Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantal___ schreef:Misterie's
- Pokemon[VSW] pony nemen
- RK
[VSW] slobber
[JH] kan het kwaad
[VSW] steigbeugels
[PP] we hebben er eentje genomen!!! een pony
[VSW] pony nemen
[LZP] nieuw
[FZ] Wat is dit?!!!! Waarom is RK geband?
[FZ] [Dienstmededeling] Uitleg ban van RunningKawa
[FZ] avater van runningkawa
- Miep[LZP] * Update *
- Daisy
[LZP] Welke bokker heb ik aan de telefoon gehad? :D
[LZP] Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.- De laarzenlikker
Iris82 schreef:Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...
Dioxide @ [LZP] Laarzen Freak....
[LZP] Vent die schoenen en laarzen vies wil overkopen, herkenbaar?
- De "Ik-moet-naar-Brazilië"
Geen misterie's, maar wel (leuke) grappen
- De Farbenfroh grap (2004)
- De Paleisrevolutie[FZ] BartVB geen beheerder meer?
- De Sinterklaasgrap 2009, ofwel Piet/Niet
[FZ] Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie
[FZ] [Dienstmededeling] Het verhaal van de paleisrevolutie
- De prijsvraag waarvan iedereen dacht dat het een grap was
- De Blobs
- Adopteer een MOD/MID
- De Banknop (2006)
- Gebruikersuren voor bokkers
- MOD's in MSNtaal (2005)
Ik heb Iski & Dorien express achterwege gelaten gezien dit geen misterie's of grappen zijn. Ik ben vast iets vergeten, dus verander het maar als jullie nog een topic oid vinden, zo goed heb ik m'n best nou ook weer niet gedaan. Ik heb er ondertussen ook nog wat gevonden en meteen er maar bijgezet en nu heb ik geen zin meer
Chantal___ schreef:Misterie's
- Pokemon[VSW] pony nemen
- RK
[VSW] slobber
[JH] kan het kwaad
[VSW] steigbeugels
[PP] we hebben er eentje genomen!!! een pony
[VSW] pony nemen
[LZP] nieuw[FZ] Wat is dit?!!!! Waarom is RK geband?
- Miep
[FZ] [Dienstmededeling] Uitleg ban van RunningKawa
[FZ] avater van runningkawa[LZP] * Update *
- Daisy
[LZP] Welke bokker heb ik aan de telefoon gehad? :D
[LZP] Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.- De laarzenlikker
Iris82 schreef:Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...
- De "Ik-moet-naar-Brazilië"
Geen misterie's, maar wel (leuke) grappen
- De Farbenfroh grap (2004)
- De Paleisrevolutie[FZ] BartVB geen beheerder meer?
- De Sinterklaasgrap 2009, ofwel Piet/Niet
[FZ] Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie
[FZ] [Dienstmededeling] Het verhaal van de paleisrevolutie
- De prijsvraag waarvan iedereen dacht dat het een grap was
- De Blobs
- Adopteer een MOD/MID
- De Banknop (2006)
- Gebruikersuren voor bokkers
- MOD's in MSNtaal (2005)
PineApple schreef:Vast niet van hier toch? Ik bedoel...dat hebben ze toch niet echt van bokt overgenomen? *ik moet bekennen dat ik de hele serie nog nooit gezien heb*
Sjoert schreef:Mossel schreef:Hahah indd, die adopteer een mod/mid volgens mij heb ik toen hevig camange gevoerd voor sjoertgeweldig al die bokt actie's leuke herinneringen ook
En dat heeft gewerkt toen![]()
Cyntje; je hebt gelijk hoor
Bas; sja.. waar die is gebleven? Hij had toen een nieuw forum opgericht. Volgens mij is dat ook niet geworden wat hij voor ogen had.