'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:26

Haha zou niet best zijn als betaald lidmaatschap je zou beschermen tegen bans en ow's. Nee lijkt me verder geen punt, regels overtreden is regels overtreden, geld betaald? Tja te jammer dan :+

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 23:52

Leuk idee. En dan zeker het extra van foto's op de extra ''site'' zetten en dus niet meer via een ander programma hoeven uploaden. Zo worden de profielen ook een stuk overzichtelijker

Sonja schreef:
Hmmmzzz ik vind eerlijk gezegd de mogelijkheid van het hebben van 1 schaduwaccount zo gek nog niet.

Maar dan wel dat alle mod's weten welk SA bij welke gewone account hoort. Anders krijg je rare dingen zoals ''oplichting'' e wellicht het uitvechten van persoonlijke vetes

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:09

Over de 2 euro per maand, is dit ook per jaar te betalen? Want ik betaal liever 1 keer 24 euro en dat ik dan het hele jaar een plus-account heb dan dat ik elke maand 2 euro mis. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 21:51

Evelijn_ schreef:
Over de 2 euro per maand, is dit ook per jaar te betalen? Want ik betaal liever 1 keer 24 euro en dat ik dan het hele jaar een plus-account heb dan dat ik elke maand 2 euro mis. :)

Even de post van Bart op de vorige blz lezen ;)

BartVB schreef:
Als we dit gaan doen dan wordt het waarschijnlijk per jaar, per maand is simpelweg niet te doen ivm administratiekosten. Zelfde verhaal met 1 maand wel/niet. Kunnen eventueel kijken of we ook iets per half jaar aan kunnen bieden maar moet vooral gaan nadenken hoe we de betalingen e.d. af gaan handelen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 21:52

Evelijn_ schreef:

Zie post van bart ongeveer halverwege de vorige blz ;)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:54

Sorry, daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen. Bedankt voor het melden allebei! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:46

Ik weet dat er gesproken is over het vergroten van je PB box als extra dienst maar (ik weet niet of dat ook al ergens is besproken) de mogelijkheid om je inbox compleet in 1x te legen zou erg fijn zijn. Nu kan dat hoogstens met 1 pagina tegelijk. Het zou fijn zijn als je meerdere opties zou hebben. Dat je dus per keer kan kijken hoe je hem wilt legen.

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:51

(*heb alleen de openingspost gelezen)
Ik vind dit een erg goed idee :D! Ik zou zelf ook zeker meedoen, niet alleen om de extra dingen, maar ook gewoon om Bokt te steunen :). 2 euro per maand vind ik wel erg weinig :=. Denk dat dan de helft van bokt 'gold member' wordt. Ik weet niet of dat jullie bedoeling is? Voor mij apart mag de prijs wel iets omhoog ;).

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:17

Natalie1993 schreef:
(*heb alleen de openingspost gelezen)
Ik vind dit een erg goed idee :D! Ik zou zelf ook zeker meedoen, niet alleen om de extra dingen, maar ook gewoon om Bokt te steunen :). 2 euro per maand vind ik wel erg weinig :=. Denk dat dan de helft van bokt 'gold member' wordt. Ik weet niet of dat jullie bedoeling is? Voor mij apart mag de prijs wel iets omhoog ;).

waarom zou dat niet de bedoeling zijn ?
Ik vind het juist een heel gangbaar bedrag omdat zelfs degene met alleen een zakcentje per maand dit bedrag zouden kunnen permitteren mocht daar behoefte aan zijn.
Daar komt bij dat ik nu al een aantal reacties gelezen hebben die het te duur vinden.
Ik denk dat je het niet tot een bepaalde 'elite' moet beperken. (bij gebrek aan een beter woord :+ )

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:20

Stephanie schreef:
Ik denk dat je het niet tot een bepaalde 'elite' moet beperken. (bij gebrek aan een beter woord :+ )

Ja, je hebt wel gelijk. 2 euro is een mooi bedrag (vind ik).
Wat is elite :+ ?!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:24

Elite zijn de extra 'kakkers' om maar even te zeggen. Je kunt het zien of the top of the golfers ofzo :P .

