Yamcha schreef:Dat zal ongetwijfeld ja, je kunt het niet controleren.
precies, blijft de vraag wat is de meerwaarde als je die pb elders 'openbaar' gaat maken?
Is maar de vraag of die pb's uberhaupt ooit zijn geschreven.. .. ..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:precies, blijft de vraag wat is de meerwaarde als je die pb elders 'openbaar' gaat maken?
Is maar de vraag of die pb's uberhaupt ooit zijn geschreven.. .. ..
Bramasole schreef:Hoe kun je nou in godsnaam doodsbedreigingen krijgen, het is maar een forum.
Bij mij ging die out in the open, ik zou dat niet pikken.
Onassa schreef:waarom zou je dat niet geloven Alane?
waarom zou iemand daar over liegen....daar zie ik echt geen meerwaarde in.
ik heb nog nooit een rot pb gehad, geloof je dat dan of ook niet???
Onassa schreef:Bramasole schreef:Hoe kun je nou in godsnaam doodsbedreigingen krijgen, het is maar een forum.
Bij mij ging die out in the open, ik zou dat niet pikken.
je moest eens weten wat er juist door dit soort media gebeurt....dat is toch lekker anoniem....je kunt gillen wat je wilt en zekr in pb's want daar word niet op gemod.
liesje23 schreef:Ik vraag me werkelijk af of sommige mensen niets beters te doen hebben dan zich druk maken over dit soort dingen op een fora.
Hebben jullie geen privéleven, dat je je over dit soort dingen zo druk kunnen maken.
Als het allemaal zo erg is op bokt, dan zet je de computer uit. Heel simpel!
Ga lekker in het zonnetje zitten met dit mooie weer.
russel schreef:Ik ken dat soort pb's niet en ik lees toch dat het kennelijk vaak zat voor komt. Wat doen jullie dan om zulke pb's te krijgen.
Er wordt toch stevig gemodderd, dus een woordje over de schreef heen en het is al óf weggehaald, of geband...?
liesje23 schreef:Ik vraag me werkelijk af of sommige mensen niets beters te doen hebben dan zich druk maken over dit soort dingen op een fora.
Hebben jullie geen privéleven, dat je je over dit soort dingen zo druk kunnen maken.
Als het allemaal zo erg is op bokt, dan zet je de computer uit. Heel simpel!
Ga lekker in het zonnetje zitten met dit mooie weer.