Het is inderdaad zo dat je niet meer tegen elkaar op kunt bieden in het topic. Het wordt de verantwoordelijk van de TS om de biedingen die per PB binnenkomen te verzamelen. De TS kan wel steeds blijven reageren in het topic, en in de praktijk zal het er wel op neer gaan komen dat de biedingen die interessant zijn in het topic vermeld gaan worden.
Voor wat betreft de grootte van de PB-box: ik zal even aan Bart vragen of hier wellicht iets aan te doen is.
Hilli, er is niet zozeer sprake van een testperiode. We gaan hier in elk geval mee verder totdat het nieuwe EA er is. Mocht tussentijds blijken dat er wijzigingen nodig zijn, dan zullen we dat uiteraard overwegen en hopelijk met een oplossing komen.
De mogelijkheid tot bemiddeling blijft zeker bestaan. Sterker nog: doordat we als mods minder op de dagelijkse gang van zaken hoeven te modereren, krijgen we meer handen vrij voor de bemiddelingszaken.
Zodra e.e.a. in werking gesteld is, wordt de charter van EA ook aangepast. Daarin zullen we o.a. adviseren om PB's te bewaren totdat een transactie goed is afgerond. Dat is nu eigenlijk ook al het geval, maar voor straks wordt dat nog belangrijker.
Als er vragen zijn dan mogen die natuurlijk hier gesteld worden. Ik ben vanaf nu een aantal uren afwezig, maar vanavond kom ik zeker nog even een kijkje nemen