Misschien meerdere pagina's in het profiel voor Goldmembers? Dus dat er een soort tabbladen inzitten ofzo? (weet niet of het al genoemd is, sorry :o )

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:27

Oehhh! Ik blijf dit even volgen, ik ben best bereid een klein bedrag te betalen voor meer opties :j

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:06

Ik zou eventueel ook wel interesse hebben.

Of het al genoemd is weet ik niet maar enkele ideeen:
'Elite - bokkers' vaker advertenties laten plaatsen bij EA.
En inderdaad extra tabbladen in het profiel met eventueel een foto album en gastenboek die voor iedereen zichtbaar is.

En na een jaar betalende bokker geweest te zijn vind ik dat er ook wel een gratis Bokt shirtje vanaf moet kunnen. :o

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:13

Vaker advertenties laten plaatsten bij EA lijkt me niks.. wordt een onoverzichtelijke bende als je het mij vraagt. Tabbladen zijn leuk :j . En bijv. korting op de boktkleding is ook wel leuk.

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:45

Vaker advertenties plaatsen vind ik JUIST een super idee! +:)+
Tabbladen in profiel en korting op dingen ook :j!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:47

ik lees even mee :D goed idee dit :D

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:32

Wat mij ook handig lijkt is een lijstje met topics van EA in je profiel. Dat je bijvoorbeeld een tab hebt met topics waarin je iets te koop aanbiedt, zodat men snel kan zien wat je verkoopt.

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:25

En als aanvulling op Evelijn_
Misschien in je 'eigen berichten' een tabblad met daarin alle topics door jou gestart. Dus EA, maar ook ITP e.d.
Lijk me ook erg handig :)!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 23:59

Misschien is het handig om je goldmember/ donatingmember ship te betalen doormiddel van een smsje?
dat is op heel veel sites zo.
Niet gelzen of dat al voorgesteld was, anders sorry..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 13:15

Vraagje... Wat gebeurt er met je PM-box als je na een jaar geen betalend lid meer wil zijn? Mag je dan vlak voor het verlopen van je lidmaatschap zelf alle PM-boxen opruimen omdat anders 't risico bestaat dat je alles kwijt zult zijn? *Ziet voor zich hoe veel werk dat gaat zijn als de noodzaak van PM-boxen opgeruimd houden eenmaal wegvalt*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 14:48

Goede vraag, dat is een van de dingen die we op moeten lossen cq moeten bedenken. Zelfde probleem ontstaat als je via het pluspakket b.v. de mogelijkheid krijgt tot het gebruik van een fotoalbum. Mooiste oplossing is natuurlijk als je vanaf het moment van aflopen b.v. geen nieuwe foto's meer in het album kan zetten. Zelfde met de PBs, daar zou het handig zijn als je niet meer dan het huidige aantal folders e.d. aan kan maken maar wel gebruik kan blijven maken van de folders die je al hebt oid. Maar goed, daar moeten we een keer voor gaan zitten om dat eens goed door te denken :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 02:45

BuBBLeGuM schreef:
Misschien is het handig om je goldmember/ donatingmember ship te betalen doormiddel van een smsje?
dat is op heel veel sites zo.
Niet gelzen of dat al voorgesteld was, anders sorry..

Das nog best een goed idee, evt naast de mogelijkheid het via automatische incasso, IDeal of handmatig overmaken (dus zelf via acceptgiro oid).

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 20:44

Betalen per SMS is gruwelijk duur. Als de gebruiker €1,30 betaalt gaat er iets van 40 cent naar Bokt oid. Acceptgiros zijn ook erg duur in gebruik maar de betalingsmogelijkheden moeten we gewoon eens goed uit gaan zoeken. Kunnen we dat ook meteen gebruiken voor de merchandise :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:52

Ik zeg: gewoon iDeal.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 20:54

Ook behoorlijk duur, abonnement nodig en transactiekosten van > 1 euro of bepaald percentage van de transactie. Maar goed, we moeten gewoon even kijken wat de mogelijkheden zijn en voors/tegens tegen elkaar uitzetten. Komt goed. Eerst op vakantie :+