Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:FS: ben jij wel van mening dat er een significant verschil is tussen het topic wat jij gemaakt hebt en het topic dat al bestaat? Ik denk dat Karl bedoelt dat het dezelfde strekking heeft maar een andere insteek. Ik zie wel vaker ook op andere forumgedeelten dat er topics die veel met elkaar te maken hebben of overlappen gesloten / samengevoegd worden.
Frantic schreef:ik vond de insteek ook heel anders, de mensen in het PB topic sturen spontaan positieve Pb's aan bokkers die ze niet kennen.
FS probeerde een discussie op gang te krijgen hoe we de sfeer op Bokt kunnen verbeteren.
Dat sluiten van het topic van FS is nu echt een duidelijk voorbeeld van een Botte bijl slot....
De enige overeenkomst is dat ze beiden het goed bedoelen!
Iris82 schreef:FS: ben jij wel van mening dat er een significant verschil is tussen het topic wat jij gemaakt hebt en het topic dat al bestaat? Ik denk dat Karl bedoelt dat het dezelfde strekking heeft maar een andere insteek. Ik zie wel vaker ook op andere forumgedeelten dat er topics die veel met elkaar te maken hebben of overlappen gesloten / samengevoegd worden.
Frantic schreef:phormicola schreef:En dat mocht zomaar?!![]()
Snap jij het ook niet meer? Mensen van het ruiterforum mogen, volgen hunzelf dan, echt alles wat de gewone sterveling niet mag....
maar wel netjes dat ze dit ook even melden, is wel zo gemakkelijk voor de Moddies.....