[Dienstmededeling] Preview van nieuwe layout voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Re: [Dienstmededeling] Preview van nieuwe layout voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:00

Ik kreeg mijn advertentie niet meer als ik op de link in mijn os klikte. Nu intussen wel weer trouwens :) de nieuwe url maar even geknipt en geplakt.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:07

Ik krijg sinds de nieuwe layout er is, en ik op F-5 druk of soms gewoon op een andere pagina (van Bokt) dat mijn windows scherm vast loopt. Ik krijg dan een melding "internet explorer werkt niet meer" en boven in het scherm "Windows reageert niet". En of hij herstelt zich dan na een halve minuut, of ik krijg "fout bij herstellen, u kunt niet terug gaan naar bokt".

Ik heb dit ook alleen bij bokt.nl, en begin van de avond had ik nog nergens last van. (Toen had ik de oude layout nog).

Zou u even via PB kunnen reageren aub en evt uitleggen wat het kan zijn en wat ik kan doen, want het is behoorlijk irritant.

Dankje!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:28

BartVB schreef:
@Morthul; Als je met de muis naar de onderkant van een forumpagina gaat dan zie je daar op welke server je zit e.d.

morthul??? >;) >;) -O-

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:31

Nog een mutserig puntje, ik heb addblocker altijd aan staan op mijn pc. Bij het oude forum schoof hierdoor laatste berichten omhoog en viel er niets op dat er geen advertenties zichtbaar waren. Nu heb ik een heel groot wit vierkant waar normaal een advertentie staat, is het mogelijk dat laatste berichten weer doorschuift naar boven of komt dat door die kaders dat je nu een leeg vlak ervoor terug krijgt?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:32

Murthul schreef:
BartVB schreef:
@Morthul; Als je met de muis naar de onderkant van een forumpagina gaat dan zie je daar op welke server je zit e.d.

morthul??? >;) >;) -O-

_O- _O- _O-

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:33

Nee, ik vind m 10 x niks.
Voor mijn idee minder overzichtelijk, en was alles even kwijt. (nogsteeds wel)
Kan ook aan gewenning liggen,l maar ik vind m niks.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:33

Hey

misschien een puntje wat al genoemd is.
maar ik mis, de toon gebruikers berichten knop.
die voor alleen maar de berichten van de TS.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 23:50

Als ik op zoeken klik krijg ik allemaal namen te zien van mensen? Als ik er op klik "geen zoekopdrachten" :))

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 00:06

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 00:20

BartVB schreef:
De mensen die IE9 hebben en de links van het submenu door elkaar heen zien, jullie hebben Internet Explorer waarschijnlijk in 'compatibiliteitsmodus' staan.

Did the trick *\o/* _/-\o_

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 00:49

Bart ik heb nu een envelopje naast mn gebruikersnaam staan, maar geen nieuwe bericht. Klopt dit? :o?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 00:50

Klopt. Er staat nu altijd een envelopje zodat je snel naar je priveberichten kunt. Er staat een grijs cijfer bij als je ongelezen berichten hebt, een oranje cijfer bij nieuwe berichten (met dank aan Shadow0 :D).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 01:36

Ik weet niet of er al aan gewerkt word en of het al is gezegd maar het linkje op de home pagina (of nieuwsoverzicht?) naar uitgebreid zoeken werkt niet. Verder werkt hij wel overal, alleen op de "home" pagina niet.

Verder vind ik hem gaaf zo! Echt met de tijd mee, alhoewel het forum er op een bepaalde manier niet meer bij past maar misschien moet ik er nog aan wennen.

missLJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 07:35

Mayling27 schreef:
Ik krijg sinds de nieuwe layout er is, en ik op F-5 druk of soms gewoon op een andere pagina (van Bokt) dat mijn windows scherm vast loopt. Ik krijg dan een melding "internet explorer werkt niet meer" en boven in het scherm "Windows reageert niet". En of hij herstelt zich dan na een halve minuut, of ik krijg "fout bij herstellen, u kunt niet terug gaan naar bokt".

ik heb t zelfde, gebruik IE8
Afbeelding

meestal na t klikken op <niet verzenden> krijg ik direct dit scherm en kom weer op bokt
Afbeelding

soms krijg ik direct dit scherm en moet ik opnieuw bokt opstarten
Afbeelding

edit
heb nu 2x bij t laatste gehad dat ik wel weer op bokt kom als ik klik op
<probeer terug te gaan naar bokt.nl>
Laatst bijgewerkt door missLJ op 02-08-12 08:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 07:48

Bart, ik voel me gediscrimineerd, ik ben geen morthul, dat klinkt zo.. Kwaadaardig..

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:11

@ MissLJ, ik krijg een andere melden (zit nu op me werk dus kan niet kijken welke precies), maar ik krijg een klein scherpje met eerst een balk die loopt, en daarna komt er te staan "windows werk niet meer" en kan ik alleen op "windows afsluiten" klikken. Ik krijg niet zo'n grote met wel of niet verzenden...

EDIT, maar die andere meldingen die je laat zien, dat "ballonnetje" met "dit tabblad wordt hersteld" en dat scherm dat bokt niet opgestart kan worden met dat rode kruis is wel hetzelfde..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:20

BartVB schreef:
Klopt. Er staat nu altijd een envelopje zodat je snel naar je priveberichten kunt. Er staat een grijs cijfer bij als je ongelezen berichten hebt, een oranje cijfer bij nieuwe berichten (met dank aan Shadow0 :D).

Alleen gaat het bij mij nog niet helemaal goed: cijfertje is en blijft oranje bij mij (technisch: de <span> rond het cijfer heeft geen class als het gaat om ongelezen bericht), en als je 1 ongelezen en 1 nieuw bericht hebt zie je dat niet Ook het cijfer in het menuutje lijkt soms wat gekke dingen te doen.

Je zou de informatie ('1 nieuw bericht, 1 ongelezen bericht') daarnaast ook in de alt en/of title kunnen zetten, zodat je die ook krijgt als je er overheen gaat of als het plaatje stuk is.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:20

rina schreef:
BartVB schreef:
De mensen die IE9 hebben en de links van het submenu door elkaar heen zien, jullie hebben Internet Explorer waarschijnlijk in 'compatibiliteitsmodus' staan.

Did the trick *\o/* _/-\o_

+:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:28

Dit wordt wennen :P

Ik heb een vraagje, ik heb geen 15 pagina's doorgelezen of het al is gevraagd ; is m.bokt.nl nog steeds de mobiele site?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:29

Ben inmiddels wat meer gewend nu en het ziet er wel aardig uit... alleen de voorpagina blijf ik echt vreselijk vinden, zoals het nu is... sorry....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:59

DeniseBobby schreef:
Dit wordt wennen :P

Ik heb een vraagje, ik heb geen 15 pagina's doorgelezen of het al is gevraagd ; is m.bokt.nl nog steeds de mobiele site?

Net bij mij op de telefoon wel :j

Bart:
Sinds de nieuwe layout live is lijk ik op de home pagina weer uitgelogd te zijn. Hetzelfde euvel wat eerst in de beta layout zat, maar later opgelost was.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:28

Klopt het dat er tussen de reacties door ineens reclamebanners staan? Dat stoort me enorm, en het beeld klopt daardoor ook niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:31

Okee dankje Falona! :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:42

Laatst bijgewerkt door Sani op 02-08-12 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:46

Als ik weer volledig internet bereik heb (duurt nog een week) zal ik eens kijken of het handig is.
Maar het uitloggen knopje Mag naar mijn idee wel direct zichtbaar zijn :)