Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 01:22

van mij is ook wel eens een bericht verwijder, had niks met de manier van uitdrukken te maken.
Er werden toen een hele rits berichten verwijderd, omdat er een heel stel off-topic gingen. Mijn bericht (en ook van andere) zijn daarbij (per ongeluk?) ook verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 01:23

Van mij is er al zovaak een bericht verwijderd. Soms begreep ik dat goed nouja meestal begreep ik dat wel want dan was het een gemene post van mij maar de laatste tijd verdwijnen er zoveel normale aardige berichten van mij. Als ik dan een PB stuur naar de mod krijg ik nooit wat terug...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 08:59

Citaat:
Ik ben doorgelaten hoor op RF! :D

@ mambo, gefeliciteerd, maar bedoel je daarmee dat er een ballotage commissie is?

Dan probeer ik het maar niet :+
Lijkt me een beetje eng dan......

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:13

Dacht ik goed te doen aan een topic te openen, over wat bokkers en moderatoren gezamelijk kunnen doen aan deze klachten te werken. Wordt het topic gesloten, omdat het topic over spontaan pb verzenden al bestaat? Pb verzonden om te vragen, zo kan men geen een topic openen omdat die alle op elkander kunnen lijken of met elkander te maken hebben.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:18

FS: ben jij wel van mening dat er een significant verschil is tussen het topic wat jij gemaakt hebt en het topic dat al bestaat? Ik denk dat Karl bedoelt dat het dezelfde strekking heeft maar een andere insteek. Ik zie wel vaker ook op andere forumgedeelten dat er topics die veel met elkaar te maken hebben of overlappen gesloten / samengevoegd worden.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:23

ik vond de insteek ook heel anders, de mensen in het PB topic sturen spontaan positieve Pb's aan bokkers die ze niet kennen.

FS probeerde een discussie op gang te krijgen hoe we de sfeer op Bokt kunnen verbeteren.

Dat sluiten van het topic van FS is nu echt een duidelijk voorbeeld van een Botte bijl slot....

De enige overeenkomst is dat ze beiden het goed bedoelen!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:53

Frantic schreef:
Citaat:
Ik ben doorgelaten hoor op RF! :D

@ mambo, gefeliciteerd, maar bedoel je daarmee dat er een ballotage commissie is?

Dan probeer ik het maar niet :+
Lijkt me een beetje eng dan......

:D :D :D Neehoor,geen ballotagecommisie,die hebben we gelukkig niet. ;)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:26

Ruiterforum is gewoon de bom! *\o/* Heb daar in een jaar al meer reacties geplaatst dan bokt in 5 jaar. Hihi!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:34

FaberSmid schreef:
Waar slaat dit nu weer op?

dat ik het met Fiffil eens ben... :+

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:42

Ambiiee schreef:
Ruiterforum is gewoon de bom! *\o/* Heb daar in een jaar al meer reacties geplaatst dan bokt in 5 jaar. Hihi!

fijn voor je, maar waarom ga je dan op Bokt spammen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:44

Waarom niet? :+
Met het verkeerde been uit bed gestapt frantic?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:55

sinds wanneer is 3 jaar 5 jaar geworden? :+

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:59

Omdat ik hier voor ook een ander account heb gehad waarvan ik mn naam niet meer kon veranderen. Heb toen een nieuw account aangemaakt..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:11

En dat mocht zomaar?! :oo ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:13

Iris82 schreef:
FS: ben jij wel van mening dat er een significant verschil is tussen het topic wat jij gemaakt hebt en het topic dat al bestaat? Ik denk dat Karl bedoelt dat het dezelfde strekking heeft maar een andere insteek. Ik zie wel vaker ook op andere forumgedeelten dat er topics die veel met elkaar te maken hebben of overlappen gesloten / samengevoegd worden.

Ja in dit geval wel verschil ja, mijn topic gaat geheel niet over pb's verzenden maar hoe wij bokkers en moderatoren gezamenlijk aan de beschreven klachten kunnen werken? Het is gewoon piep als ik expres met opzet stil ben in mijn eigen topic, zodat anderen volop vrijuit kunnen reageren en op het moment dat ik wil deelnemen het topic op slot is. Daarbij helemaal piep als ik positieve pb's ontvang van bokkers die maar al te graag willen reageren, maar ook niet meer kunnen deel nemen.
Is dat nu echt zo vreemd dat ik zo denk, maar anderen hier net zo over doen denken?

