magda_90 schreef:Een bansysteem is mooi, ware het niet dat het erg lijkt op een democratie iets. Want er hoeft maar 1 iemand te gillen en het team alert te maken en meteen hebben we een boosdoener.
Bewijzen waren er verzameld. Ware het niet dat pm's/emails etc. PRIVÉ zijn en er zo verschrikkelijk makkelijk mee gerotzooid kan worden.
Hoe kan je dan ooit over ECHTE bewijsstukken beschikken om de bewuste 'dader' te gaan bannen? In mijn ogen niet.
In het begin van dit topic werd ook aangehaald dat men na de bewuste uitlegbanbericht meteen geband worden en nooit de kans hebben gekregen om hun kant van het verhaal te doen. En die berichten kan ik alleen maar bevestigen.
Er zitten hiaten in het systeem en zolang deze blijven bestaan krijg je deze topics.
en daarom vond ik degene die begon over de bedreiging, waar niets mee gedaan wordt omdat het privé is ook een mooi punt hebben.
Ik vind het namelijk wel goed te vergelijken en eerlijk gezegd een beetje krom.
Want sancties worden kennelijk enkel uitgevoerd aan de hand van beweringen, (en aan het niet meewerken van het bemiddelen. Maarja, wat ik volgens mij al eerder zei. Ik zou me ook behoorlijk geïntimideerd voelen als ik beschuldigd wordt van oplichting terwijl dat niet zo is. Dat zou wel een beetje weerstand oproepen, en aan de hand daarvan een permanente ban geven vind ik onredelijk). En beweringen zijn niet goed na te trekken. Tenzij boterkoekje toegegeven zou hebben dat ze essie73 opzettelijk opgelicht heeft. Maar dat is niet zo. Dus is het eigenlijk vooral een vete tussen hun 2 samen.