Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja schreef:Hmmmzzz ik vind eerlijk gezegd de mogelijkheid van het hebben van 1 schaduwaccount zo gek nog niet.
Evelijn_ schreef:Over de 2 euro per maand, is dit ook per jaar te betalen? Want ik betaal liever 1 keer 24 euro en dat ik dan het hele jaar een plus-account heb dan dat ik elke maand 2 euro mis.
BartVB schreef:Als we dit gaan doen dan wordt het waarschijnlijk per jaar, per maand is simpelweg niet te doen ivm administratiekosten. Zelfde verhaal met 1 maand wel/niet. Kunnen eventueel kijken of we ook iets per half jaar aan kunnen bieden maar moet vooral gaan nadenken hoe we de betalingen e.d. af gaan handelen.
Natalie1993 schreef:(*heb alleen de openingspost gelezen)
Ik vind dit een erg goed idee! Ik zou zelf ook zeker meedoen, niet alleen om de extra dingen, maar ook gewoon om Bokt te steunen
. 2 euro per maand vind ik wel erg weinig
. Denk dat dan de helft van bokt 'gold member' wordt. Ik weet niet of dat jullie bedoeling is? Voor mij apart mag de prijs wel iets omhoog
.
BuBBLeGuM schreef:Misschien is het handig om je goldmember/ donatingmember ship te betalen doormiddel van een smsje?
dat is op heel veel sites zo.
Niet gelzen of dat al voorgesteld was, anders sorry..