Frantic schreef:
ik vond de insteek ook heel anders, de mensen in het PB topic sturen spontaan positieve Pb's aan bokkers die ze niet kennen.

FS probeerde een discussie op gang te krijgen hoe we de sfeer op Bokt kunnen verbeteren.

Dat sluiten van het topic van FS is nu echt een duidelijk voorbeeld van een Botte bijl slot....

De enige overeenkomst is dat ze beiden het goed bedoelen!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:20

Iris82 schreef:

Ik vind wel dat er duidelijk een groot verschil is tussen beide topics. Het had een mooie interactie kunnen zijn tussen Mods en Bokkers, waar duidelijkheid en helderheid een grote rol had kunnen spelen. Persoonlijk houd ik niet van alleen maar klaag topics en daarom was deze juist heel vernieuwend en probleem oplossend.

Het topic [FZ] Maak Bokt mooier, doe mee! heeft ook een positieve insteek maar heeft niet echt diepgang, is gewoon bedoeld om het forum groots en gezellig te houden, zoals in de OP staat.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:49

Het ene topic gaat over hoe bokt mooier maken, het andere topic gaat over hoe bokkers en moderatoren gezamenlijk aan de beschreven problemen kunnen werken?
Schijnbaar ben ik niet de enige die het raar doet vinden dat juist dat topic op slot is en beide topics van elkander verschillend doet ervaren?
Juist door het geen delerium schreef het zo naar te bevinden dat er nu zoveel commentaar tegen de moderatoren geschreven wordt, dat ik juist goed te doen met dat topic?
Zoals Frantic en Bramasole onderanderen ook schrijven?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:52

phormicola schreef:

Snap jij het ook niet meer? Mensen van het ruiterforum mogen, volgen hunzelf dan, echt alles wat de gewone sterveling niet mag....

maar wel netjes dat ze dit ook even melden, is wel zo gemakkelijk voor de Moddies.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:56

Frantic schreef:
phormicola schreef:

Snap jij het ook niet meer? Mensen van het ruiterforum mogen, volgen hunzelf dan, echt alles wat de gewone sterveling niet mag....

maar wel netjes dat ze dit ook even melden, is wel zo gemakkelijk voor de Moddies.....

Jeumig zeg anders ben je gefrustreerd? Ik wil ze de kost niet geven die van account gewisseld zijn ettelijke jaren terug die niet op RF zitten hoor. :?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:57

Frantic wat reageer jij agressief zeg steeds... heb je iets persoonlijks tegen mensen van het Ruiterforum ofzo? Een beetje rustiger kan ook wel, wat denk je hiermee te bereiken? Ze mogen gewoon reclame maken voor hun forum voor zover ik weet.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:00

Aan reclame in onderschrift of keer plaatsen kan men zich niet zo storen denk ik, doe ik tenminste niet. Maar kan mij persoonlijk wel mateloos storen aan eindeloze quotes of filmpjes plaatsen en dan niet in linkvorm maar afbeeldingsvorm.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:01

Ach ik stoor me aan wel meer dingen (meestal bepaalde topics) op Bokt maar er bestaat gelukkig op internet het rode kruisje in de hoek... zat andere leuke topics. :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:04

Boktregels:

Spam

Spam is op geen enkele manier toegestaan op Bokt. Accounts die enkel worden gebruikt om (commerciële) links te spammen worden geband. Ook het herhaaldelijk noemen van links in discussies of het aanprijzen van je eigen producten/website waar dat irrelevant is, wordt bestraft. Dit geldt ook voor het ongevraagd versturen van pb's met reclame.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:05

Dus je mag gewoon een link in je onderschrift hebben lijkt me. :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:06

Frantic, alvast mijn excuses... je lijkt als ik naar je reacties hier kijk eerder iemand van 15 dan iemand van 51 :o