http://www.rainbowgeurkleertjes.nl/index.phpIk ga hier vandaag wat kleertjes bestellen Het schijnt de nieuwste rage te zijn
Ik ruik bijna die geurtjes , wat een kleurige site Die zijn in elk geval origineler dan bokt.* hoopt dat er ergens toch nog een leuke bokt-1 april grap is geweest * Maar ik vrees dat we de grap al ontrafeld hebben dit jaar..
Hihi, ik hoor hier helemaal niet te komen Maar ik ben nu wel heel benieuwd wat nu die hele grap is, ik vrees dat ik weer eens ergens in gestonken ben dit jaar
Oke, dit wil dus even allemaal bijlezen, want ik snap er héeeeelemaal niks van hahaha.moet helaas zo werken, volgend jaar neem ik op 1 april vrij, en hou ik bokt in de gaten.
Ik zie een rennend paard......wat moest het zijn????Ik ben er ook nog niet uit.. maar het zullen die groene o's wel geweest zijn
Plien91 schreef:Ik heb wel een andere ava volgens mij ? Ik zie bij jou gewoon een koetje....Maar ik krijg die stomme ava van mij niet meer veranderd.... *voelt zich aardig voor gek zitten*
19LindA83 schreef:Ik zie een rennend paard......wat moest het zijn????Ik ben er ook nog niet uit.. maar het zullen die groene o's wel geweest zijnHuh?Ik zie een groene 1 april ava bij mezelf
potverdikkie schreef:Im zie ook een rennend paard bij jou mas!Naah, ik wordt toch niet gek hier zeker??? Ik zie écht, écht, écht een 1 april ava bij mezelf ...