeker mijn fouten in, alleen wat ik op sommige moment vrij irritant vind is dat alles ik opgelost met SaSalover zelf en er dus geen problemen meer zijn met haar maar toch mensen er nog boos om worden op ons.
Ja, er zijn redenen om ons op ons gedrag aan te spreken maar ik heb nu meerdere malen aangegeven dat ik er écht spijt van heb en zie wat ik fout gedaan heb en ik mezelf die fout niet nog eens laat maken.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:36

Vermoedelijk is alles al gezegd, en zoals er al werd opgemerkt: het gaat wel erg offtopic en het respect is her en der ook ver te zoeken.
Daarom hier een slotje, als er behoefte is om verder te praten over de zin/onzin van het niet toestaan van besloten topics kan dat in een nieuw topic.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 11:00

Om nog even terug te komen op deze vraag:
vuurneon schreef:
Een terugkoppeling over de regels en de toepasbaarheid ervan in de HK

Sansje heeft al een mooi overzichtje geplaatst van hoe op dit moment de werkwijze is in de HK en op welke manier wij dus de geldende regels toepassen:
Sansje schreef:
Vuurneon:
Dat betekent:
- ledenstops zijn niet toegestaan
- merk je dat je ergens geweerd wordt; tem / schakel een mod in
- vanuit het moderatorteam wordt steekproefsgewijs dwars door de huiskamer gelezen en zij doen regelmatig cheks.

Ledenstops zijn en blijven niet toegestaan op bokt, iedereen is in principe overal welkom. Wel vragen we bokkers goed na te denken of ze wel passen in het topic waar zij willen gaan meeposten. Een die hard Ajax fan zal waarschijnlijk niet veel aansluiting vinden in een topic over Feyenoord, om maar iets te noemen :)
Verder is het onmogelijk om in elk topic in de JHK/HK mee te lezen gezien het aantal posts per dag in alleen al deze twee fora. We moeten dus in veel gevallen af gaan op steekproeven en ook vooral op tems. Zoals Sansje al aangeeft is het dus heel belangrijk dat je een tem plaatst of een mod aanschiet op het moment dat je merkt dat je op een vervelende manier uit een topic geweerd wordt door andere bokkers. Op die manier weet je zeker dat wij hier ook iets mee kunnen doen.