Ik heb ook nog nooit een ban of ow gehad niet dat ik nou zo lang op bokt zit... Ik vraag me wel af waar jullie dan allemaal voor geband worden bijvoorbeeld?
Nee, dat is een sturende PB. In een OW staat (volgens mij, heb er nog geen gehad) dat het een officiële waarschuwing is, en dat je bij een volgende OW een dag geband wordt, etc.
randalinpony
Geplaatst: 09-09-09 20:51
Aha. In dat geval ben ik nog zo onschuldig als een pasgeboren lammetje.
Terwijl ik toch meestal tamelijk duidelijk voor mijn mening uitkom, maar ja, ik scheld er ook niet zo bij.
Ik een ban. Ik heb een tweelingzus en die zit ook op bokt maar ze dachten dus dat ik twee acounten had waar ik mee posten etc. Dus was gebanned. Na een mail gestuurd te hebben is het weer goed gekomen gelukkig. haha.
ik heb van de week een OW gehad omdat ik een advertentie had geplaats die niet goed stond dus ik had een nieuwe gemaakt krijg ik een berichtje dat ik een officiele waarschuwing had gekregen omdat ik hem weer verkeerd had geplaats maar na mij idee had ik het dit keer goed gedaan maar goed ze zullen het wel beter weten.
Ik hou me altijd een beetje afzijdig en hou liever bij twijfels mijn mond dan dat ik iemand tegen de schenen schop. Maar deze week kreeg ik toch een mailtje dat ik opriep tot oproer. Ik maakte in een topic een geintje wat dus serieus werd genomen. Stond dus wel erg verbaasd te kijken.
Nee maar soms praten mensen écht onzin. Zo is er nu een topic over klachten bij de mcdonalds en daar kan ik me zooooo over opwinden. Omdat ik er werk en weet hoe het écht is en eraan toe gaat. Ondanks dat het 'maar' werk is vind ik het zo ergerlijk dat mensen er een negatieve mening over hebben terwijl ze NIET weten hoe het echt is. En die mening doordrukken (proberen).
DendroFleur
Geplaatst: 11-09-09 23:58
En die doordrukkers blijven dan buiten schot. (ojee, nu zet ik weer aan tot schieten). Help, ben al weer weg Mods, dit was een geintje dus.