Ook ik ben teleurgesteld en vind dat dit magazine niet is zoals het van tevoren gepresenteerd is. Misschien klopt het feitelijk allemaal wel wat erover gezegd is, maar er is duidelijk bij een groot aantal gebruikers een andere verwachting gewekt dan wat er geboden kon worden.
Ik vind het magazine zelf inderdaad géén € 3,50 waard, omdat het vooral zoals vaker gezegd is reclame is voor Bokt bedoelt voor niet-bokkers en dit is vooraf in mijn ogen niet één keer gecommuniceerd. Ik denk dat daar bij veel mensen de teleurstelling ook vandaan komt. Ik denk als je gezegd had "We maken een dikke reclamefolder voor Bokt die gratis bij de Bit meekomt, maar wie het leuk vind om hem te hebben en geen Bit wil kopen kan hem voor € 3,50 rechtstreeks via Bokt kopen" je alsnog veel kopers had gehad die dit 'collectors-item' wilden hebben, maar minder teleurgestelde kopers.
Het is absoluut niet zo dat BOKT mij het geld niet waard is, in tegenstelling ik zou het geen probleem vinden om elke maand een klein bedrag te betalen voor Bokt bijvoorbeeld. Maar zoals gezegd verdienen ze niks aan dit Magazine, dus heb ik nu geld uitgegeven aan iets over Bokt wat ik het niet waard vind en waarvan er dan ook nog geen cent ten goede komt aan Bokt zelf. En dat vind ik jammer.

Mijn mening geef ik overigens niet omdat ik het geheel af wil zeiken, maar omdat ik vind dat het belangrijk is dat er bekend wordt hoe iedereen deze actie heeft ervaren, ook als dat minder positief is, want als alleen de positieve mensen hun mening (mogen) geven krijg je een scheef beeld waarbij het allemaal een daverend succes leek en zoiets de volgende keer dus precies zo gedaan zou worden, en dat lijkt me dan weer niet de bedoeling